• Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams? - Page 5
Page 5 of 8

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 1:05 pm
by defektivais
Uzturēt divus 900og nav pārak lēts prieks. Piemēram zilajā pa gadu ir salikts ap 600 LVL, bet tas ir ieskaitot octa un nodokļus. Kā arī daudzas no manītājām lietām kalpos gadiem.

Melnajam, neesmu vedis uzskaiti, bet pārskrienot prātā pari sanāk kaut kas stipri līdzīgs.

Ar tām detaļām nav tik traki, vajag tik meklēt un mazāk forumā rakstīt :) Kā arī ja viņas ražotu jaunas, tad vairums situāciju jau tas neglāb, ja piemēram tev par durvju gumiju paprasa 70, vai par tripodu 170 latus.

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 4:31 pm
by andrejsb
Eh Grifins, 3 litri, tomāts, 200 lopiņi un vēl turbīna, droši vien būtu visnotaļ patīkams gāžamais :) Labi pietiks sapņot un jāmeklē, kas man to tabureti varētu pametināt, tad jau redzēs ko darīt, iziet TS un tirgot nost, vai dakaut pašam...

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 5:05 pm
by gustavs
Gregers wrote:
andrejsb wrote:
lawyer wrote: Noteikti, ka var, bet kas saka, ka tikai hadene būs jālabo? ;)

Var būt veiksmīgi un neveiksmīgi gadi, kad birst viss pēc kārtas - piemēram, kā Elmo - divas DI pēc kārtas un 400+ lati prom. Pēc tam gan ir cerība, ka tās kādu labu laiku tomēr kalpos.. Vai kā man - viena gada laikā divreiz turbīnas remonts un ~600 lati prom, pēc tam gan ir cerība, ka nākamais gads tik "ražīgs" nebūs :)
Bet tas jau attiecas uz jebkuru auto, nju labi DI kasete tā ir eksotika, ķēde citiem autosiem kalpo ilgāk. Bet vai hadene un pārējās lietas 9-5 ir mazāk izturīgas?

Kas man kā diletantam liekas iekš 9-5 3l liekas var sagādāt problēmas:
- divas DI kasetes
- turbīna
- degvielas patēriņš, ko var risināt iegādājoties auto ar gāzes iekārtu

Kā ar pārējām lietām, kas sagādā galvas sāpes un izdevumus?

Protams tā ir filozofēšana, neesmu drošs, ka saņemošos mainīt golf3 1.9TD uz 9-5 ar 3 litru benžas dzinēju :)
Jā divas di, bet toties nav ķēdes.
Turbīna ir LPT kuras izbeigšanās ir maz iespējama, jebkura gadijumā visiem saabiem būs turba(ja ne tad tas jau vairs nav saab)
Degvielas patēriņš ir identisks Aero vai 2.3T
Griffins NAV dārgāks nevienā pozīcijā izņēmot dzinēja remontu!
Redz, par divu grifinbloku maiņu mēs 9k varam nomainīt ķēdi un paliek vēl pāri kāds rublis :P un pēc teksta,ka grifam jau nekas NAV dārgāks kā Aero, izņemot,tādu "nieku" kā motora remonts...,hmmm, diezvai skatītos šajā virzienā :laugh:. Protams, tā mēs varam filozofēt līdz bezjēdzībai un, tomēr, katram pašam ir jāsaprot,ko viņa sirds kāro un remontizdevumi kļūs par sekundāru sāpi, protams, ja neesam pārākās racionalizācijas produkts,lai arī tiek diskutēts par kategoriju-budžetauto.
P.s
Par to neTurbo saabu autentiskumu automarkai gan Greger pārdomā vēlreiz un vēlreiz un nejau tāpēc,ka Gustavam pieder divi n/a saabi :laugh:
Par 900og uzturēšanas dārdzību,gan nāk smiekls, bet 9-5 un 9-3 īpašnieki kā allažiņ ir labāk informēti :laugh:

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 6:09 pm
by lawyer
Ja ikdienā - ziemā un vasarā - vēlas uzturēt perfektu, piemēram, tādu kā man 9-3og 2.2 TiD un 900og ar atbilstošu ekstru daudzumu (turbo, elektroekstras u.c.), tad 900og sanāks dārgāk, ja vien to iepriekšējais īpašnieks nav kapitāli atrestaurējis ar jaunām detaļām ;) Cita lieta ir plikie c900, jo tam vienkārši ir daudz mazāk, kam lūzt un ko labot/mainīt ;)

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 10:36 am
by andrejsb
Nju uzturēt perfektā stāvoklī, laikam jebkuru SAAB prasīs daudz naudas. Ja runā par lētu braukšanu, tad pilnīgi pietiek ar normālu uzturēšanu. Personīgi nepatīk braukt, ja zinu, kad kaut ko ir pienācis laiks mainīt/remontēt, bet katru skrambu arī neskrienu piekrāsot.

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 11:26 am
by KurBads
lawyer wrote:Ja ikdienā - ziemā un vasarā - vēlas uzturēt perfektu, piemēram, tādu kā man 9-3og 2.2 TiD un 900og ar atbilstošu ekstru daudzumu (turbo, elektroekstras u.c.), tad 900og sanāks dārgāk, ja vien to iepriekšējais īpašnieks nav kapitāli atrestaurējis ar jaunām detaļām ;) Cita lieta ir plikie c900, jo tam vienkārši ir daudz mazāk, kam lūzt un ko labot/mainīt ;)
par 900 og uzturēšanu ... vienīgais dārgais prieks tā auto uzturēšanā ir E-98 ...

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 11:53 am
by lawyer
Nu, nu :D pats jaunākais c900 tagad ir 18 gadus vecs - ja vien to netur pa ziemu garāžā un vasarā brauc tikai svētdienās, tad šajā vecumā un pie atbilstoša noskrējiena riska zonā nokļūst praktiski visi mezgli :dry:

Ne jau es to tā savā prātā izpīpēju - no tiem, kuri ar tiem brauc vairāk kā desmit gadu garumā ikdienā info esmu ievācis ;)

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 12:04 pm
by Nils
Tev var piekrist tikai daļēji, ar noteikumu, ja samierinies ar samērā pliku uz mazjaudīgu og versiju.
Cīņa ar rūsu ir dārga un smaga, extru labošana/uzturēšana arī nav lēta, piem. cik maksā elektrisko logu viss durvju saturs (mehānisms+motors) un cik daudz tādu ir piedāvājumā? Un šādi varētu uzskaitīt virkni detaļu, kondiķa sistēma, turbīna, kārba, priekšējie suporti (vecajām bremzēm) utt, pie kam es vēl neesmu sācis uzskaitīt tādas lietas, ko ar laiku varētu sagribēties, kaut kādi Aero/Airflow kiti, super aero u.c. ekskluzīvāki diski, atsperes, saloni, orģinālie audio, stūres utt.
Protams, daudz var ieekonomet uz gandrīz mūžīgo piekari, izturīgajiem motoriem un, ja paveicas, labu kuzovu, bet visādi sīki knifi, tomēr, maksā pieklājīgu naudu, vismaz izjaucot un iztirgojot vienu donoru nav radies priekštats, ka piem. ar ekstrām piebāzts og varētu būt lēts prieks.
9k noteikti ir lētāks.
Bet nu jā, cita lieta ir kaut kas no sērijas kā man vai Gustavam, lietas, kam plīst ir salīdzinoši maz un ja vēl labi uzturēts, brauc tik.

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 12:06 pm
by drRD
Viss jau ir relatīvs, dārgi vai lēti, to jau katrs izjūt savādāk. Man, piemēram, liekas, ja ikdienas automobīļa remontam ir jāaizņemas nauda uz n mēnešiem, vai to nevar veikt vienas mēnešalgas ietvaros, tad tas ir DĀRGI!!! Tāds auto indivīdam ir par dārgu, un nav ko sevi mānīt! Man AT remonta izmaksu nosegšana ievilkās uz kādiem 2 mēnešiem, tas man radīja stresu un saprašanu, ka es dzīvoju uz robežas, ka 9-5. man ir par dārgu:S

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 12:10 pm
by Nils
drRD wrote:Viss jau ir relatīvs, dārgi vai lēti, to jau katrs izjūt savādāk. Man, piemēram, liekas, ja ikdienas automobīļa remontam ir jāaizņemas nauda uz n mēnešiem, vai to nevar veikt vienas mēnešalgas ietvaros, tad tas ir DĀRGI!!! Tāds auto indivīdam ir par dārgu, un nav ko sevi mānīt! Man AT remonta izmaksu nosegšana ievilkās uz kādiem 2 mēnešiem, tas man radīja stresu un saprašanu, ka es dzīvoju uz robežas, ka 9-5. man ir par dārgu:S
Ļoti pareizi pateikts!

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 12:15 pm
by lawyer
Nils wrote:
drRD wrote:Viss jau ir relatīvs, dārgi vai lēti, to jau katrs izjūt savādāk. Man, piemēram, liekas, ja ikdienas automobīļa remontam ir jāaizņemas nauda uz n mēnešiem, vai to nevar veikt vienas mēnešalgas ietvaros, tad tas ir DĀRGI!!! Tāds auto indivīdam ir par dārgu, un nav ko sevi mānīt! Man AT remonta izmaksu nosegšana ievilkās uz kādiem 2 mēnešiem, tas man radīja stresu un saprašanu, ka es dzīvoju uz robežas, ka 9-5. man ir par dārgu:S
Ļoti pareizi pateikts!


Arī 100% piekrītu :)

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 12:27 pm
by andrejsb
Protams, zeltā vārdi. Otram gāžamajam, kas gadā nobrauc 8 - 10K km gadā, man negribētos tērēt vairāk par 200 Ls gadā remontiem, protams riepas, degviela, eļļas, filtri neskaitās. Tas būs nepieciešams jebkuram dranduļetam.

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 1:41 pm
by lawyer
andrejsb wrote:Protams, zeltā vārdi. Otram gāžamajam, kas gadā nobrauc 8 - 10K km gadā, man negribētos tērēt vairāk par 200 Ls gadā remontiem, protams riepas, degviela, eļļas, filtri neskaitās. Tas būs nepieciešams jebkuram dranduļetam.
Tādā gadījumā no Saab Tev atliek tikai kāds labs pliks n/a c900 vai 99, vai arī labs un pliks n/a 9k ;)

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 2:05 pm
by andrejsb
A kā 900NG kalpo?

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Thu Sep 22, 2011 2:12 pm
by lawyer
andrejsb wrote:A kā 900NG kalpo?
Pēc citu stāstītā un lasītā spriežot - sliktāk kā 9k un 9-3og :dry: