Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Posted: Sun Oct 25, 2009 10:24 pm
Šitajā lapā augstāk pat ir viņa posts un telefons.
https://www.saabclub.lv/phpBB/
:blush: toč taču! Es ir lopuhs :laugh:mixeris wrote:Šitajā lapā augstāk pat ir viņa posts un telefons.
Yukki wrote:Ha, apbrīnojami, spriežot pēc bildēm Volvo ir IDENTISKS lampu tīrītāja motorīts, recepte arī tā pati -
1.termo drošinātājs,
2.motorīts,
3.diode.
Ar bildēm detalizēti šite. Zināmu latvisku prieku rada apstāklis, ka SAAB tā izjaukšanai vajag ~5 min, bet Volvo jāņem nost bamperis :evil:
Dīvaini, iespējams sakritība, bet pēc metāla šaibas iespraušanas, man tagad nestrādā neviens no lampu tīrītājiem, būs jājauc atkal!
Nu, ko eletriķi samoučkas, cita starpā vakar ELFā atradu sarakstu ar tiem gļukainajiem Thermistoriem Diemžēl tur nevienam nav klāt bilde, tikai tehniskie parametri vai nu temperatūra vai pretestība, slodze. Ir kādas idejas, kurš būtu jāņem, lai gan maksā salīdzinoši kapeikas (Ls 0.94-4.00), tomēr tie ir jāpasūta un tāpēc jāzin, kurš būtu derīgais...Nigrais wrote:izteikšos īsi - fig viņ zin no kāda tieši silīcijveidīga materiāla ar figviņzin kādiem piejaukumiem tā figņa sastāv, bet sauc to štruntu par thermistoru. Mūsu gadījumā, kā jau jastr to jau ir atkodis, PTC thermistors. Tuvāk te: http://www.thermistor.com
Fiška ir tur, ka šī figņa silst tad, ja pieaug motoriņa strāva, respektīvi, jo lielāka strāva, jo vairāk uzsilst, jo straujāk pieaug figņas pretestība. Figņas pretestība, savukārt, ierobežo strāvas stiprumu un motoriņš apstājas, līdz figņa atkal atdziest. Der atcerēties, ka šitā figņa pasargā pašu izpildmehānismu, tai laikā, kad parasts drošinātājs pasargā autiņa elektrosistēmu no bojata izpildmehānisma.
Un strāvas pieaugums liecina, ka ,vai nu pašā izpildmehānismā ir pieaugusi kāda mehāniska pretestība, vai slotas pārāk labi pielīp pie lampām utt. Labs piem ir, kad auto stāv piem. zem liepām. Lampu stikli paliek ķēpīgi, mehāniskā pretestība pieaug, patērējamā strāva pieaug, figņas pretestība pieaug, motoriņam nepieciešamā strāva tiek riktīgi samazināta, un rezultāts uz sejas.
Var arī gadīties, ka figņas kontakti absūbē, tas dod klāt vēl nevajadzīgu pretestību un atkal ķibele. Tāpēc svarīgi ir pasargāt šīs figņas kontaktvirsmas no apsūbēšanas. Tur var līdzēt dažādas pastas utt.
katru 3 skalosanu ;)KoreFun wrote:Paskalo vējstiklu (kā visām mašīnām) un, ja tie nav atslēgti un un nav nosvilināti - tie darbosies:)
?:huh:Malder wrote:katru 3 skalosanu ;)KoreFun wrote:Paskalo vējstiklu (kā visām mašīnām) un, ja tie nav atslēgti un un nav nosvilināti - tie darbosies:)
:silly: Piebrauc pie kaada spogulja vai stikla un apskaties kaa tas notiek;)Malder wrote:Nu liekas ka kad mazga vestiklu, lukturus tira katru 3so reizi. Tas ir ja gribi lai nomazga lukturus paspied "lapstinu" vairakas reizes. Nu 9-5 ta ir. Bet varbut maldos, man token ta ir! :P
Vienigais nezinu ka ir ar to smidzinasanu, vins uzsmidzina kadu noteiktu kvantumu skidruma, vai tik cik tu turi "lapstinu" (ka vina vispar saucas zinatniski? :blush: )
njeea:) Laikam ir aprakstiits `01--> 9-5, jo pirmaas paaudzes 9-5 taa nav. Un tur veel ir rakstiits par "luktura linzu", kura ir jaunaakiem modeljiem:)Malder wrote:http://www.autoprospect.ru/saab/9-5/2-3 ... alona.html
:P
katru 6 reizi, vai pec 2min atkal ar pirmo! :P