• Dažādi jautājumi par 900 - Page 9
Page 9 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 3:45 am
by mixeris
Tā kā man nav bijis auto ar elektrisko sūkni tad es to ķēdīti īsti labi nepārzinu.
Es tiešām nepareizi izteicos par to hola devēju. Hola devējs ir iekšā sadalītāja un ja tur pārplīst kāds no vadiņiem, tad auto noslāpst nost namertva.
Man bija tā ka bija aizpuvis viens no tiem 3 vadiem un līdz ar to labajos līkumos strauji pagriežot slāpa auto nost. Tāpat bija dažas reizes uz šosejas kad sāka raustīties auto un pēc tam nevarēja pielaist.

Bet kā tas ir saistīts ar benzīna sūkni es nezinu, bet var uzmest aci grāmatai :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 4:41 am
by KoreFun
Tā man parādījās gaisma tuneļa beigās:laugh: Mixer, man tas pats bija, it kā brauc, tad uz bedrēm paraustās un noslāps. Tad pieliec un brauc tālāk, pēc tam noslāpa un nevarēja iedarbināt. Atstāju līdz rītam, tad provēju viss ok, bet pēc tam vienā brīdī noslāpa un viss. Pat pieslēdzot sūkni "pa tiešo" negribēja iedarbināties. Tātad sanāk ka vai nu Hollam kāds no trim vādiem gļuko, vai tās brīnums uz spārna? Piektdien, ja sanāks, būs jāpārbauda to visu:cheer:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 5:23 am
by KurBads
KoreFun wrote:Tā man parādījās gaisma tuneļa beigās:laugh: Mixer, man tas pats bija, it kā brauc, tad uz bedrēm paraustās un noslāps. Tad pieliec un brauc tālāk, pēc tam noslāpa un nevarēja iedarbināt. Atstāju līdz rītam, tad provēju viss ok, bet pēc tam vienā brīdī noslāpa un viss. Pat pieslēdzot sūkni "pa tiešo" negribēja iedarbināties. Tātad sanāk ka vai nu Hollam kāds no trim vādiem gļuko, vai tās brīnums uz spārna? Piektdien, ja sanāks, būs jāpārbauda to visu:cheer:
tu esi drošs, ka benzīna sūknis bākā ir dzīvs? Ja reizēm slāpst, tas var nozīmēt arī, ka sūknis ieķeras ... tu vari likt pa taisno 15 rezies - viņš ies, bet 16ajā neiegriezīsies ... kontakti zūd sūknim iekšā ... mana pieredze ... arī uz tām bedrēm šie kontakti var pazust un atkal parādīties ...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 6:10 am
by KoreFun
Es sūkni pieslēdzu pa tiešo, viņš strādāja neatslēdzoties, bet iedarbināt tāpat nevarēju.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 7:49 am
by mixeris
1) Maybe kaut kas sadalītajā pašā iekšā.
2) Pārbaudi to kontaktu kas iznāk laukā no sadalītāja no halla devēja. Atvelc nost gumiju arī un nočeko vai visi vadi ir ok, jo no ārpuses var likties ka ir ok bet iekšā zaļais.
3) Ir zināmi gadījumi kad gļuko tas tur ALA kompis un viņā saiet iekšā mitrums un kaut ko tur sabeidz.

Pa priekšu izdari otro punktu :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 8:15 am
by KoreFun
Tikšu pie auto, tad protams pārbaudīšu. Jau salasījos te netā visādas infas pa tiem Holla efektiem un komutatoriem:laugh:
Mixer, kas tas pa "ALA" kompi?:ohmy:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 8:29 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote: Mixer, kas tas pa "ALA" kompi?:ohmy:
:laugh: Liekas, ka viņš to domāja tā:


3) Ir zināmi gadījumi kad gļuko tas tur ķipa "kompis" un viņā saiet iekšā mitrums un kaut ko tur sabeidz.



Liekas ka viņš domāja to aizdedzes komutatoru, vai ne? B)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 8:32 am
by KoreFun
Laikam tā arī ir, jo shēmās nekas cits nav parādīts, ka tikai Holla devējs, komutators un spole;)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 5:03 pm
by mixeris
Nu mikrene viņā iekšā ir :)
Tātad kompis :D

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu May 08, 2008 7:44 pm
by KoreFun
Nu ja tā izspriest, tad Holla devējs arī ir kompis, jo tam iekšā arī ir mikrene:laugh: No tās arī iziet trīs vadi:)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon May 12, 2008 1:50 am
by KoreFun
Starp citu, tas ECU kompis man strādā:) Un pats interesantākais ir tas, ka auto brauc jau trešo dienu, un viss ir kārtībā:woohoo: Vispār man tagad ir nojauta, kāpēc viņš negriba palaisties. Uz sadalītāja (apakšā) izrādījās bija neliela eļļas peļķīte. Bet tagad braucu un viss ir kārtībā. Eļļa tur vairs neparādās.:huh:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon May 12, 2008 2:17 am
by KurBads
turbo ...

vienam `88 c900 auto nu nekādi nedabūju redzēt turbo bultiņu pakāpjamies augtsāk par 1/2 dzeltenajā ... un tas iespējams tikai'gāzejot 3.ajā un dabūjot uzspiest lielākus apgriezienus. 4, 5.tajā gandrīz nemaz nedabūju boostu ...

Sakiet, vai tas, ka turbīna attīsta kaut kādu spiedienu, nozīmē, ka viņa ir vesela? Vai arīi var būt, ka viņa spējīga sapumpēt tikai švakas atmosfēras???

Tas, ka turbo spiediens parādās tikai pie lieliem apgriezieniem, liek man domāt, ka wastegate ir vai nu iestrēdzis vai arī atspere "nolaidusi tvaiku" un netur base boost ...

turbīna itkā arī nekādas sliktās skaņas nerādīja.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon May 12, 2008 3:10 am
by Arnijs
KurBads... var būt vnk izdedzis vārsts pašā turbīnā! Arī tā gadās.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon May 12, 2008 3:22 am
by Nauris_t16
KurBads wrote:turbo ...

vienam `88 c900 auto nu nekādi nedabūju redzēt turbo bultiņu pakāpjamies augtsāk par 1/2 dzeltenajā ... un tas iespējams tikai'gāzejot 3.ajā un dabūjot uzspiest lielākus apgriezienus. 4, 5.tajā gandrīz nemaz nedabūju boostu ...

Sakiet, vai tas, ka turbīna attīsta kaut kādu spiedienu, nozīmē, ka viņa ir vesela? Vai arīi var būt, ka viņa spējīga sapumpēt tikai švakas atmosfēras???

Tas, ka turbo spiediens parādās tikai pie lieliem apgriezieniem, liek man domāt, ka wastegate ir vai nu iestrēdzis vai arī atspere "nolaidusi tvaiku" un netur base boost ...

turbīna itkā arī nekādas sliktās skaņas nerādīja.
Kā rāda pieredze - patīri kontaktiņus visur, kas vien ir saistīts ar APC. :P Vai arī jāskatās vakumtrubiņas...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon May 12, 2008 8:05 pm
by Normunds
KoreFun wrote:Starp citu, tas ECU kompis man strādā:) Un pats interesantākais ir tas, ka auto brauc jau trešo dienu, un viss ir kārtībā:woohoo: Vispār man tagad ir nojauta, kāpēc viņš negriba palaisties. Uz sadalītāja (apakšā) izrādījās bija neliela eļļas peļķīte. Bet tagad braucu un viss ir kārtībā. Eļļa tur vairs neparādās.:huh:



Apsveicu ar atgriešanos uz ceļa ! Eļļa zem sadalītāja vāciņa parādās pie sadalītāja rotējošās ass izdiluma pret aluminija korpusu. Vienkārša metode ar izdilušo daļu nomaiņu te nav. Seko līdz un tīri lai šī eļļa nekrājas sadalītājam iekšpusē. Tas var būt viens no negaidītas apstāšanās iemesliem .