Page 3 of 5
Re:www.RGRace.net
Posted: Mon Sep 19, 2011 11:56 pm
by aldis23
Tipa, trubu liek flancī un no flanča puses metina.
Radekskylark wrote:
aldis23 wrote:Arnijs wrote:
QUOTE:
Vienīgi izskatās, ka normālai atslēgai (muciņai) gan būs pamaz vietas.
Bet tā - teicams darbs :)
Tikai metini, vai projektē arī? Man Alfai 155 prasītos pārbīdīt vilkmes diapazonu.
Muciņa uzziet, tik ne līdz galam, bet ar to ir jārēķinās, skrūvju attālumus uz galvas es pārnest nevaru... pietam šajā gadījūmā caurules pret kanāliem tika novietotas maksimāli zemu, lai būtu vieta tam uzgrieznim.
Metinu, projektēju atkarībā no tā, ko tu uzskati/sauc par projektēšanu.
Liekas biju kur redzējis, ka trubu pie flanča metina klāt no iekšpuses, un ārpusē nav redzama metinājuma šuve.
Grūti iedomāties kā tas izskatās, bet tas galīgi nav pareiz veids kā to darīt.
Re:www.RGRace.net
Posted: Tue Sep 20, 2011 12:44 am
by Radekskylark
aldis23 wrote:Tipa, trubu liek flancī un no flanča puses metina.
Radekskylark wrote:
aldis23 wrote:Arnijs wrote:
QUOTE:
Vienīgi izskatās, ka normālai atslēgai (muciņai) gan būs pamaz vietas.
Bet tā - teicams darbs :)
Tikai metini, vai projektē arī? Man Alfai 155 prasītos pārbīdīt vilkmes diapazonu.
Muciņa uzziet, tik ne līdz galam, bet ar to ir jārēķinās, skrūvju attālumus uz galvas es pārnest nevaru... pietam šajā gadījūmā caurules pret kanāliem tika novietotas maksimāli zemu, lai būtu vieta tam uzgrieznim.
Metinu, projektēju atkarībā no tā, ko tu uzskati/sauc par projektēšanu.
Liekas biju kur redzējis, ka trubu pie flanča metina klāt no iekšpuses, un ārpusē nav redzama metinājuma šuve.
Grūti iedomāties kā tas izskatās, bet tas galīgi nav pareiz veids kā to darīt.
Jebkurā gadījūmā nepareizi... flancim uzreiz psc... bez frēzes taisnu nedabūt.
P.S. protams visādi brīnumi ir redzēti ;)
Re:www.RGRace.net
Posted: Tue Sep 20, 2011 8:45 pm
by Radekskylark
Darbiņi nedaudz pagājuši uz priekšu - progress:
Re:www.RGRace.net
Posted: Thu Sep 29, 2011 11:43 pm
by Radekskylark
Šis tas padarīts, bildes no progresa:
EDIT: Nomainīju bildes uz labākām ;)
Re:www.RGRace.net
Posted: Sat Oct 01, 2011 6:05 pm
by Radekskylark
Šodien sanāca pabeigt saķert kolektoru, līdz ar to priekšā vēl tikai metināšanas darbi. Protams pēctam vēl visa izplūde ;)
Saķerta produkta bildes:
Re:www.RGRace.net
Posted: Sat Oct 01, 2011 8:25 pm
by Troll
Izskatās jau labi!Kādam auto tas ies virsū?
Re:www.RGRace.net
Posted: Sat Oct 01, 2011 8:33 pm
by Radekskylark
Troll wrote:Izskatās jau labi!Kādam auto tas ies virsū?
Šis brīnums darbināsies uz Mitsubishi Galant.
Re:www.RGRace.net
Posted: Sat Oct 01, 2011 8:41 pm
by Troll
Un ja nav noslēpums,cik tāds brīnums izmaksā?:)
Re:www.RGRace.net
Posted: Sat Oct 01, 2011 8:46 pm
by Radekskylark
Troll wrote:Un ja nav noslēpums,cik tāds brīnums izmaksā?:)
Principā visi 4 cilindru atmosfēras kolektori stipejas robežās no 380-500Ls. Šis bij vairāk sākuma galā.
Re:www.RGRace.net
Posted: Sat Oct 01, 2011 8:55 pm
by Troll
Skaidrs!
Tas galants tiek nopietni gatavots kaut kam,vai vienkārši tiek uzlabots ielas autombīlis?
Re:www.RGRace.net
Posted: Sat Oct 01, 2011 9:19 pm
by Radekskylark
Vienkārši tiek uzlabots ;) Palutināts, kā saka :D
Re:www.RGRace.net
Posted: Sun Oct 02, 2011 9:38 pm
by Radekskylark
Kolektora gals praktiski sametināts - vēl tik flancis atlicis.
Re:www.RGRace.net
Posted: Mon Oct 03, 2011 11:51 pm
by Radekskylark
Re:www.RGRace.net
Posted: Tue Oct 04, 2011 12:14 am
by Ainars
pats metini?
Re:www.RGRace.net
Posted: Tue Oct 04, 2011 12:29 am
by Radekskylark
Ainars wrote:pats metini?
Protams :)