Nu un Re kur mūsu Letiņa Jurģa - niknās klases dragreisa čempiona motora apkope pēc fināla uzvaras brauciena. Nu tā deva grīdā, ka turbīna izdomāja atskrūvēties no izplūdes kolektora
Runājot pa dragreisu, tas laikam bija lielākais izbrīnis. Reāli leišiem ir daudz vizuāli ļoti sakoptu un ļoti ļoti dārgu Saabu, bet zem haubes izskatījās, ka labākajā gadījumā tikai softs mainīts. To jaudīgākās grupas braucienus principā varēja nosaukt arī par Latviešu grupu, jo izņemot vienu 2.8 SS Aero ar stock 280 Hp (šamējais leitis teica, ka FWD, lai gan pēc literatūras izpētes, sāk likties ka viņam vienkārši bija kauns teikt, ka ir AWD,jo visi FWD stockā ir ar 250 Hp un 250 Hp tur tiešām nebija
) visi pārejie lietuvieši, ja nemaldos, jau zaudēja pirmajā braucienā, un tālāk jau Latvieši cīnījās par vietām.
P.S. Un klasi zemāk (līdz ~210 Hp), uzminiet, kuras valsts pārstāvis rotāja pirmās vietas pjedestālu
P.S.S. Cepuri nost arī Lawjeram
, bet šoreiz laikam jaunība uzvarēja pieredzi (bet nu labākā old school balva tāpat kabātā)
Runājot par dīzeļu klasi, jā, žēl gan, ka ne OSC, ne FOX netika, jo, manuprāt tur tad būtu vienos vārtos, un tad šamējie tiešām vairs Latviešus uz šādiem pasākumiem vairs neaicinātu
.
Runājot par sevi, kas pirmo reizi mūžā stājās uz svītras, žēl, ka jau pirms oficiālā brauciena nepiegāju pie Korefuna pajautāt kā uzsākt startu, jo uzsākot braucienu tāpat, kā no krustojuma ar vienu kāju un vecu lēnu kārbu nekas labs tur nesanāca
(Kad izmanto abas kājas un citu ieteikumus, rezultāts bija daudz labāks
). žēl ka nesanāca nostāties pret kādu svarā smagāku 9-5 ( nu čempionam Jurģim uz bāņa bija pagrūti turēt līdzi, bet kādam nedaudz vājākam drapakam būtu tīti interesanti nostāties blakus), Bet nu neko, gan jau ar laiku