• Dažādi jautājumi par 900 - Page 113
Page 113 of 116

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Wed Nov 17, 2010 9:40 pm
by alnislacis
Es nezinu. Pēdējo reizi eBay redzēju pasen un cipars arī likās tāds paspēcīgs. Laikam ap 500 GPB bija.

Bet nu sāls jau iekš tā, ka to Type8 vispār nav. Un kurš viņus ies pārdot. Un iekš UK jau tās cenas par c900 detaļām nereti ir lielas.

Nu un par to vajadzību. Nav jau laikam citu iespēju, kā priekš c900 uzveidot garo kārbu vajadzības gadījumā.

Jebkurā gadījumā, šis tas derīgs iekš AL c900 tomēr ir. :)

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Wed Nov 17, 2010 10:00 pm
by Nauris_t16
Tieši tā, tas ir monopols.

Ja jums šķiet, ka dažas 900og pozīcijas ir dārgas, pamēģiniet atrast kaut ko no Saab Sport & Rally departamenta mantām priekš 96 vai 99.

Tikai normāli, nebraucam jau ar golfu.


P.S. pēdējais V4 twin carb ieplūdes kolektors BEZ weber 45DCOE, ko dzirdēju, aizgāja par vairāk kā 1k EUR

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Thu Nov 18, 2010 10:09 am
by KurBads
par to kravu joprojām - atsperes vēl nav līdz grīdai, var iešūpot dziļāk. BET, viss tas svars atrodas AIZ aizmugurējā tilta.
Viss stress ir uz auto asti - nenolocīšu bagažnieku vai nepārliekšu auto uz pusēm pa vidu?

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Thu Nov 18, 2010 10:18 am
by Nauris_t16
KurBads wrote:par to kravu joprojām - atsperes vēl nav līdz grīdai, var iešūpot dziļāk. BET, viss tas svars atrodas AIZ aizmugurējā tilta.
Viss stress ir uz auto asti - nenolocīšu bagažnieku vai nepārliekšu auto uz pusēm pa vidu?
Pastāv, protams, risks dēļ kabrio virsbūves.

Bet te jau var tikai zīlēt, jo diez vai kāds tev tā internetā konkrēti pateiks nē neved, jo aizmugure salieksies pa 3* uz leju, utt.

Šeit vajag tenzometriju ņemt palīgā ;) Tikai institūtā tā aparatūra ir tik liela, ka diezvai es viņu pat pa laboratorijas durvīm laukā dabūtu :D

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Thu Nov 18, 2010 2:00 pm
by KurBads
njaa ... būs jāizņem vismaz tā 2/3 kārba un jāieliek pasažiera pusē uz grīdas.

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Thu Nov 18, 2010 5:31 pm
by alnislacis
a Tu tā skaidri zini, ka to kārbu ar primary case un pusasīm var iedabūt bagāžniekā?

es drīzāk domāju, ka abas liec salonā, ja var izdomāt kā to labi izdarīt.

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Thu Nov 18, 2010 8:31 pm
by KurBads
bagažniekā biju ielicis veselu automātisko kārbu ar primary, bet bez pusaslīm (tikai granātām, protaātāms) + automātisko kārbu bez primary un bez granātām + visu 4 plauktus + abas pusasis ar visiem supportiem + radiatoru + stūre reiku

tas viss sagāja knapi, knapi, bet tagad izņēmu kārbu bez primary un knapi iemānīju pie pasažiera kājām. knapi.
pusasis ar supportiem noliku uz aizmugures sēdekļa. ceru, ka būs OK.

un cits jaut. - vai automātam ir cietākas priekšējās atsperes? baigi augstā priekša tai mašīnai pat bez lielā svara aizmugurē.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Nov 22, 2010 12:23 am
by andrisem
Jautājums par 900og paneļiem. Cik esmu redzējis viņi mēdz plaisāt. Tā ir vienkārši vecuma kaite paneļa materiālam, vai arī karstums vai sals to dara? Vai ir kādi veidi kā pasargāt paneli pret saplaisāšanu pareizi kopjot?

Ja nu tā ir neizbēgama vecuma kaite, tad kādi risinājumi? Pārvilkt ar ādu vai kāds līdzeklis ar ko taisīt tās plaisas ciet?

Interesē, jo bieži potenciālais auto ir ok, bet panelis saplaisājis.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Nov 22, 2010 12:38 am
by alnislacis
nav saab unikāls. paskaties citus vecus auto. arī plaisā. vecums, saule utt.

risinājumi-
#atrast nesasprēgājušu
#no sasab.com ir kaut kāds tāds kā pārliekams risinājums- cik zinu iekš sarkanā SPG tāds mīt
#un vēl ir redzēts, ka viņus restaurē. ņem not to apšuvumu, špaktelē plaisas, liek jaunu apšauvumu . kaut kā tā.

nu nez kā sargāt- likt to folliju stiklā kad pa daudz saules, ir arī kaut kādi tizli paklājiņi.

par to paneli es vismazāk uztrauktos.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Nov 22, 2010 12:40 am
by KurBads
andrisem wrote:Jautājums par 900og paneļiem. Cik esmu redzējis viņi mēdz plaisāt. Tā ir vienkārši vecuma kaite paneļa materiālam, vai arī karstums vai sals to dara? Vai ir kādi veidi kā pasargāt paneli pret saplaisāšanu pareizi kopjot?

Ja nu tā ir neizbēgama vecuma kaite, tad kādi risinājumi? Pārvilkt ar ādu vai kāds līdzeklis ar ko taisīt tās plaisas ciet?

Interesē, jo bieži potenciālais auto ir ok, bet panelis saplaisājis.
sevišķi izplatīts ASV dienvidu štatu mašīnām - pamatā saules ietekme. bet, tai pat laikā arī manam zaļajam draugam, kas savu mūžu pavadījis BE + LV, nupat jau parādās pa nelielai plaisai.

BET man stāv vesels panelis garāžā :)

andrisem - pirksi short-shifter no manis? tad būs lielāks stimuls piepirkt c900 :) JOKS! Kā veicas ar c900 meklējumiem?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Nov 22, 2010 12:54 am
by andrisem
Par paneļiem skaidrs, paldies!

Par shortshifteri, vēl laužos par pasūtīšanu kamēr nav uz kā uzlikt :) Bet doma laba ;)

Nu ar c900 meklējumiem ir tā, ka esmu piesaistījis vietējo zviedru, kas veiks operatīvi pirmo komunikāciju un rezervāciju. Lai vai kā zviedrs dod priekšroku zviedram dažādu iemeslu pēc. Tagad tik gaidu, kad būs kaut kas priekš manis pārdošanā.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Nov 22, 2010 12:56 am
by alnislacis
Fingers crossed

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:09 am
by saule
Vēl joprojām vajag turbīnu!!! lai palaistu dzismā kabri.

IR restaurēta turbīna kurai virsū rakstīts A/R-38, bet vajag A/R-48. Ko tie cipari nozīmē, nav ne jausmas...

Varbūt kāds var piedāvāt maiņu? Esmu ar mieru mainīt arī tikai čuguna gliemezi.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 5:09 pm
by Nauris_t16
saule wrote:Vēl joprojām vajag turbīnu!!! lai palaistu dzismā kabri.

IR restaurēta turbīna kurai virsū rakstīts A/R-38, bet vajag A/R-48. Ko tie cipari nozīmē, nav ne jausmas...

Varbūt kāds var piedāvāt maiņu? Esmu ar mieru mainīt arī tikai čuguna gliemezi.

Šeit A/R ir ļoti skaidri izskaidrots:

http://www.moddedmustangs.com/forums/po ... -trim.html

Tātad - itkā jau var aizstāt turbīnas izplūdes 0.48A/R daļu ar 0.38A/R, ja ieejas uz izejas flanči sapas, BET - turbīna kopumā vairs nebūs spējīga uz tik lielu spiedienu kā iepriekš, jeb kā standartā.

Reālākais, ko darīt, būtu:

-Sameklēt lietotu oriģinālo T3 ar nesaplīsušu čuguna daļu
-Sameklēt dajebkādu T3 ar Ford 5 skrūvju izejas flanci, iebūvētu wastegate un lielāku A/R nekā 0.48 un izmantot to. Var meklēt turbīnas no veciem Volvo, es labprāt sameklētu TD04 no 850 turbo, bet nu neviens uz izjaukšanu Latvijā laikam nav :) Vēl no veciem Ford (sierra un escort), Hondu turbokiti parasti nāk ar T3, tikai reizēm tās turbīnas ir mazākas nekā bija 900og. Nu ir variants paņemt el-cheapo made in china turbīnu no ebaja un izmantot tikai izplūdes daļu, jo pārējais tāpat izšķīdīs pēc saviem labi ja 1000km.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:04 pm
by saule
Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.

Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.