• Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams? - Page 4
Page 4 of 8

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Tue Sep 20, 2011 4:47 pm
by andrejsb
elmo wrote: Manā gadījumā 2 DI bloki un CKP sensors ar mainu jau pavelk uz 600 LVL. Nu tas nekādi nav uzskatāms par lētām uzturēšanas izmaksām. Bet no otras puses, ja dalām to uz 5 gadu ekspluatācijas periodu, tad jau nemaz tik traki nav.:laugh:
Njū, man tas smaržojošais golps gada laikā paprasīja ~ 300 ls. Tā ka 600 ls 5-os gados premium klases auto, tas neizskatās daudz... Un ja tas SAAB ir uz gāzes, degvielā aiziet ļoti līdzīgi.

Piem., šāds te izskatās ļoti pievilcīgi...

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Tue Sep 20, 2011 5:15 pm
by lawyer
Bet bez tiem diviem DI blokiem un CKP sensora ir vēl vesela kaudze lietu, kas būs jāremontē/jāmaina pie apkopēm - daudzas bukses, sviras, atsaites, varbūt amortizatori, to atbalsta gultņi noteikti utt. utjpr., kas galu galā noved pie LVL 1000 gadā ;)

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Tue Sep 20, 2011 7:16 pm
by chippy
lawyer wrote:3.Dzinēja/kārbas spilveni - tie maksā daudz dārgāk nekā benzīnniekiem (galvenais dzinēja spilvens ~ 240 LVL OE, kārbas spilvens - ~ 200 LVL OE) un 10-gadīgam eksemplāram visticamāk būs jāmaina. Man to tagad nāksies darīt, bet ir doma uzlikt lielo spilvenu no benzīnnieka (~ 60 LVL) un kārbai kādu aftermarket ražojumu - redzēsim kādi būs rezultāti :)
Es gan to silti neieteiktu darīt, pirms neesi pie Zinīša vai Arnija noskaidrojis atšķirību. Šādi darīt ir pieņemts ar A6 2.5TDI rindinieka īpašniekiem un tad brīnās, kāpēc sēžot salonā liekas, ka dzinējas klēpī kratās, jo dīzleim ir stipri lielākas vibrācijas kā benzīndzinējam, kas tieši šai buksei būtu jāaiztur, lai tā vibrācija nenokļūtu tur kur viņai nav jābūt.. Cik zinu, tad dīzeļiem šīs bukses ir hidrauliksās un tāpēc arī maksā tik daudz reižu vairāk kā benzīnam. Bet lai speciālisti palabu, varbūt tas viss nav tik traki. Un vispār ja jau cilvēks tik daudz gadu ar trrrrraktoru vizinās, tad jauna benzīna bukse dos tādu pašu (de)efektu kā veca džieļbukse :D

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Tue Sep 20, 2011 11:21 pm
by elmo
Vo vo, saķers vēl pārkinsonu. Pēc drebināšanās izkāps no traktora, bet galva joprojām drebināsies!:laugh:

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 9:55 am
by andrejsb
lawyer wrote:Bet bez tiem diviem DI blokiem un CKP sensora ir vēl vesela kaudze lietu, kas būs jāremontē/jāmaina pie apkopēm - daudzas bukses, sviras, atsaites, varbūt amortizatori, to atbalsta gultņi noteikti utt. utjpr., kas galu galā noved pie LVL 1000 gadā ;)
Cenās neorientējos, bet vai 1KiloLs nevar visu hadeni salabot?

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 10:32 am
by elmo
Ko tu tur taisies piekarē par tiem 1000 latiem mainīt!?
Dažas buksītes un kāda atsaite jau nu nemaksā 1000 LVL. :D
Nu varbūt kruti amortizatori varētu pavilkt uz ceturtdaļu no šīs summas.:laugh:

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 11:32 am
by lawyer
chippy wrote:
lawyer wrote:3.Dzinēja/kārbas spilveni - tie maksā daudz dārgāk nekā benzīnniekiem (galvenais dzinēja spilvens ~ 240 LVL OE, kārbas spilvens - ~ 200 LVL OE) un 10-gadīgam eksemplāram visticamāk būs jāmaina. Man to tagad nāksies darīt, bet ir doma uzlikt lielo spilvenu no benzīnnieka (~ 60 LVL) un kārbai kādu aftermarket ražojumu - redzēsim kādi būs rezultāti :)
Es gan to silti neieteiktu darīt, pirms neesi pie Zinīša vai Arnija noskaidrojis atšķirību. Šādi darīt ir pieņemts ar A6 2.5TDI rindinieka īpašniekiem un tad brīnās, kāpēc sēžot salonā liekas, ka dzinējas klēpī kratās, jo dīzleim ir stipri lielākas vibrācijas kā benzīndzinējam, kas tieši šai buksei būtu jāaiztur, lai tā vibrācija nenokļūtu tur kur viņai nav jābūt.. Cik zinu, tad dīzeļiem šīs bukses ir hidrauliksās un tāpēc arī maksā tik daudz reižu vairāk kā benzīnam. Bet lai speciālisti palabu, varbūt tas viss nav tik traki. Un vispār ja jau cilvēks tik daudz gadu ar trrrrraktoru vizinās, tad jauna benzīna bukse dos tādu pašu (de)efektu kā veca džieļbukse :D
Par to gan varat lieki nesatraukties ;)

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 11:37 am
by lawyer
andrejsb wrote:
lawyer wrote:Bet bez tiem diviem DI blokiem un CKP sensora ir vēl vesela kaudze lietu, kas būs jāremontē/jāmaina pie apkopēm - daudzas bukses, sviras, atsaites, varbūt amortizatori, to atbalsta gultņi noteikti utt. utjpr., kas galu galā noved pie LVL 1000 gadā ;)
Cenās neorientējos, bet vai 1KiloLs nevar visu hadeni salabot?
Noteikti, ka var, bet kas saka, ka tikai hadene būs jālabo? ;)

Var būt veiksmīgi un neveiksmīgi gadi, kad birst viss pēc kārtas - piemēram, kā Elmo - divas DI pēc kārtas un 400+ lati prom. Pēc tam gan ir cerība, ka tās kādu labu laiku tomēr kalpos.. Vai kā man - viena gada laikā divreiz turbīnas remonts un ~600 lati prom, pēc tam gan ir cerība, ka nākamais gads tik "ražīgs" nebūs :)

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 12:03 pm
by edijs
Redzos šos lielos ciparus, jāsāk domāt, ka man tas auto makten ekonomisks padevies. :) Phuhuphu! :D Teiksim, īsti nesapratu, kāpēc turbīna divreiz pēc kārtas jāremontē - vai tad pirmā reizē kaut kāda garantija dota netika? Un jā.. par to summu tak var nopirkt jaunu turbīnu.

Vispār izklausās, ka Lawyer nepamatoti aizbildinās ar līdzekļu neesamību dotajā brīdī vecam saabam. :) Gandrīz vai sanāk, ka divus vecus 900og būtu lētāk uzturēt. :D

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 12:07 pm
by elmo
Jā, ja viņi nenosvilst!:laugh:

Karoče,jekurā gadījumā sanāk kā slikti, tā nelabi!:woohoo:

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 12:21 pm
by andrejsb
lawyer wrote: Noteikti, ka var, bet kas saka, ka tikai hadene būs jālabo? ;)

Var būt veiksmīgi un neveiksmīgi gadi, kad birst viss pēc kārtas - piemēram, kā Elmo - divas DI pēc kārtas un 400+ lati prom. Pēc tam gan ir cerība, ka tās kādu labu laiku tomēr kalpos.. Vai kā man - viena gada laikā divreiz turbīnas remonts un ~600 lati prom, pēc tam gan ir cerība, ka nākamais gads tik "ražīgs" nebūs :)
Bet tas jau attiecas uz jebkuru auto, nju labi DI kasete tā ir eksotika, ķēde citiem autosiem kalpo ilgāk. Bet vai hadene un pārējās lietas 9-5 ir mazāk izturīgas?

Kas man kā diletantam liekas iekš 9-5 3l liekas var sagādāt problēmas:
- divas DI kasetes
- turbīna
- degvielas patēriņš, ko var risināt iegādājoties auto ar gāzes iekārtu

Kā ar pārējām lietām, kas sagādā galvas sāpes un izdevumus?

Protams tā ir filozofēšana, neesmu drošs, ka saņemošos mainīt golf3 1.9TD uz 9-5 ar 3 litru benžas dzinēju :)

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 12:27 pm
by Gregers
andrejsb wrote:
lawyer wrote: Noteikti, ka var, bet kas saka, ka tikai hadene būs jālabo? ;)

Var būt veiksmīgi un neveiksmīgi gadi, kad birst viss pēc kārtas - piemēram, kā Elmo - divas DI pēc kārtas un 400+ lati prom. Pēc tam gan ir cerība, ka tās kādu labu laiku tomēr kalpos.. Vai kā man - viena gada laikā divreiz turbīnas remonts un ~600 lati prom, pēc tam gan ir cerība, ka nākamais gads tik "ražīgs" nebūs :)
Bet tas jau attiecas uz jebkuru auto, nju labi DI kasete tā ir eksotika, ķēde citiem autosiem kalpo ilgāk. Bet vai hadene un pārējās lietas 9-5 ir mazāk izturīgas?

Kas man kā diletantam liekas iekš 9-5 3l liekas var sagādāt problēmas:
- divas DI kasetes
- turbīna
- degvielas patēriņš, ko var risināt iegādājoties auto ar gāzes iekārtu

Kā ar pārējām lietām, kas sagādā galvas sāpes un izdevumus?

Protams tā ir filozofēšana, neesmu drošs, ka saņemošos mainīt golf3 1.9TD uz 9-5 ar 3 litru benžas dzinēju :)
Jā divas di, bet toties nav ķēdes.
Turbīna ir LPT kuras izbeigšanās ir maz iespējama, jebkura gadijumā visiem saabiem būs turba(ja ne tad tas jau vairs nav saab)
Degvielas patēriņš ir identisks Aero vai 2.3T
Griffins NAV dārgāks nevienā pozīcijā izņēmot dzinēja remontu!

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 12:27 pm
by lawyer
edijs wrote:Redzos šos lielos ciparus, jāsāk domāt, ka man tas auto makten ekonomisks padevies. :) Phuhuphu! :D Teiksim, īsti nesapratu, kāpēc turbīna divreiz pēc kārtas jāremontē - vai tad pirmā reizē kaut kāda garantija dota netika? Un jā.. par to summu tak var nopirkt jaunu turbīnu.

Vispār izklausās, ka Lawyer nepamatoti aizbildinās ar līdzekļu neesamību dotajā brīdī vecam saabam. :) Gandrīz vai sanāk, ka divus vecus 900og būtu lētāk uzturēt. :D
Edij, mans garret's jauns maksā ~ 1500 lašus, jo tam ir maināmas ģeometrijas lāpstiņas ;) benzīnnieki tādu lietu nepazīst - izņemot pēdējo 911 Turbo S :P

Par boldā izcelto - stipri šaubos ;) Bet varam jau ciparus kaut kad salīdzināt gada griezumā, ja tas būs iespējams (ja Tu spēsi izkustināt savu 900og) :P

Stāstu par manu turbīnu var izlasīt projektu sadaļā - negribu atkārtoties, bet tie bija pirmie soļi turbo auto ekspluatācijā, turklāt, treknajos gados :dry:

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 12:42 pm
by elmo
Jo vecāka mašīna, jo grūtāk atrast rezerves daļas! Kā piemēram degvielas akumulators Defektīvā gadījumā. Nu nevar viņu vikingos nopirkt un staigā ar kājām, kamēr no ASV saganīsi detaļu un tev to atsūtīs.
Laikam Mersis ir vienīgais, kas garantē detaļu piegādi visiem saviem ražojumiem, pat ja tas ir kāda 1950.gada ražojums. Atliek tik pie dīlera pasūtīt detaļu un tā atnāks.

Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?

Posted: Wed Sep 21, 2011 1:01 pm
by lawyer
elmo wrote:Jo vecāka mašīna, jo grūtāk atrast rezerves daļas! Kā piemēram degvielas akumulators Defektīvā gadījumā. Nu nevar viņu vikingos nopirkt un staigā ar kājām, kamēr no ASV saganīsi detaļu un tev to atsūtīs.
Laikam Mersis ir vienīgais, kas garantē detaļu piegādi visiem saviem ražojumiem, pat ja tas ir kāda 1950.gada ražojums. Atliek tik pie dīlera pasūtīt detaļu un tā atnāks.
Attiecībā uz 900og tas mani baida - ikdienas ekspluatāciju tas var nopietni apdraudēt :dry: Ikdienai vajag mašīnu, kas brauc, nevis stāv garāžā :huh: