• Dažādi jautājumi par 900 - Page 78
Page 78 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Aug 03, 2009 2:00 pm
by alnislacis
šķidrumi tiek čekoti regulāri- rutīnas darbs vecam auto.

bet jautājums par AC ventilatoru (to, kas šofera puse no diviem)- viņam jāieslēdzas līdz ar AC ieslēgšanu? Stundas braucienā pa pilsētu ar ieslēgtu AC tā arī nesagaidīju viņu ieslēdzamies.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Aug 03, 2009 2:11 pm
by zudushais
Nepieciešami padomi. Kas tas par zvēru - kontaktu grupa aizdedzes atslēgai - un kur tādu dabūt? Elektriķis saka, ka jāmaina, iemesls - aizdedzes atslēga karst.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Aug 03, 2009 6:56 pm
by Nauris_t16
zudushais wrote:Nepieciešami padomi. Kas tas par zvēru - kontaktu grupa aizdedzes atslēgai - un kur tādu dabūt? Elektriķis saka, ka jāmaina, iemesls - aizdedzes atslēga karst.
Pāris stundu čakars ar specinstrumentu nomaiņu :) Bet man pat patīk tas darbs :)

Slēdzis, kas visu vajadzīgo saslēdz brīdī, kad tu pagriez aizdedzes atslēgu.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Aug 03, 2009 10:51 pm
by zinitis
ziedoniz wrote:
zudushais wrote:Nepieciešami padomi. Kas tas par zvēru - kontaktu grupa aizdedzes atslēgai - un kur tādu dabūt? Elektriķis saka, ka jāmaina, iemesls - aizdedzes atslēga karst.
Pāris stundu čakars ar specinstrumentu nomaiņu :) Bet man pat patīk tas darbs :)

Slēdzis, kas visu vajadzīgo saslēdz brīdī, kad tu pagriez aizdedzes atslēgu.
Vai tad kontaktu grupai(900og)ir tik gruti tikt klat???
Manuprat pietiek nonemt augsejas plastmasas un kontaktgrupa skruvejas no augspuses...
P.s. Varbut,ka kludos,sen nav skruveti,bet ja atmina nevil bija ta...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Aug 03, 2009 11:59 pm
by Nauris_t16
Zinitis wrote:
ziedoniz wrote:
zudushais wrote:Nepieciešami padomi. Kas tas par zvēru - kontaktu grupa aizdedzes atslēgai - un kur tādu dabūt? Elektriķis saka, ka jāmaina, iemesls - aizdedzes atslēga karst.
Pāris stundu čakars ar specinstrumentu nomaiņu :) Bet man pat patīk tas darbs :)

Slēdzis, kas visu vajadzīgo saslēdz brīdī, kad tu pagriez aizdedzes atslēgu.
Vai tad kontaktu grupai(900og)ir tik gruti tikt klat???
Manuprat pietiek nonemt augsejas plastmasas un kontaktgrupa skruvejas no augspuses...
P.s. Varbut,ka kludos,sen nav skruveti,bet ja atmina nevil bija ta...
Hehe :) Kontaktgrupa skrūvējas no kulises iekšpuses :) Jāņem nost visas plastmasas starp sēdekļiem, ātrumpārslēdzējs un kulise :) Pie tam kulise skrūvējas ar spec muciņu. Lai 900og aizdzītu ir vajadzīgs bik laiks, lai dabūtu manējo velkamu pagājušoruden (nevarēja vairs ielikt atslēgu aizdedzē) čakarējos kādas 30min, turklāt tā bija kulises nojaukšana uz ātru roku lauka apstākļos un ar iepriekšēju pieredzi B)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Aug 04, 2009 12:10 am
by KoreFun
To spec atslēgu gan aizvietoju ar āmuru un stienīti:P
Bet īstenībā paveicās, jo citam 900 tā nevarēju atskrūvēt.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Aug 04, 2009 8:56 am
by zudushais
ziedoniz wrote:
Zinitis wrote:
ziedoniz wrote: Pāris stundu čakars ar specinstrumentu nomaiņu :) Bet man pat patīk tas darbs :)

Slēdzis, kas visu vajadzīgo saslēdz brīdī, kad tu pagriez aizdedzes atslēgu.
Vai tad kontaktu grupai(900og)ir tik gruti tikt klat???
Manuprat pietiek nonemt augsejas plastmasas un kontaktgrupa skruvejas no augspuses...
P.s. Varbut,ka kludos,sen nav skruveti,bet ja atmina nevil bija ta...
Hehe :) Kontaktgrupa skrūvējas no kulises iekšpuses :) Jāņem nost visas plastmasas starp sēdekļiem, ātrumpārslēdzējs un kulise :) Pie tam kulise skrūvējas ar spec muciņu. Lai 900og aizdzītu ir vajadzīgs bik laiks, lai dabūtu manējo velkamu pagājušoruden (nevarēja vairs ielikt atslēgu aizdedzē) čakarējos kādas 30min, turklāt tā bija kulises nojaukšana uz ātru roku lauka apstākļos un ar iepriekšēju pieredzi B)
Paldies par info kā nomainīt. Jautājums bija, kur nopirkt? Vikingos vai kur citur ar var meklēt? Maiņu jau varēs veikt tikai, kad būs ko likt vietā.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Aug 04, 2009 3:05 pm
by Nauris_t16
zudushais wrote:
Paldies par info kā nomainīt. Jautājums bija, kur nopirkt? Vikingos vai kur citur ar var meklēt? Maiņu jau varēs veikt tikai, kad būs ko likt vietā.
Numuri ir 85 67 505 un 48 79 20 00. Pameklē moš no sākuma netā, kas viņas vispār ražo, jo bosch zīmītes neatradu. Ar pašas kontaktgrupas maiņu sastapies neesmu, jo tās nekad nav bijušas pie vainas manām kulišu izjaukšanas operācijām :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Aug 05, 2009 2:46 pm
by zinitis
Vikingos vari paintereseties,bet iespejams variants,ka vinas vairs nav pasutamas.
Bet specatslegu,var uzbuvet pats,nedaudz pacakarejoties var uzbuvet no krievu laiku gala atslegas uz 10mm,to izslipejot,lai paliek 3 austinas...
Bet ja problema ir tikai silsana un viss strada,tad ja nevari dabut jaunu,jo lietotu maz vai ir verts likt...
Varbut ir verts,tas kedes,kas patere vairak stravas palaist caur relejiem...
Protams auto shema vairs nebus orginala...
Jautajums ko dari ar so auto...
Restaure ka orginalu,jeb tas ir ikdienas braucamais...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Aug 05, 2009 3:02 pm
by zudushais
Zinitis wrote:Vikingos vari paintereseties,bet iespejams variants,ka vinas vairs nav pasutamas.
Bet specatslegu,var uzbuvet pats,nedaudz pacakarejoties var uzbuvet no krievu laiku gala atslegas uz 10mm,to izslipejot,lai paliek 3 austinas...
Bet ja problema ir tikai silsana un viss strada,tad ja nevari dabut jaunu,jo lietotu maz vai ir verts likt...
Varbut ir verts,tas kedes,kas patere vairak stravas palaist caur relejiem...
Protams auto shema vairs nebus orginala...
Jautajums ko dari ar so auto...
Restaure ka orginalu,jeb tas ir ikdienas braucamais...
Vikingi atkrīt. To jau noskaidroju. Tāpat noskaidroju, ka der tikai no cita 900ā gadu amplitūdā 86' - 93'.
Par pārējo lieku aiz auss, jo auto ir ikdienas un restaurēt kā orģinālu nav īsti jēgas/spējas/finanses.
Toties visā šajā jezgā atradu 900og, kuru varot dabūt pa 100 naudiņām. Domāju aizbraukt aplūkot kas tas palicis no auto :laugh: Sazin, varbūt ir vērts kā donoru paņemt :unsure:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Aug 06, 2009 11:55 am
by Sviestc
KoreFun wrote:Kāreiz pāris dienas atpakaļ noņēmu lūku un mēģināju atvienot troses. Izskatījās, ka tie ir kniedēti, vai kaut kas tml, personīgi man neizdevās noņemt tās troses.
Izskatās ka esi neuzmanīgi pētījis, :) ja labi paskatās tad var atrast skrūvītes abos "trubas" galos, kurai cauri, jau pašā lūkā,slīd troses gals. Pēc tam jau nav vairs problēmu izvilk arā visu trosi, virzienā uz priekšu. Izurbos tam visam cauri, jo ta arī neatradu citu, jauna vairs nav pasūtāma :(, lietotu neatradu, bet "atrestavrējo" veco, nu atkal viss ir o.k. un "jumts" smuki braukā. :) P.S. Korefanam paldies par Vaļeras otro telefonu, savādāk vēll kādu nedēļu es zvanītos uz veco.Ja kas, tad Valērijs, to trosi meklē vēll jo projām, eh, cik labi ka Cilvēkam ir tik daudz veco Saabu detaļu, ka var 5 dienas meklēt un vēll nezūd cerība, ka ko atradīs. :D

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Aug 06, 2009 12:04 pm
by zudushais
Sviestc wrote:
KoreFun wrote:Kāreiz pāris dienas atpakaļ noņēmu lūku un mēģināju atvienot troses. Izskatījās, ka tie ir kniedēti, vai kaut kas tml, personīgi man neizdevās noņemt tās troses.
Izskatās ka esi neuzmanīgi pētījis, :) ja labi paskatās tad var atrast skrūvītes abos "trubas" galos, kurai cauri, jau pašā lūkā,slīd troses gals. Pēc tam jau nav vairs problēmu izvilk arā visu trosi, virzienā uz priekšu. Izurbos tam visam cauri, jo ta arī neatradu citu, jauna vairs nav pasūtāma :(, lietotu neatradu, bet "atrestavrējo" veco, nu atkal viss ir o.k. un "jumts" smuki braukā. :) P.S. Korefanam paldies par Vaļeras otro telefonu, savādāk vēll kādu nedēļu es zvanītos uz veco.Ja kas, tad Valērijs, to trosi meklē vēll jo projām, eh, cik labi ka Cilvēkam ir tik daudz veco Saabu detaļu, ka var 5 dienas meklēt un vēll nezūd cerība, ka ko atradīs. :D
Ja nu Vaļera atrod, tad padod man ziņu. Ir doma savam auto lūku pārveidot uz elektrisko, bet KoreFun noknieba to trosi :laugh: :woohoo:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Aug 06, 2009 12:32 pm
by defektivais
zudushais wrote:
Sviestc wrote:
KoreFun wrote:Kāreiz pāris dienas atpakaļ noņēmu lūku un mēģināju atvienot troses. Izskatījās, ka tie ir kniedēti, vai kaut kas tml, personīgi man neizdevās noņemt tās troses.
Izskatās ka esi neuzmanīgi pētījis, :) ja labi paskatās tad var atrast skrūvītes abos "trubas" galos, kurai cauri, jau pašā lūkā,slīd troses gals. Pēc tam jau nav vairs problēmu izvilk arā visu trosi, virzienā uz priekšu. Izurbos tam visam cauri, jo ta arī neatradu citu, jauna vairs nav pasūtāma :(, lietotu neatradu, bet "atrestavrējo" veco, nu atkal viss ir o.k. un "jumts" smuki braukā. :) P.S. Korefanam paldies par Vaļeras otro telefonu, savādāk vēll kādu nedēļu es zvanītos uz veco.Ja kas, tad Valērijs, to trosi meklē vēll jo projām, eh, cik labi ka Cilvēkam ir tik daudz veco Saabu detaļu, ka var 5 dienas meklēt un vēll nezūd cerība, ka ko atradīs. :D
Ja nu Vaļera atrod, tad padod man ziņu. Ir doma savam auto lūku pārveidot uz elektrisko, bet KoreFun noknieba to trosi :laugh: :woohoo:
Nemaz nezināju, ka kādam no 900 jumta lūka ir ar roku spēku darbināma.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Aug 06, 2009 12:45 pm
by KurBads
zudushais wrote:
Sviestc wrote:
KoreFun wrote:Kāreiz pāris dienas atpakaļ noņēmu lūku un mēģināju atvienot troses. Izskatījās, ka tie ir kniedēti, vai kaut kas tml, personīgi man neizdevās noņemt tās troses.
Izskatās ka esi neuzmanīgi pētījis, :) ja labi paskatās tad var atrast skrūvītes abos "trubas" galos, kurai cauri, jau pašā lūkā,slīd troses gals. Pēc tam jau nav vairs problēmu izvilk arā visu trosi, virzienā uz priekšu. Izurbos tam visam cauri, jo ta arī neatradu citu, jauna vairs nav pasūtāma :(, lietotu neatradu, bet "atrestavrējo" veco, nu atkal viss ir o.k. un "jumts" smuki braukā. :) P.S. Korefanam paldies par Vaļeras otro telefonu, savādāk vēll kādu nedēļu es zvanītos uz veco.Ja kas, tad Valērijs, to trosi meklē vēll jo projām, eh, cik labi ka Cilvēkam ir tik daudz veco Saabu detaļu, ka var 5 dienas meklēt un vēll nezūd cerība, ka ko atradīs. :D
Ja nu Vaļera atrod, tad padod man ziņu. Ir doma savam auto lūku pārveidot uz elektrisko, bet KoreFun noknieba to trosi :laugh: :woohoo:
Ja kas, tad manuālā lūka ir "ekstra", jo viņa ir ērta (atrauj vaļā/ciet sekundes laikā iepretim elektriskajai) un viņā ir vieglāka salīdzinot ar elektrisko. Padomā vai Tev to tiešām vajag.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Aug 06, 2009 12:51 pm
by zudushais
KurBads wrote:
zudushais wrote:
Sviestc wrote: Izskatās ka esi neuzmanīgi pētījis, :) ja labi paskatās tad var atrast skrūvītes abos "trubas" galos, kurai cauri, jau pašā lūkā,slīd troses gals. Pēc tam jau nav vairs problēmu izvilk arā visu trosi, virzienā uz priekšu. Izurbos tam visam cauri, jo ta arī neatradu citu, jauna vairs nav pasūtāma :(, lietotu neatradu, bet "atrestavrējo" veco, nu atkal viss ir o.k. un "jumts" smuki braukā. :) P.S. Korefanam paldies par Vaļeras otro telefonu, savādāk vēll kādu nedēļu es zvanītos uz veco.Ja kas, tad Valērijs, to trosi meklē vēll jo projām, eh, cik labi ka Cilvēkam ir tik daudz veco Saabu detaļu, ka var 5 dienas meklēt un vēll nezūd cerība, ka ko atradīs. :D
Ja nu Vaļera atrod, tad padod man ziņu. Ir doma savam auto lūku pārveidot uz elektrisko, bet KoreFun noknieba to trosi :laugh: :woohoo:
Ja kas, tad manuālā lūka ir "ekstra", jo viņa ir ērta (atrauj vaļā/ciet sekundes laikā iepretim elektriskajai) un viņā ir vieglāka salīdzinot ar elektrisko. Padomā vai Tev to tiešām vajag.
Pēc būtības nevajag. Butiskākais ko vēlos panākt ar lūkas remontu vai maiņu ir, lai lietus laikā es varētu pārvietoties un man uz galves netecētu ūdens :) Pagaidām esmu konstrukciju uz laiku pārveidojis tā, ka lūku atvērt nevar, bet ūdens arī netek salonā. Vajag savienot abas divas augstāk minētās vēlmes - spēt atvērt lūku un sausu salonu.