KoreFun wrote:Reflektorus var "pārkrāsot" tajā pašā "Angarā"
pat tad, ja tiem ir uzvārījušie/izdeguši burbulīši no tuvajām gaismām?
Kvalitāte? Cena? Vai viņi ņem nost veco spoguli un uzklāj jaunu? Kāda tehnoloģija - elektrostatiski?
Pietiek ar mazāko imperfection, lai stars vairs nebūtu "rāmjos".
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Mandomāt, ka lai būtu pa smuko ir vajadzīgi arī aizm. bufera pagarinājumi no vecā kita, jo savādāk skats būs nekāds. Un jā, vecajam kitam purns ir agresīvākais no visiem 900 :) Aizmugure gan man vislabāk patīk airflow B) Bet kombinēt šos divus nekad mūža es negrasos :D
nu izskatās jau +/- OK, būtu gan jāredz dabā, lai saprastu vai tas ir kaut kas un ir tā vērts.
Zinu, ka ir cilvēkiem vecie buferi saprecināti ar slīpajām lampām - tīri neko.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
šķiet, ka tas tika jau nolemts, ka SPG flat nose viss kits un nekādu starpvariāciju kā airflow/ SPG, SPG vecais un SPG jaunais utml.
Bet nu man jau šķiet, ka airflow arī uz flat nose izskatās ok. Bet principa pēc- es to nedarītu.
Patiesībā es domāju, ka tas kas visu laiku kremt ir-
faceliftotajiem SPG pagarinājumos un arī bamperos ir spīdīgās līstes, kas neiet kopā ar monohronajiem sānu moldingiem. Savukārt vecajam SPG viss kits ir tīrs no spīdīgām līstēm..
Nē , tas ir 74. gads , bet turbo sākās tikai 78. gadā :)
Toties tam ir elektoniskā :) šprice , automātiskā kārba un tam ir amerikāņu lampas :) ( un jauna tehniskā apskate ...:P )
Bet īstenībā es tās bildes ieliku , lai parādīti ka ir arī reti un interesanti 99. Te , vēl dažas bildes :