• Dažādi jautājumi par 900 - Page 2
Page 2 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Feb 08, 2008 9:02 pm
by Nīgrais
Arnijs wrote:Mr Pink Eyes.... Padilusham motoram jau arii taapat ir viegli straadaat. Biezaaka ellja kompensee speeli izdiluma deelj un motors ir klusaaks. Pie kam - biezaaku ellju ir gruutaak mehaaniski izspiest no virsmaam, kuras saskaras. Nulliites galvenaa fiicha ir speeja veidot noturiigu elljojoshu kaartinju ljoti plaanaa slaanii, kas ir buutiski tieshi jauniem motoriem. Detaljaam padilstot ir veelama viskozaaka ellja.
Puikas, klausiet Arnijonkuli, šeit viņam ir 100% taisnība!

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Feb 08, 2008 9:33 pm
by mrpinkeyes
Dļa osoba tupih, kak ja tad: mana 900 tā ne pārāk nojātajam motoram ar 245 000 nobraukumumu (ticamība 70%) 10 W 40 ir labākā kā 5 w 40? Pareizi? :dry:

p.s. jautājums nav naudā

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Feb 08, 2008 9:50 pm
by lablaiks
10W40 ir biezāka(maķenīt) kā 5W un līdz ar to padilušākam motoram labāka.Vot i atvet.
Neko jau sliktu tu neizdari lejot sintetiku, tikai vai vajag.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Feb 08, 2008 9:53 pm
by Arnijs
Mr Pink Eyes wrote:Dļa osoba tupih, kak ja tad: mana 900 tā ne pārāk nojātajam motoram ar 245 000 nobraukumumu (ticamība 70%) 10 W 40 ir labākā kā 5 w 40? Pareizi? :dry:

p.s. jautājums nav naudā
Pēc viskozitātes - noteikti, ka labāk! Vēl būtiska lieta ir eļļas kvalitātes cipari (visādi tur ACEA un API) Parasti ir tā, ka visādām nullītēm tie cipari ir "krutāki", bet 10W40 var sastapt arī ar tādiem parametriem, ko tikai Belarusā ieliet ;) Jo šis eļļas apzīmējums ir tikai viskozitātes rādītājs. Uz eļlas kvalitāti neattiecināms...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Feb 08, 2008 9:59 pm
by Arnijs
šeit varat palasīties, ko par eļļu specifikācijas apzīmējumiem saka Knāķa kungs! :) http://www.v4motors.lv/texaco/api.htm

http://www.v4motors.lv/texaco/acea.htm
Raksts gan ir vecs, kā pēdējie 9k, bet doma saprotama!

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sat Feb 09, 2008 7:46 pm
by mrpinkeyes
Paldies visiem :) , jūs mani pārliecinājāt! Sogad pameginasu pussintētiku. Varbūt pazudīs tā vārstu (?) klaboņa aukstam motoram.

Vnk gribās savam sābiņam visu to labāko, dažreiz laikam sanāk pārcensties :P

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Feb 20, 2008 8:50 am
by air_sahara
900 91.g ķibelīte ar stāvbremzi, labo pusi. Regulatora skrūvīte it kā nelīdzot (saka serviss).
Vai tiešām jāmaina viss suports?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Feb 20, 2008 5:51 pm
by Normunds
Neredzot grūti ir pateikt. Dažreiz pietiek ilgāk paņemties un lieta darīta. Bet citreiz lētāk ir nomainīt ar citu lietotu, kurš nebūt nafff diffficīts. Uz darbnīcām vairāk attiecās otrā daļa. B)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Feb 27, 2008 6:11 am
by KoreFun
Kaarteejo reizi nosedaas akumulators. Pats interesantakais, ka braucu ar mashiinu katru dienu, bet laiku pa laikaam gadaas taa (ka shodien), ka pa dienu izlikaas, ka panelja apgaismojums ir nedaudz tumshaaks par parasto, domaaju ka man taa vienkaarshi likaas. pasedeeju majaas kaadus 3-4 stundus un kad iznaacu, tad pat signalizaacija nenostradaaja, akumulators nosedaas. Gadijaas, ka pa nakti nosediisies, tad jau pat apgaismojums salonaa nedeeg. Bet gadaas, ka meenesi, divus braucu un viss normaali. Pirmais kas atnaak prataa ir protams gjeneraators. Varbuut kaads zin kkaadu labu servisu, kur var paarbaudiit gjeneraatou, vai kkaadu autoelektrikji, kursh var konstateet probleemu. Paldies par uzmaniibu))

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Feb 27, 2008 5:15 pm
by eidis
KoreFun wrote:Kaarteejo reizi nosedaas akumulators. Pats interesantakais, ka braucu ar mashiinu katru dienu, bet laiku pa laikaam gadaas taa (ka shodien), ka pa dienu izlikaas, ka panelja apgaismojums ir nedaudz tumshaaks par parasto, domaaju ka man taa vienkaarshi likaas. pasedeeju majaas kaadus 3-4 stundus un kad iznaacu, tad pat signalizaacija nenostradaaja, akumulators nosedaas. Gadijaas, ka pa nakti nosediisies, tad jau pat apgaismojums salonaa nedeeg. Bet gadaas, ka meenesi, divus braucu un viss normaali. Pirmais kas atnaak prataa ir protams gjeneraators. Varbuut kaads zin kkaadu labu servisu, kur var paarbaudiit gjeneraatou, vai kkaadu autoelektrikji, kursh var konstateet probleemu. Paldies par uzmaniibu))
a varbūt nomaini aķi?!

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Feb 27, 2008 7:40 pm
by lablaiks
Domāju, ka kaut kur ir puvušais vads un ģenerātors nelāde aķi, to var konstatēt jebkurā servisā kur ir elektriķis.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Feb 27, 2008 9:09 pm
by Normunds
Masas vadu ne-kontakts zem radiatora pie virsbūves. Atjauno kārtīgu masu tur.Bet vaina var būt arī faktā, ka veic īsus pārbraucienus un ģeneratoram nav pietiekami laika uzlādēt aku. Ja tas ir tā, tad pat ļoti ieteicami ir ik pa brīdim uzlādēt pilnu aku ar lādētāja palīdzību.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Feb 28, 2008 6:04 am
by zinitis
KoreFun wrote:Kaarteejo reizi nosedaas akumulators. Pats interesantakais, ka braucu ar mashiinu katru dienu, bet laiku pa laikaam gadaas taa (ka shodien), ka pa dienu izlikaas, ka panelja apgaismojums ir nedaudz tumshaaks par parasto, domaaju ka man taa vienkaarshi likaas. pasedeeju majaas kaadus 3-4 stundus un kad iznaacu, tad pat signalizaacija nenostradaaja, akumulators nosedaas. Gadijaas, ka pa nakti nosediisies, tad jau pat apgaismojums salonaa nedeeg. Bet gadaas, ka meenesi, divus braucu un viss normaali. Pirmais kas atnaak prataa ir protams gjeneraators. Varbuut kaads zin kkaadu labu servisu, kur var paarbaudiit gjeneraatou, vai kkaadu autoelektrikji, kursh var konstateet probleemu. Paldies par uzmaniibu))
Pavero kas notiek ar generatora lampinu!Kad iesledz aizdedzi-butu jadeg,ja ne parbaudi ogles un rotoru.Ja braucot kvelo,jamera voltaza uz generatora un AKB.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Feb 28, 2008 6:32 am
by KoreFun
Gjeneraatora lampinja deg, iesleedzot aizdedzi un nekvelo. Akumulatoru mainiiju, ogles arii nomainiiju nesen, nekaa. Hmm, jaaparbauda massas kontaktus. Tad laikam vajadzees njemt nost radiatoru? Jeb var tikt klaat nenonjemot? kau kaa vizuaali neatceros kas ir zem radiatora:P

Pie reizes veel viens jautaajums:
Iesleedzot aizdedzi izsaukuma ziimes lampinja nedeg. Bet tikliidz saak stradaat starters, taa aizdedzaas un deg kameer starters stradaa. Saak biedeet:S

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Feb 28, 2008 6:58 am
by lablaiks
masas vada savienojumu ar kuzavu atradīsi pie radiatora, nekas jāņem nost nav, piekļut var no akumulatora puses, ērtāk ja āķis ir noņemts ,tur tad ieraudzīsi skrūvi ,iespējams ka aprūsējušu ,zem kuras būs daudz vadu arī iespējams ka bēdīga paskata, bet pārbaudi arī vadu ,kas iet no ģenģera,parausti ,varbūt ,ka uz puņķiem turas.