• Dažādi jautājumi par 900 - Page 37
Page 37 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Nov 10, 2008 7:25 am
by Arnijs
Piedevas meh. kārbām būtībā neko ļaunu sadarīt nevar! Tā, ka zaudēt var tikai piedevas vērtību materiālajā izteiksmē.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Nov 10, 2008 7:28 am
by mixeris
nu tur no variantiem atlikušajiem nav daudz variantu.
Zinot to kā tur iekšā izskatās, tad ja pie vainas būtu kaut kas no dakšām tad neslēgtos vēl viens ātrums.
Ja ātrumi iepriekš ir slēgušies un nav zāģējušies tad ticamāk pie vainas nav pat pats sinhronizātorgredzens, bet ļoti iespējams ka nolauzta atspere vai noķīlējusi.
Īstenībā šajā gadījumā varbūt tās eļļas piedevas varētu tur kaut ko vairāk apeļļot vai ko tml. un tā atspere atietās no ķīlējuma.



Jautājuma Killeram. Vai tam robam kurš neslēdzas tagad no sākuma nav brīvāks gājiens salīdzinot ar citiem robiem?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 4:33 am
by Killers
Mikserim: ko Tu domā ar no sākuma brīvāks gājiens - vai pašam ātrumkloķim? tieši otrādi - ja viņš neiet tai robā, tad no paša sākuma jau neiet (itin kā viņš nesaprastu, ko es no viņa vispār gribu un nekāda roba tur nemaz i nebūtu..)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 4:36 am
by Arnijs
Tad jau vairāk velk uz pašu sinhronizatoru. A , ja nospiež vēlreiz sajūgu? Bez izmaiņām?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 5:15 am
by Killers
sākumā jau rakstīju, ka atpakaļgaitai nekas nelīdzēja, tikai pabraukt kādu cm uz priekšu un tad mēģināt ielikt atkal atpakaļgaitā, savukārt ar trešo robu pāris mēnešus tā kā berzdamies un vardarbīgi gāja robā, bet pirms nedēļas atteicās vispār vairākas reizes pēc kārtas (faktiski tas bija pie lielas slodzes, kalnā braucot)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 5:22 am
by saule
Uzjautā lietotājam turbopile. Reku topikā piedāvā 900 tubiķa kārbu: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=12 Nezinu gan, vai no '86. gada derēs tavējam, iespējams, ka šlices atšķirsies vai kas tāds..

Gan jau šeit kāds gudrāks pateiks - der vai nē.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 5:57 am
by Killers
vai kāds pēdējā laikā ir saskāries ar kārbas maiņu vai remontu - kā jūs domājat - kas ir reālāk - atrast citu kārbu, kas būtu labākā stāvoklī (vai var ticēt, ka 5 gadus vecāka kārba būs labāka par esošo?), vai mēģināt labot šito (un, ja labot, tad kur)?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 6:00 pm
by mixeris
Ja tu saki ka berzējās un tad izbeidzās, tad pie vainas tiešām varētu būt nu jau sinhronizātorgredzeni.Gredzena cena ir 70 doļi. ASV.
BET ir jājauc ārā kārba un tad parasti nav jēga mainīt tikai vienu gredzenu. Tad ir jēga mainīt vairākas lietas uzreiz, jo kārbas noņemšana un izjaukšanas nav lēts prieks.

Ar lietotu kārbu ir kā jau ar lietotu kārbu. Nakad nevari zināt cik laba viņa ir. Vienīgais ko obligāti vajag pajautāt ir vai negaudo gultņi (Sekundārās vārpstas galā). Gultņu skaņa ir raksturīga pie ātrumiem ap 100.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 6:30 pm
by KurBads
Killers wrote:vai kāds pēdējā laikā ir saskāries ar kārbas maiņu vai remontu - kā jūs domājat - kas ir reālāk - atrast citu kārbu, kas būtu labākā stāvoklī (vai var ticēt, ka 5 gadus vecāka kārba būs labāka par esošo?), vai mēģināt labot šito (un, ja labot, tad kur)?
Uzskatu, ka likt kaut kādu lietotu kārbu nav racionāla pieeja. Jo, lai noņemtu/uzliktu būs nepieciešams izcelt motoru, kas ir samērā apjomīgs pasākums. Negribēsi taču pēc kāfda laika (garāka vai īsāka) atklāt, ka "jaunā" kārba arī iet uz galu un celt motoru atkal ārā.

Zinu, ka ir iespējams nomainīt kārbu arī neizceļot motru, bet gan to tikai piepaceļot uz augšu. Tomēr tas izskatās pēc baigā čakara un diez vai ir pareizi.

Ja runa iet par $, tad gan pilnīgs kārbas remonts var arī nebūt opcija ..., tomēr domāju, ka ieguldītā nauda dos prieku par rezultātu un sirdsmieru attiecībā uz šo mašīnas mezglu.

Ja kāds zina, cik ~ LV maksā kārbas atremontēšana, gultņu un sinhronizatoru nomaiņa, padalās ...

Mix, vai 70$ bija domāts viens sinhronizators vai viss komplekts?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 6:34 pm
by lablaiks
Killers wrote:vai kāds pēdējā laikā ir saskāries ar kārbas maiņu vai remontu - kā jūs domājat - kas ir reālāk - atrast citu kārbu, kas būtu labākā stāvoklī (vai var ticēt, ka 5 gadus vecāka kārba būs labāka par esošo?), vai mēģināt labot šito (un, ja labot, tad kur)?
Esmu saskāries.Nomainīju uz vecāka auto , bet zināju ,ka iepriekš remontēta, un pats ar donoru aizbraucu pie meistara. Bet ta kā kārba ir savādāka ( garāka) ,un bauda braukt vairs nav tāda, kāda bija ar veco. Šoziem man remontēs veco kārbu.
Nezināmas izcelsmes kārbu pirkt ir risks, īt sevišķi ja tā ir noņemta no auto.Labs variants ir sagrabējis bet braucošs donors.Un pievers uzmanību kārbas nr.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 6:49 pm
by mixeris
70$ ir viens sinhronizatora gredzens.

Ko tu domāji ar komplektu?
Visus 4 vai 5?

2 un 3 ātrumam vienādi un 1 un 4 vienādi.Jo atrodas vienā un tajā pašā sinhronizatora housingā.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 7:36 pm
by ZingZeng
Nav jau tik traki. Savulaik pie Grosa uz Ulmana gatves pirku 99 lietotu motoru, izradijas labs, parbaudit protams to nevar, atveda man to no Zviedrijas, pagalma visu staveja, teica - se nem.
Pienemu, ka tur var ari 900 karbu sagadat par normalam naudinam.
2000.gada 99 motors man izmaksaja 150 Ls, kas bija en reizes letak neka taisit esosajam motoram kapitalo remontu.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Nov 11, 2008 7:43 pm
by mixeris
Savulaik no Zviedrijas caur Grosu pirku kārbu. Tādēļ ka vecajai palidoja gultņi.
Atveda teica ka esot ok. Pēc mēneša arī tai sāka gaudot gultņi.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 12, 2008 1:03 am
by ZingZeng
Tad jau varetu teikt, ka man paveicas, bet tev ne ;)
Mans motoritis bija nacis no avarejusa, kulenojosa 99 un ne jau motora del parast auto avare.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 12, 2008 2:17 am
by mixeris
Nu ja pie 150 dēļ noķīlējuša motora noķīlē kārba, tad var sanākt savādāk :D