• Dažādi jautājumi par 9-5 - Page 74
Page 74 of 203

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sun Aug 02, 2009 11:04 pm
by chippy
Yukki wrote:
chippy wrote:
Iceman wrote:KoreFun wrote:
pietiks ar pieslēgtu instrumentu paneli. Braukt varēs arī bez SID/klimas/audio ;), bet bez instrumenta paneļa auto ir mēms :side:
Vienīgais laikam kas man SAABā nepatīk ir pagriezina ieslēgšana.. nepatīk tas ka tāda sausa plastmasīga skaņa kloķim, to paraujot uz leju vai uzspiežot uz augšu un tikšķu skaļums.. To kloķi visdrīzāk ka nevar ne saeļļot ne ko citu, bet vai nevar apklusināt mazliet to trakos tikšķus, par ko visi pasažieri tik ļoooti brīnās? :D
ja pareizi atceros,tad tiksku skalums bija regulejams. 9-5 kloka darbiba man gan skiet patikamaka ka 9000
Visi kas izbrauc ar manu 9-5 un pēc tam izsakās.. Baigi smuki ripoB) Bet.. nu tas pagriezienu kloķis.. tāds lēts :blush:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sun Aug 02, 2009 11:46 pm
by Zoom
Ja netīšām sanāk atstāt D režīmā un izslēgt mašīnu, tad mašīnai vajadzētu neslēgties ciet, nevar vairs iedarbināt. Nojūk vispār visa elektronika. Atrubās kompis. Pēc 20min sviedru liešanas var atkal piekurbulēt.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Aug 03, 2009 8:35 am
by Iceman
Zoom wrote:Ja netīšām sanāk atstāt D režīmā un izslēgt mašīnu, tad mašīnai vajadzētu neslēgties ciet, nevar vairs iedarbināt. Nojūk vispār visa elektronika. Atrubās kompis. Pēc 20min sviedru liešanas var atkal piekurbulēt.
ir arī gadījies, tikai bez tām 20 minūtēm un sviedriem :woohoo:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Aug 03, 2009 9:27 am
by zaz
Iceman wrote:
Zoom wrote:Ja netīšām sanāk atstāt D režīmā un izslēgt mašīnu, tad mašīnai vajadzētu neslēgties ciet, nevar vairs iedarbināt. Nojūk vispār visa elektronika. Atrubās kompis. Pēc 20min sviedru liešanas var atkal piekurbulēt.
ir arī gadījies, tikai bez tām 20 minūtēm un sviedriem :woohoo:
Vai tad tomātam var pagriezt atslēgu uz OFF kmēr nav "P"? :blink:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Aug 03, 2009 10:06 am
by Iceman
Vai tad tomātam var pagriezt atslēgu uz OFF kmēr nav "P"?
uz off nē, bet apstāties - noslāpēt (ja nav nepieciešamība kāpt ārā kopā ar atslēgu) un brīnīties pēc tam, ka nelec var gan :woohoo:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Aug 03, 2009 12:20 pm
by elmo
Ja noslāpē iekš N tad var gan pielaist. Tikai atslēgu nevar izņemt. Pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, kad ilgi jāstāv, regulāri ielieku iekš N un slāpēju nost. Kad vajag fiksi pielaiž, ieštepselē iekš D un min grīdā. Ja ieliek iekš P un noslāpē, tad daudzi kas stāv aizmugurē nobīstas, kad ierauga iedegamies atpakaļgaitu. Jo secība ire P-R-N-D.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Aug 03, 2009 12:35 pm
by uculs
Padzīvojušām masīnām var arī atslēgu izdabūt ārā, pofig kur stāv kloķis. Parastajai kārbai arī ir gadījies izņemt atslēgu, kad ielikts pirmajā robā. Bet atkārtot neizdevās :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Aug 05, 2009 11:38 am
by Malder
Tas ir normali ka salona filtrs maksa 33-40ls??? :woohoo: Jeb es zvaniju ne tur? Partsforsaab originalais maksa kkur 20ls, neoriginalais vispar kkadus 13ls. Es ir soka!!! Kas par sviestu? :S
Ir varianti?!? :dry:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Aug 05, 2009 11:47 am
by Arnijs
Malder wrote: Partsforsaab originalais maksa kkur 20ls
26-27Ls + sūtīšana...

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Aug 05, 2009 11:58 am
by Malder
Arnijs wrote: 26-27Ls + sūtīšana...
Ja no dollariem tad 23ls :P
Bet no tava posta sapratu ka tas ir normali!? :(
Un vel: Ka turir, ja perk neoriginalo, tad tas polsterejums man pasam bus jaatrod un jaigriez?ImageImage
Savejo iznemu, tas vispa saravies chokura, brivi kustejas un bez ta polsterejuma?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Aug 05, 2009 12:39 pm
by zaz
Malder wrote:
Arnijs wrote: 26-27Ls + sūtīšana...
Ja no dollariem tad 23ls :P
Bet no tava posta sapratu ka tas ir normali!? :(
Un vel: Ka turir, ja perk neoriginalo, tad tas polsterejums man pasam bus jaatrod un jaigriez?ImageImage
Savejo iznemu, tas vispa saravies chokura, brivi kustejas un bez ta polsterejuma?
Par to va kas jāgriež nezinu, bet tā viņi maksā.... ne tikai Saab.;)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Aug 05, 2009 12:59 pm
by RRudi
Iceman wrote:
Zoom wrote:Ja netīšām sanāk atstāt D režīmā un izslēgt mašīnu, tad mašīnai vajadzētu neslēgties ciet, nevar vairs iedarbināt. Nojūk vispār visa elektronika. Atrubās kompis. Pēc 20min sviedru liešanas var atkal piekurbulēt.
ir arī gadījies, tikai bez tām 20 minūtēm un sviedriem :woohoo:
:S diezgan bieži gadās noslāpēt dzinēju, kad kārba vēl iekš D.
nav nereizi bijusi problēma ar pielaišanu. atslēgu gan tādā gadījumā ārā dabūt nevar.

pievērsīšu šim turmpāk uzmanību

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Aug 05, 2009 1:54 pm
by elmo
Izskatās, ka to pildījumu filtram varētu arī pats uztaisīt.Akurāt tieši tāds pats materiāls, kā manam putekļu sūcējam, kas neļauj motorā ieraut visus tos mēslus. Būs jāpaeksperimentē, kā nekā Ls 40 mūsdienās ir to vērts.

Ja tā padomā, varbūt ir vērts aizgūt no tiem pašiem putekļu sūcējiem ciklona filtra tehnoloģiju, vai arī ūdens filtru no Karchera. Tad jau būtu vispār eleganti, izber mēslus un liec trauku atpakaļ un nekādu maināmo detaļu.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Aug 05, 2009 2:09 pm
by Iceman
elmo wrote:Izskatās, ka to pildījumu filtram varētu arī pats uztaisīt.Akurāt tieši tāds pats materiāls, kā manam putekļu sūcējam, kas neļauj motorā ieraut visus tos mēslus. Būs jāpaeksperimentē, kā nekā Ls 40 mūsdienās ir to vērts.

Ja tā padomā, varbūt ir vērts aizgūt no tiem pašiem putekļu sūcējiem ciklona filtra tehnoloģiju, vai arī ūdens filtru no Karchera. Tad jau būtu vispār eleganti, izber mēslus un liec trauku atpakaļ un nekādu maināmo detaļu.
ciklonu un H2O filtri izklausās pārāk komplicēti vienkāršai lietai - salona filtram :side:
tādam mērķim domāju, ka noteikti nav vērts :side:

ielikt pāris hepa filtrus gan varētu būt jau vērtīgāk :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Wed Aug 05, 2009 2:23 pm
by elmo
Lai gan tiko nočekoju ebay un secināju, ka pa 45 dolāri var dabūt 2pack ar filtriem. Tātad kādiem 2 gadiem pietiks.Varbūt pat jāpaņem filtrs ar aktīvo ogli.