• Dažādi jautājumi par 900 - Page 112
Page 112 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Nov 04, 2010 4:37 pm
by mrpinkeyes
Kā tad rūpnīcas :) Made in Lithuania, uzstādīta kāda Maskavas forštates kantorī...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Nov 04, 2010 4:40 pm
by KurBads
nu tad nogriez vadu no taures, nogriez +12V no smadzenes un atjauno pārrauto oriģinālo ķēdi uz starteri.

Uzparikti varbūt var paturēt tikai centrālās atlēgas vajadzībām.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Nov 04, 2010 4:46 pm
by mrpinkeyes
KurBads wrote:nu tad nogriez vadu no taures, nogriez +12V no smadzenes un atjauno pārrauto oriģinālo ķēdi uz starteri.

Uzparikti varbūt var paturēt tikai centrālās atlēgas vajadzībām.
Pasarg dievs, viņs taču netika pie ķēdes pieslēgts. Kā centralka arī tas kalpo, galvenā jēga, jo atsleģu slēdzenes savulaik mūdži sačakarēja.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Nov 04, 2010 4:52 pm
by KurBads
skaidrs.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Nov 04, 2010 10:34 pm
by KoreFun
parasti mēinot labot tādas signalizācijas spec veči saka kā jāparprogrammē to signalizācijas bloku un t.t. un bla-bla, un viss būs skaists, bet prakse rādas, ka daudz vieglāk nomainīt to signalizāciju pret jaunu (līdzīgu, lētu) diezgan vienkārši un uz ilgu laiku bez sekām.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sat Nov 06, 2010 12:29 am
by ifka
Labvakar,

Ifka praatuljo liidziigi kaa KF.
Arii signalizaacijas noveco ar visaam no taa izrietoshajaam sekaam. (Kumulaatora leeniiga seedinaashana, "erratic behaviour", utt.".
Visvienkaarshaakais & ilgterminjaa leetaakais ir uzlikt jaunu. Veelams taadu kam perifferie deveeji kaut cik atbilst vecajai (e.g. nebutu vajadziibas vadus staipiit un jaunus urbumus taisiit.

Lai veicas,
i

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Posted: Mon Nov 15, 2010 11:32 pm
by KurBads
Sveiki,

Radās jautājums par to kāda varētu būt c900 cabrio kravnesība bagāžniekā?

Vai nenolieksies pakaļgals, ja bagāžniekā iekrauts:
1. c900 automātiskā kārba ar nolietiem šķidrumiem
2. c900 2/3 automātiksās kārbas
3. c900 radiators ar visiem ventialtoriem
4. c900 priekšējās piekares augšējie un apakšējiem plaukti (visi četri)
5. c900 stūre reika

Kārbas vien pēc mana vērtējuma sver kādus 80 + 50 kg = 130
Plus pārējais - uz kādiem 150- 170 kg būs.
Atsperes vēl nav līdz grīdai, auto šādi tiks nobraukts kādus 10-15 km un tad 2000 km šūposies uz treilera platformas.

Vai es nenodarīšu pāri autiņam un nenāksies Latvijā viņu dzīt uzreiz uz Tolmetu?

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Posted: Mon Nov 15, 2010 11:43 pm
by Nauris_t16
Vieglākais veids kā uzzināt - metodom naučnogo tika.

Lielākais, ko esmu vedis, bija 5 cilvēki salonā un viss nepieciešamais atpūtai pie ezera 2 dienām. Bagāžnieks līdz augšai un vēl šis tas salonā. Rezultātā directional aero skrāpējās labajā arkā (kā jau visiem dēļ panhard rod novietojuma) uz tādām lēzenām bedrēm un sāka slīdēt sajūgs pie ~0,6bar. Aslēdzu APC un braucu mierīgāk. Tas viss bija Rīga-Cēsis.

BET - ja jau ir jābrauc 10-15km, tad kāpēc to visu nevest divreiz, ja jau ir aizdomas par mašīnas neizturību?

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Posted: Mon Nov 15, 2010 11:58 pm
by KurBads
ziedoniz wrote:Vieglākais veids kā uzzināt - metodom naučnogo tika.

Lielākais, ko esmu vedis, bija 5 cilvēki salonā un viss nepieciešamais atpūtai pie ezera 2 dienām. Bagāžnieks līdz augšai un vēl šis tas salonā. Rezultātā directional aero skrāpējās labajā arkā (kā jau visiem dēļ panhard rod novietojuma) uz tādām lēzenām bedrēm un sāka slīdēt sajūgs pie ~0,6bar. Aslēdzu APC un braucu mierīgāk. Tas viss bija Rīga-Cēsis.

BET - ja jau ir jābrauc 10-15km, tad kāpēc to visu nevest divreiz, ja jau ir aizdomas par mašīnas neizturību?
krava bagažniekā, mašīna uz treilera - tāds scenārijs, tāpēc "vedam divreiz" variants nepastāv. Šāds svars, protams, nebūtu nekas, ja būtu sakrauts vienmērīgi pa visu auto (kā pasažieri), bet te sanāk reāli divi resnuļi iesēdušies bagāžniekā ... vai uzkāpuši uz bampera.

Ja tā padomā, varbūt arī nav tas svars tik liels, bet negribētos Latvijā atskārst, ka grabažnieks nolocījies.

p.s. ja kādam ir nevajadzīgs VIENS directiona areo 5,5 collu disks, labprāt (bez maksas vai par simbolisku maksu) adoptētu.

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Posted: Tue Nov 16, 2010 12:37 am
by Nauris_t16
Izskrūvē blakussēdētāja sēdekli, nomet viņu daļēji uz aizmurējā sēdekļa un to kārbu iestutē salona priekšējā labajā daļā, kur jābūt blakussēdētāja kājām. Pārējais viss salīdzinoši neko nesver.

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Posted: Tue Nov 16, 2010 8:48 am
by KoreFun
Divi cilvēki bagāžniekā/ vai vairāk uz bampera ir mēģināts;)

Edit: Tiesa hard top versijai!

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Wed Nov 17, 2010 5:41 pm
by KurBads
sc.com tirgojas type 8 primaries.
ļauju minēt pārdevēja prasīto cenu GBP vienībās ... :blink:

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Wed Nov 17, 2010 7:58 pm
by Nauris_t16
KurBads wrote:sc.com tirgojas type 8 primaries.
ļauju minēt pārdevēja prasīto cenu GBP vienībās ... :blink:
400?

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Wed Nov 17, 2010 8:22 pm
by alnislacis
ziedoniz wrote:
KurBads wrote:sc.com tirgojas type 8 primaries.
ļauju minēt pārdevēja prasīto cenu GBP vienībās ... :blink:
400?
Tā kā nav rakstīts. Cik tad viņš Tev uzmeta iekš PM?

Un "Gearset+ Chains"? ķēdes nav gadījumā vienādas visiem?

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Posted: Wed Nov 17, 2010 9:05 pm
by KurBads
650 GBP.

es viņam draudzīgi norādīju, ka tā tomēr ir ĻOTI AUGSTA cena un par tādu viņam nāksies gaidīt ilgi. viņš neapvainojās un pajautāja, ko es uzskatu par reasonable price ...

man type 8 nav vajadzīgi, jo īpaši par kosmiskām cenām, uzjautāju tīri intereses pēc.
kādās robežās varētu runāt par saprātīgu cenu?