• Dažādi jautājumi par 9-5 - Page 189
Page 189 of 203

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 5:05 pm
by cementits
Jautājums sekojoš
SAAB 9-5 2002gads 3,0TDI
Braucu šodien un autiņš pēkšņi apstājas.Meģinu piešķilt ,bet nekā starteri negriež,dīzeļa dačiks neceļas(lai gan pus bāka),avareikas nestrādā,centrālā ar neiet!!!Pagriežot atslēgu lampiņas iedegas un tas arī viss.Kādam šitāds joks ir bijis???Kas par vainu?????

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 5:31 pm
by Arnijs
cementits wrote:Jautājums sekojoš
SAAB 9-5 2002gads 3,0TDI
Braucu šodien un autiņš pēkšņi apstājas.Meģinu piešķilt ,bet nekā starteri negriež,dīzeļa dačiks neceļas(lai gan pus bāka),avareikas nestrādā,centrālā ar neiet!!!Pagriežot atslēgu lampiņas iedegas un tas arī viss.Kādam šitāds joks ir bijis???Kas par vainu?????
25-tais režīms!
Sk. spēka ķēdes vai AKB stāvokli

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 5:48 pm
by cementits
Arnijs wrote:
cementits wrote:Jautājums sekojoš
SAAB 9-5 2002gads 3,0TDI
Braucu šodien un autiņš pēkšņi apstājas.Meģinu piešķilt ,bet nekā starteri negriež,dīzeļa dačiks neceļas(lai gan pus bāka),avareikas nestrādā,centrālā ar neiet!!!Pagriežot atslēgu lampiņas iedegas un tas arī viss.Kādam šitāds joks ir bijis???Kas par vainu?????
25-tais režīms!
Sk. spēka ķēdes vai AKB stāvokli
K0 tas nozīmē?
Akumulātoru skatīt?
Kas ir 25 režīms?
Kaut kā nepielec!

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 5:56 pm
by lawyer
25-tais režīms acīmredzot ir auto ECU ieprogrammēta reakcija uz kaut kādu defektu, kas kā Arnijs minēja, esot spēka ķēdē vai AKB, tas ir, problēma ir saistīta ar auto elektrosistēmu... Skaidrāk kļuva? :huh: B)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 6:29 pm
by Arnijs
:laugh: Nēēē! 25 režīms ir PSRS laiku Latvenergo pasludināts elektroenerģijas ekonomiskais režīms. Un to skandēja katru radioziņu laikā. Acīmredzot Tavam SAABam iestājies kkas līdzīgs. Cēlonis varētu būt arī Ķeguma nepietiekamība ;)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 6:44 pm
by cementits
lawyer wrote:25-tais režīms acīmredzot ir auto ECU ieprogrammēta reakcija uz kaut kādu defektu, kas kā Arnijs minēja, esot spēka ķēdē vai AKB, tas ir, problēma ir saistīta ar auto elektrosistēmu... Skaidrāk kļuva? :huh: B)
Sakaidrāk kļuva!
Atkodu Sekojošo.
Ieliku citu aķi ,bet tas pats.
Tad pamanīju drošinātājus kas ir pie aķa(Pieci lielie "60" drošinātāji).Apstījos un izdedzis bija otrais drošinātājs(ja sāk skaitīt no vējstikla puses).
Uzliku nelielu vadiņu un tad saka strādāt visas opcijas kas bij izbeigušās.
Bet tad meģināju startēt un atkal čušss:lol:
Apstos un tas drošinātājs atkal sadedzis!!
Kas pa vainu???"
Ir varianti kādi?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 7:08 pm
by Arnijs
cementits wrote: Uzliku nelielu vadiņu
Kas pa vainu???"
:)
Ir varianti kādi?
Protams! Nopirkt un ielikt 60A drošinātāju!
Ja tad deg ārā, tad attiecīgajā ķēdē jāmeklē defekts!

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 7:16 pm
by cementits
Arnijs wrote:
cementits wrote: Uzliku nelielu vadiņu
Kas pa vainu???"
:)
Ir varianti kādi?
Protams! Nopirkt un ielikt 60A drošinātāju!
Ja tad deg ārā, tad attiecīgajā ķēdē jāmeklē defekts!
Kas tad tur tik liels kad uzliek vadiņu un tad testē??
Ja jau tas vadiņš pārdeg tad jau arī pardegs jaunais drošinātājs?
Vai ne tā?
To es saprotu kad vaina tad ir tai otrā drošinātāja ķēdē.
Kāds nezin kam tas otreis drošinātājs ir?
Man grāmatā kas nāca līdz ir laikam spēņu valodā un no tās valodas neko nesaprotu

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 7:30 pm
by Arnijs
Ja Tu tam vadiņam spēj nodrošināt nemainīgu temperatūru - tad tiešām! Kas gan tur liels, kāds vadiņš... :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 8:04 pm
by KoreFun
Nu un cik ampēru tas Tavs "neliels vadiņš" laiž cauri?:) Domā ka visādi cipariņi uz drošinātājiem ir sarakstīti tāpat?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 8:07 pm
by uculs
cementits wrote:
Ja jau tas vadiņš pārdeg tad jau arī pardegs jaunais drošinātājs?
Vai ne tā?
Šitas ir super. Vienkāršs puisis!

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 8:54 pm
by zinitis
Visvieglāk vainīgo vietu ir noteikt šādi:
Drošinātāja vietā ieliec salocītu naglu,lai būtu kārtīgs kontakts.
Tad darbini klāt.
Sāc meklēt kur kūp,jeb sāk degt.
Īsāk sakot vājākais ķēdes posms parādīsies...


Ceru,ka tā nedarīsi,bet rakstīju Tavu jautājumu un secinājumu stilā....

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 9:10 pm
by Boldriks
Kāds nezin cik maksā šitā lietiņa? Image

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 9:12 pm
by cementits
KoreFun wrote:Nu un cik ampēru tas Tavs "neliels vadiņš" laiž cauri?:) Domā ka visādi cipariņi uz drošinātājiem ir sarakstīti tāpat?
Nu tuvu tam:)
Vienmēr uztinot dratiņu mazajiem drošinātājiem varēja izlist cauri(Līdz tuvākajam benzīntankam)
Tad kapēc ar lieliem lai tā nevarētu??
Nu laikam jau tomēr vienmēr nevar:)
Nu ja, tagad nomainīju drošinātāju uz vis atkal šancē.
Laikam jau uz diagnostiku jadzen ,lai noskaidrotu kas par iemeslu bij drošinātaja izsišanai.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Nov 29, 2010 9:23 pm
by skirem
To Boldriks:
http://www.partsforsaabs.com/advanced_s ... kbutton=Go

Pieļauju ka šrotā 1-2 Ls gab varētu prasīt