• Dzeki help janoperk auto - Page 13
Page 13 of 18

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 3:46 pm
by ZingZeng
Ja nopietni, es jau pāris mēnešus sekoju līdzi Renault Clio 1.5D tirgum. Ir doma paņemt priekš sievas. Es gan skatos 2005.-2010.g. modeļus.

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 3:50 pm
by elmo
ZingZeng wrote:Ja nopietni, es jau pāris mēnešus sekoju līdzi Renault Clio 1.5D tirgum. Ir doma paņemt priekš sievas. Es gan skatos 2005.-2010.g. modeļus.

Normāls čalis, sievai pērk Clio, bet pats ar SAABu brauc! :mrgreen::clap:
Nav bail atrauties ar Mīklas rulli!? :shifty:

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 4:07 pm
by jankab
elmo wrote:
ZingZeng wrote:Ja nopietni, es jau pāris mēnešus sekoju līdzi Renault Clio 1.5D tirgum. Ir doma paņemt priekš sievas. Es gan skatos 2005.-2010.g. modeļus.

Normāls čalis, sievai pērk Clio, bet pats ar SAABu brauc! :mrgreen::clap:
Nav bail atrauties ar Mīklas rulli!? :shifty:

Piekrītu! :!:

Sievai SAAB kabrīti... :dance:

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 4:16 pm
by Andreas
ZingZeng, tad jau esi arī atsauksmes salasījies un forumus papētījis? Kā viņi izturības ziņā? Kāpēc tieši dīzeli?

[ Post made via Android ] Image

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 4:21 pm
by elmo
Andreas wrote:ZingZeng, tad jau esi arī atsauksmes salasījies un forumus papētījis? Kā viņi izturības ziņā? Kāpēc tieši dīzeli?

[ Post made via Android ] Image
1,5 dīzelis ir taupības etalons! :wink:

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 7:36 pm
by Andreas
Es noteikti ka domāju nepareizi, bet pirkt lietotu dīzeli ir sliktākas izredzes nekā spēlējot Bingo loto.
Varbūt jaunie gadi ir labāk bet cik draugiem un radiem ir bijušas problēmas ar lietotiem dīzeļiem visādu marku, tik es lietoto bezinauto esmu ietaupījis pat maksājot vairāk par degvielu.
Līdz ar to uz lietotiem dīzeļiem pat neskatos, tad jau labāk manā uztverē benzīns un gāze.
Bet tas ir tikai manas domas.

[ Post made via Android ] Image

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 8:35 pm
by uculs
Tās ir arī manas domas. Man radi gadu nobrauca ar Volvo dīzeli. Beigās teica, doma ieekonomējām, ne vella, visa ekonomija par degvielu aizgāja remonta, viena vienīgā. Tas gan nenozīmē ka viņiem saimniecībā vairs nav dīzeļu, bet pārsvara pārvietojas ar benzīna kapsētām, sakot, ka vismaz zin par ko nauda aiziet.

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 8:42 pm
by elmo
Ja runa iet par 200k+ noskrējušu dīzeli tad jā! Bet trīsgadīgu Clio, ar nepilniem 36K uz tāfeles var noipirkt par 4,7k eirām, jeb aptuveni 3k latiem! :mrgreen:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gpkpe.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Man jau šķiet, ka līdz 200k šitais tarkšķis pļurinās bēdu nezinot! :whistle:

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 10:03 pm
by tranquillo
Par mazauto... neviens no šiem nosauktiem nav salīdzināms ar Jazz. Mammai bija no 2003.g.-2007.g, brālim bija 2007.-2010.g, tad atdeva paziņām. Nobraukums beigās bija 350 000 km, salons mega liels un ērts. Pats labākais, ka šo visu gadu laikā bija nomainīti tikai bremžu kluči un siksnas, kā arī darba šķidrumi noteiktajos periodos. Nekas cits nenobira. Ziemā auto tadžiks pa 1000 eur paņēma. Toties ruslans arī bija iemeties :mrgreen: super auto.
P.S. Paziņas paņēma vietā 2008.g. Audi A3 Sline un pēc trim mēnešiem tomāts izjuka ...

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Fri Apr 11, 2014 10:21 pm
by lawyer
Dīzelim 200k km nav nekāds noskrējiens, ja tie ir veikti pamatā ārpus pilsētām un auto ir atbilstoši apkopts. Pirms lietota moderna dīzeļa iegādes mūsdienās ir vērts noskaidrot, vai ir iespējams atslēgt EGR vārstu un DPF :wink:

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Mon Apr 14, 2014 9:52 am
by Gac
Lietotiem mazauto dīzeļiem pārsvarā ir 2 riski:
1. Ja nāk "no Vācijas", pastāv ļooooooooooooti liela varbūtība, ka nobraukums nebūs īstais un tas auto būs dzīts līdz maksimumam pa bāņiem;
2. Ja ir Latvijas modelis, tad, savukārt, jāsaprot, pa kurieni auto pārsvarā braucis. Īpaši ar mazauto. Jo tādus vai nu pārsvarā lieto nelielām distancēm pa pilsētu (kas dīzelim nemaz nav labi) vai arī jāj (arī pa lauku ceļiem) tirdzniecības aģenti, merečendaizeri utt. Un tie jau savus auto netaupa.

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Mon Apr 14, 2014 10:09 am
by elmo
Gac wrote:Lietotiem mazauto dīzeļiem pārsvarā ir 2 riski:
1. Ja nāk "no Vācijas", pastāv ļooooooooooooti liela varbūtība, ka nobraukums nebūs īstais un tas auto būs dzīts līdz maksimumam pa bāņiem;
2. Ja ir Latvijas modelis, tad, savukārt, jāsaprot, pa kurieni auto pārsvarā braucis. Īpaši ar mazauto. Jo tādus vai nu pārsvarā lieto nelielām distancēm pa pilsētu (kas dīzelim nemaz nav labi) vai arī jāj (arī pa lauku ceļiem) tirdzniecības aģenti, merečendaizeri utt. Un tie jau savus auto netaupa.
Nu diez vai mazauto tiek baisi dzīts pa bāņiem, nav gluži bāņu karalis! :mrgreen:
Un par tiem Latvijas auto ir jāsaprot viena lieta, pārsvarā uzņēmumi izmanto operatīvo līzingu un noteikumi auto atdošanai ir visai skarbi, savulaik mans darba devējs dabuja 3 mašīnas pat pārkrāsot, jo bija šur tur pa šviciņai, kuras manā skatījumā pat bija izpulējamas!
Par tiem jājējiem runājot, jā uzņēmumā darbinieki ir dažādi un ir izteikti jājēji, kā arī tādi kā es, kurš pret darba auto izturas tik pat saudzīgi kā pret savu auto! Diagnostika pirms pirkšanas var palīdzēt izvairīties no kautiem putniem!


Pērkot lietotu auto vienmēr pastāv laimes spēlē, jo nezini kāds tev trāpīsies! Pat pērkot jaunu no salona pastāv iespēja iegrābties uz neveiksmīgu eksemplāru, kas visu lauiku plīsīs, kamēr pārējie brauks bēdu nezinot!

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Mon Apr 14, 2014 10:25 am
by uculs
elmo, izskatās neessi Vācijā pa bāni braucis, tur kā reiz karaļi ir tie, kam tas arī pienākas, bet tādi ir samērā reti, un tad mazie dīzeļi, kuri palido garām ap divīti, tā ka nozib vien.

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Mon Apr 14, 2014 10:53 am
by elmo
uculs wrote:elmo, izskatās neessi Vācijā pa bāni braucis, tur kā reiz karaļi ir tie, kam tas arī pienākas, bet tādi ir samērā reti, un tad mazie dīzeļi, kuri palido garām ap divīti, tā ka nozib vien.
Tu pats neesi braucis pa Vācu bāni, man reāli nebija iespējas ieskrieties vairāk par kādiem 110-130km/h jo pie visiem lielākajiem satiksmes mezgliem bija milzīgi sastrēgumi un bija nemitīgi jābremzē! Austrijā un Slovēnijā, kur atļauts braukt ar 130km/h tiktiešām varēja arī visu laiku vilkt ar max atļauto.
Tad jau pa jauno Berlīnes - Varšavas maksas bāni Poļu daļā skriešana bija daudz labāka! Poļu pani ar kravas busiņiem laikam sevi uzskata par Vietējiem Kubicām! :mrgreen:

Un ja runājam konkrēti par Renault clio 1.5 dīzeli, tad viņš ātrāk par 177km/h neiet! :twisted:

Re: Dzeki help janoperk auto

Posted: Mon Apr 14, 2014 11:05 am
by edijs
Bet tas jau neliedz līdz tik arī mīcīt. :) Vācijā uz trīsjoslu bāņa gana daudz ir redzēti mazmotoru, kas tomēr savus 140-150 tur. Un, ja sagribi pats tā mierīgāk pabraukt un aptuveni šādu robežu nepārsniegt, viņi lien garām. Viena lieta ar lielāku motoru un garāku kārbu vīlēt uz tiem 140, bet mazmotoram tak tur ir tuvu piecām štukām apgriezienu ripā! :D Par baigo vilkšanu nenosauksi, taču priekš šujmašīnām tak šis ir tas pats, kas ar kādu trīslitrīgu bembelātu konstanti uz aptuveni 200 vilkt. Ja ne trakāk.. jo bembelātam vēl paliek rezerve, bet šujmašīnai virs tiem 150 praktiski vairs nav kur.