• Agneses SAAB 900OG T8 APC - Page 5
Page 5 of 6

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sun Nov 06, 2011 10:30 pm
by edijs
Skatoties šodien uz šiem te diviem aparātiem, mani pārņēma nepārvarama vēlme Filipa priekšējo bamperi aprīkot ar lūpu. Bez tās lūpas kaut kā nedabīgi augstu sanāk bamperis no zemes, gluži kā 9k bez lūpas. Tātad, jautājums - kādi man varianti pie tādas tikt? :D Pieņemu, ka oriģinālu atrast nav viegli. Bet neviens nav mēģinājis šādu sūtīt pie ķekavniekiem un tamlīdzīgiem čaļiem? Pēc uzbūves izskatās krietni vienkāršāka, kā teiksim 9k lūpam, nevajadzētu tak būt traki sarežģīti labu kopiju izveidot. Ar "labu" es domāju tādu, kuru tuvplānā nepētot nevar atšķirt no oriģināla - t.i. kaut kādu nebūt paštaisītā šķūņinga paskatu es arī nevēlos.

Protams, ja kādam kā reiz aizķērusies lieka lūpa (kam es kaut kā neticu :D ), tad neslēpiet sveci zem pūra, sauciet ciparu! :) Image

Jā, vēl kas - izrādās, ka uz šosejas tas trīsrobu tomāts ir visnotaļ sprigans, ja ātrumu tur virs 110. :) Žvīk žvāk, uz pulksteņa viens seši un apdzemajamiem acis kubā. :D Un stabils, visu cieņu!

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Sun Nov 06, 2011 11:37 pm
by defektivais
Man atkal tajā bildē skatoties rādās, ka beidzot jāsaņemās un jānokrāso gražā stāvošie "early turbo" diski. Starpcitu zilais rīt tiek nodots jaunā saimnieka rokās.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Nov 07, 2011 12:15 am
by edijs
Hmm, "early turbo" - tas ir kādi? Tā kā Filipam, vai? Tak tie tādi.. "nothing special" tā sacīt jāsaka.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Nov 07, 2011 12:36 am
by defektivais
edijs wrote:Hmm, "early turbo" - tas ir kādi? Tā kā Filipam, vai? Tak tie tādi.. "nothing special" tā sacīt jāsaka.
nu jā, tie paši, man viņi patīk, uz ziemu būs kā reiz laikā, visiem jau incas pakaļ nemet :)

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Nov 07, 2011 12:58 am
by edijs
Nu jā, nav tas Incu piedāvājums tik liels, lai mestu pakaļ. :) Bet mierinājumam varu teikt, ka mans komplekts vismaz šobrīd nav tajā labākajā stāvoklī, ir roka jāpieliek. Tāpēc beigu galā nesanāks gluži tāda pakaļ mestā sviestmaize, kā, piemēram, Nilam. Bet nu, viņam mūždien visādas "haļavas" patrāpās, es par to vairs nebrīnos. :D

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Nov 07, 2011 8:19 am
by alnislacis
Lūpu atrast nav grūti. To, ko izmantoju FF aero reinkarnēšanai ateradu 10 min braucienā no mājām un pa desmit latiem jau vedu mājās.

Ar prieku ļautu Tev pārņemt īpašumā FF aero kita priekšu un aizmuguri, lai uzveidotu šādu:
Image

Sānu paneļus tad dos kādam atsevišķi.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Wed Dec 28, 2011 5:12 pm
by edijs
Filips iedzīts ziemas guļā blakus Hiršam. Tā arī netika ne pie skates, ne Incām, ne Aero kita - sanāca visādi bēdīgi pasākumi pa vidu, tagad gada beigās baigā skriešana pa darbiem, attiecīgi Filips gaidīs pavasari un ies TA pa trešam lāgam. :) Tikmēr garajos ziemas vakaros pacentīšos apstrādāt ar antikorozijas līdzekļiem visu, ko var un vajag, apsvēršu domu par spārnu krāsošanu, attiecīgi par to sagatavošanu krāsošanai. Image

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Wed Dec 28, 2011 11:13 pm
by Bārda
edijs wrote:Filips iedzīts ziemas guļā blakus Hiršam. Tā arī netika ne pie skates, ne Incām, ne Aero kita - sanāca visādi bēdīgi pasākumi pa vidu, tagad gada beigās baigā skriešana pa darbiem, attiecīgi Filips gaidīs pavasari un ies TA pa trešam lāgam. :) Tikmēr garajos ziemas vakaros pacentīšos apstrādāt ar antikorozijas līdzekļiem visu, ko var un vajag, apsvēršu domu par spārnu krāsošanu, attiecīgi par to sagatavošanu krāsošanai.
Galvenais, la trešjā reizē izietu, jo ceturto reizi pat nepiedāvā:huh:

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Thu Dec 29, 2011 12:59 pm
by edijs
Kur tu to lasīji? Sapratu, ka viena gada ietvaros var divas reizes iet par jaunu skati (neskaitot sekojošās atkārtotās). Trešo reizi vairs neļauj. Taču sākās jauns gads un atskaiti sāk no nulles. Tātad divas reizes šajā gadā bija, nākamgad atkal divas reizes iespēja. :) vai arī sanāk, ka neiziešanas gadījumā man aiznākamā gadā nav variantu citu, kā vest to auto uz Tolmetu?

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Thu Dec 29, 2011 1:05 pm
by ZingZeng
Vai runa ir par kalendaro gadu ?
TA parasti ir no datuma lidz datumam.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Thu Dec 29, 2011 1:13 pm
by KurBads
sviests ... kāpēc es nevarētu mēģināt iet to skati tik reižu, cik gribu? Tas taču ir tikai vienkārši auto tehn.stāvokļa novērtēšanas pakalpojums.

varbūt runa ir par to, ka tikai divas reizes var izdot "slimības lapu" uz mēnesi, bet pēc trešās izgāšanās vienkārši netiek dotas tiesibas piedalītes ceļu satiksmē - stum mājās, liec uz treilera, remontē, velc atkal uz TA?

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Thu Dec 29, 2011 2:00 pm
by edijs
Tieši tā - divas reizes ir limits uz slimības lapu. Sekojošā mēneša ietvaros ej kaut katru dienu.

Bet katru mēnesi ņemt jaunu slimības lapu aizliedza tāpēc, lai gudrinieki neņemtu katru mēnesi slimības lapu, ja tā ir lētāk, nekā pārmetināt visu auto apakšu un iziet TA. Ok, visu gadu tā darīt nebūtu prātīgi, kopā normāls cipars savācās, bet, ja man ir kaudze mazsvarīgu divinieku, kuru novēršana prasa laiku un naudu, tad mierīgi varētu uz ziemas sezonu katru gadu nolocīt mēnesī tos nepilnos 20ls un tik gāzt. Tak ne viens vien tā darīja, tāpēc arī izdomāja ierobežojumus.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Thu Dec 29, 2011 3:41 pm
by Normunds
KurBads wrote:sviests ... kāpēc es nevarētu mēģināt iet to skati tik reižu, cik gribu?




Tad humāno vērtējumu "2" nomainītu "3". Lai auto ar nopietniem bojājumiem neapdraudētu citus satiksmes dalībniekus.
;)

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Mon Oct 22, 2012 5:15 pm
by edijs
Nepienāca pat nākamie Ziemassvētki, kad pēc nedaudz ieilgušas ziemas guļas saņēmos aizbraukt uz tehnisko apskati. Un ticiet vai nē - gadu nostāvējis auto, kam, šķiet, visus trīs gadus nekas nav darīts (savām rokām esmu vien ģeneratoru mainījis), izgāja apskati ar pirmo piegājienu! :D Pagājušo gadu šis pasākums palika karājoties gaisā dēļ "nevienmērīgas bremžu sistēmas darbības", it kā caura izpūtēja un nedegošas atpakaļgaitas lampiņas. Jau biju nobriedis nopietniem bremžu sistēmas remontiem, nauda atlikta - bet še tev, atliek gadu pamarinēt (ar retiem izbraucieniem pa sētu vai līdz tuvējam mežam), lai bremzes atkal strādātu godam. :) Arī izpūtēja caurums pats no sevis ir pazudis, savukārt uz atpakaļgaitas lampiņu tika pievērtas acis. Paldies saprotošajam inspektoram!

Var jau būt, ka visa sāls ir jaunās numurzīmēs. :D Lai kā man patīk vecā tipa zīmes ar Latvijas karodziņu, priekšējā bija tik saņurcīta, ka prasījās tās nomaiņu. Un, tā kā šajā gadījumā tāpat būtu jātaisa jaunā tipa numurzīme gan priekšā, gan pakaļā, tad, lai samazinātu izmaksas, vienkārši pārliku numurzīmi no tikko iepirktā 9k donora un Filipa vecās numurzīmes utilizēju. Un cits skats ar svaigām numurzīmēm! :)

Ak jā - skaidrais saprāts ir ņēmis virsroku un doma par tāda monstra radīšanu, kāds redzams augstāk atrodamajā Reiņa publicētajā bildē ar sarkano auto, ir atmesta. Lai arī jāatzīst, ka savā ziņā man tas paskats itin labi patīk, bet tā tomēr būtu ņirgāšanās par šo auto. Tāpēc no Reiņa iepirktais kits ir nodots tālāk Nilam. Kurš, kā izskatās, uz sava 900'tā Turbo arī to tomēr neliks, attiecīgi kits droši vien ir iegādājams.

Image

Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC

Posted: Thu Jul 18, 2013 1:59 pm
by edijs
Kas to būtu domājis, ka nebūs tik vienkārši atrast bremžu klučus. Nekur nav uz vietas, jāsūta. Autogrosā kaut ko it kā atbilstošu iešķieba priekš pakaļējās ass, bet izrādījās, ka tie tomēr nav īstie. Kaut kāds pārejas modelis šis esot (84.gads), pēc katalogiem grūti kaut ko esot atrast. Varbūt savu lomu spēlē arī tas, ka Filips ir vilkts no USA.

Lai nu kā, tika uzsūtīti BAP'ā, tagad gaidām pievedumu no Spānijas. Bremžu diski izskatās itin zolīdi. Jāsaliek jaunus klučus un tad jāskatās, vai tā arī bija visa problēma draņķīgajai bremzēšanai, var bēda būs lielāka.