• Dažādi jautājumi par 9-5 - Page 120
Page 120 of 203

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Jan 20, 2010 9:18 pm
by vecais
Temp dačiks aiziet līdz vidum, tad nokrīt pa 1/4 ( man šķiet atveras termostats)parādās siltais gaiss un dačika bulta ceļas atkal līdz sasniedz parasto stāvokli pa vidu.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 5:39 pm
by urquattro
vecais wrote:Temp dačiks aiziet līdz vidum, tad nokrīt pa 1/4 ( man šķiet atveras termostats)parādās siltais gaiss un dačika bulta ceļas atkal līdz sasniedz parasto stāvokli pa vidu.
Man vinjs goes lidz vidum ,bet leeni.
ka tev nebija nekad


off: vai kkds nez kur nopirkt ellu 0w50 or 5w50?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:13 pm
by rzv
"KUSLAIS TOMĀTS"

Hei, man te šorīt interesantas lietiņas notikās ar automātu (SAAB 9-5, 2001, 2.3LPT). Pirms nedēļas kustināju auto un viss bija kārtībā... šorīt (-15C) piedarbinu, kādu 1 min pagaidīju un ieliku D robā... spiedu gāzi... auto sāk kustēties, apgriezieni kāpj... bet ātrums īpaši nepalielinās... tipa it kā negribētu pārslēgties uz 2-o ganģi... pastāvēju ielas malā, pasildīju motoru kādas 3-4 min., un automāts atkal šancēja kā vajag...

Pieļauju, ka vnk automāta eļļa nebija uzsilusi un izplūdusi pa visiem caurumiem...

Bet varbūt spečokiem ir labāks izskaidrojums?
varbūt citiem arī tā ir bijis?

Paldies!

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:15 pm
by kes
Vajadzētu nomainīt eļļu...!

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:18 pm
by mixeris
Pirms ko darīt vajadzētu zināt kāda tev eļļa ir iekšā pašreiz?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:26 pm
by rzv
Kārbas eļļa ir mainīta oficiālajā servisā E&S (tad vēl nebija Vikings) pirms 18Kkm (2007. gada jūnijā). Nezinu, ko viņi tur standartā lēja. Tad vēl Arnijs arī strādāja E&Sā :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:30 pm
by vidvuds
rzv wrote:"KUSLAIS TOMĀTS"

Hei, man te šorīt interesantas lietiņas notikās ar automātu (SAAB 9-5, 2001, 2.3LPT). Pirms nedēļas kustināju auto un viss bija kārtībā... šorīt (-15C) piedarbinu, kādu 1 min pagaidīju un ieliku D robā... spiedu gāzi... auto sāk kustēties, apgriezieni kāpj... bet ātrums īpaši nepalielinās... tipa it kā negribētu pārslēgties uz 2-o ganģi... pastāvēju ielas malā, pasildīju motoru kādas 3-4 min., un automāts atkal šancēja kā vajag...

Pieļauju, ka vnk automāta eļļa nebija uzsilusi un izplūdusi pa visiem caurumiem...

Bet varbūt spečokiem ir labāks izskaidrojums?
varbūt citiem arī tā ir bijis?

Paldies!
nočeko eļļas līmeni!

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:36 pm
by Arnijs
Standartaa naak ATF Dexron III, kas tagad nomainiits uz Dexron VI. Shaadaa laikaa kaarba sils ieveerojami ilgaak un saakotneeji var buut veerojamas shaadas paziimes

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:40 pm
by rzv
Ceru, ka nebūšu neko kārbā nobeidzis ... nobraucu lēnām (20-25km/h) kādus 200 metrus ar kādiem 1,5K rpm un nobraucu malā... Kārba arī nekādas aizdomīgas skaņas neizdeva...

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:48 pm
by mixeris
Uzmetu acis eļļu specenēm.
Dexron III Pouring point (nezinu kā latviski) vajadzētu būt pie -48 grādiem.
Tāpāt kā 5wXX eļļām.
Tādēļ -15 grādos, ja eļļai viss ir OK, tad problēmām nevajadzētu būt. Ja vēl tā ir mainīta pirms 18k km.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 9:58 pm
by elmo
Esmu atpakaļ ar savu auto nelekšanas problēmu!Identiski apstākļi kā SAVE SAAB pasākumā, pasēdējām ar sievu mašīnā, gaidot autobusu no Liepājas un še tev, auto atkal nav pielaižams. Tas izslēdz neoriģinālā signalizācijas vainu! Turklāt auto izdevās pielaist paturot pagrieztu atslēgu un kādu minūti padarbinot kondiškas ventilatoru un ļaujot papūst gaisu. Uzreiz mašīna pieleca! Tas nozīmē, ka sēžot mašīnā tiek pieelpots salons un kaut kur krājas kondensāts. Vēlos saprast kurš auto agregāts varētu būt pie vainas, kas ar nelielu kondensāta daudzumu tiek izvests no ierindas un neļauj piešķilt auto!? Ja jau pietiek ar elpas mitrumu, kas notiks, ja ārā līs lietus!? Tā kā gribētos šo problēmu novērst, bet nav ne jausmas, kurš auto elektroagregāts ir tik jūtīgs pret mitrumu!?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Jan 22, 2010 10:13 pm
by Arnijs
rzv wrote:Ceru, ka nebūšu neko kārbā nobeidzis ... nobraucu lēnām (20-25km/h) kādus 200 metrus ar kādiem 1,5K rpm un nobraucu malā... Kārba arī nekādas aizdomīgas skaņas neizdeva...
-48 ir sabiezeeshanas punkts, bet viskozitaate ir biezaaka par standarta arii pie -15... Nobeigt neko iipashi nevar, ja iesaak braukt praatiigi un negaazeejot. Tik, (taadaa vilkmee) cik auto pats atljauj. Pa kaadaam 5 minuuteem kaarbaa buus uzsilusi un nebuus probleemu. Veel var sildot uz vietas patureet D, bet , lai tukshgaitas apgriezieni nav augstaaki par 1000rpm.

Elmo... Atvienoji aftermarketa sigai blokjeeshanu?, ja reiz izsleedz sho.
Vairaak gan sliecos domaat, ka kondishkas padarbinaashana neatstaaj iespaidu uz auto pielekshanu. Vnk sakritiiba.
Es meeginaatu saakumaa nomainiit sisteemreleju, jo suuknis Tev gaaja un hols arii vesels.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sat Jan 23, 2010 9:55 am
by elmo
Teorētiski, tiešām tā varētu būt, ka kondensāts krājas uz signalizācijas smadzenēm!:woohoo:
Turklāt kopš pagājušās svētdienas auto nekādas problēmas ar palaišanu netika novērotas, jo visu nedēļu braukāju bez bēdām. Auto nepielaidās tikai pēc tam, kad tajā bija pasēdējuši divi cilvēki, ar noslāpētu motoru kādas 30 minūtes salonā elpojuši, kamēr aizsvīst visi logi. Tieši tā pat bija pagājušo svētdien braucienā. Tika atkārtoti identiski tādi paši apstākļi, un kā saka zinātnieki, lai pētījuma rezultātus varētu pierādīt kā apstiprinātus, eksperimentu ir jāspēj atkārtot divreiz! :)
Kad padarbojās kondiška, atnāca vaļā logs, tā arī auto uzreiz pielaidās. Pēc pielaišanas vairākas reizes slāpēju nost un atkal pielaidu. Spaidīju siģenes pogas ciet un vaļā, bet vuiss strādāja. Tātad meistari to siģenes bloku iebāzuši kaut kur zem loga, kur vējiņš pūš! :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sat Jan 23, 2010 10:49 am
by SAABaeroist
Kas zin kam domats tas gumijas korķis kas atrodas SAAb 9-5 apakša ,laikam karteri ,cik atceros tad caur viņu nak ara kadas liekas atgazes eļļai vai ka?:blush: Vakar mainot miglas lampini ieveroju ka tas ir ara un atpakaļ iebazt problematiski jo ara minuss 19 :huh: Laikam bus japasilda ar rokam un tad meiginat.

Vel viena lieta varbut kads zin kur var dabut letakas neka 8 ls gabala lampiņas kuras domatas apaļeim migliniekiem jaunajam Aero bamperim 2002 gada tur laikam bija H8 un man ka vecajam modelim nacas partaisit vadus,vakar izbeidzas viena halogenka un nacas pirkt Gross auto pa 8 ls PHILIPS.:dry:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sat Jan 23, 2010 10:56 am
by elmo
SAABaeroist wrote:Kas zin kam domats tas gumijas korķis kas atrodas SAAb 9-5 apakša ,laikam karteri ,cik atceros tad caur viņu nak ara kadas liekas atgazes eļļai vai ka?:blush: Vakar mainot miglas lampini ieveroju ka tas ir ara un atpakaļ iebazt problematiski jo ara minuss 19 :huh: Laikam bus japasilda ar rokam un tad meiginat.

Vel viena lieta varbut kads zin kur var dabut letakas neka 8 ls gabala lampiņas kuras domatas apaļeim migliniekiem jaunajam Aero bamperim 2002 gada tur laikam bija H8 un man ka vecajam modelim nacas partaisit vadus,vakar izbeidzas viena halogenka un nacas pirkt Gross auto pa 8 ls PHILIPS.:dry:

Vai tik tu nedomā to gumijas korķi, ar ko aiztaisa caurumu, kur skrūvēt iekšā āķi priekš vilkšanas!?Vai gumijas korķim ir gredzens, kur iebāzt pirkstu, lai to korķi var izvilkt ārā!? Ja tā, tad apsveicu ar to, ka tavu saabu vēl ne reizi nav bijusi vajadzība vilkt! Vienreiz, kad nosvila DI kasete un vajadzēja vilkt auto uz evakuatoru, es nevarēju atrast, kur to āķi jāskrūvē, tāpēc auto vilka ar pēcpusi augšā! Tikai vēlāk atklāju, ka izraujot to korķi, var ieskrūvēt āķi! :)


Par H8 spuldzēm runājot, lētāk par Ls 7,50 nekur viņas neesmu redzējis, tā kā 8 ls nemaz nav tik dārgi! Galu galā Ja vēl pērk Philips nevis Osram, tad jau cenu starpība 50 sančiki nav nemaz tik traki!