• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 63
Page 63 of 76

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Mar 22, 2014 7:16 pm
by kristians_s
Sveiciens konstruktoriem!

96.gada eksponātam pirms kāda laika, kad ārā termometra stabiņš vēl -15 rādīja, ienāca prātā nevērt vairs ciet priekšējo labo logu! Ņemot vērā, ka elektriskās shēmas līdzi netiek vadātas, iztiku ar vienkāršāko variantu - noravē apšuvumu, samet riņķī vadiņus un ar atvēršanas pogu veiksmīgi aiztaisa ciet. Kontaktus izjaucam, lai citiem nagi neniez, apšuvumu virsū un braucam tālāk! Tomēr tuvojas siltāki laiki un kaut kas lietas labā jādara. Tad nu jautājums - vai ir vērts mēģināt vērt vaļā to centrālo "logu pogu bloku", jo motoriņš pēc primitīvas diagnostikas strādā, vai arī kāds var piedāvāt citu bloku?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Mar 23, 2014 12:22 am
by edijs
Es sāktu ar citu pogu bloka pievienošanu testa nolūkos. Ne viens viens ir sācis niķoties un ticis mainīts. Aukstais laiks varēja būt arī sagadīšanās.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 24, 2014 7:36 pm
by vasils
sveiki. Jautājums. Vai saab 9k ng pakaļējais bremžu diska aizsargs(bleķis) ir pieejams tikai OEM un maksā aptuveni 100 eur :shock: . tā Bauskas veikalu kompji rāda.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 24, 2014 9:29 pm
by Arnijs
vasils wrote:sveiki. Jautājums. Vai saab 9k ng pakaļējais bremžu diska aizsargs(bleķis) ir pieejams tikai OEM un maksā aptuveni 100 eur :shock: . tā Bauskas veikalu kompji rāda.
Varētu būt, ka tikai OEM, bet pie mums maksā tieši pusi lētāk.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 25, 2014 1:21 am
by Kudinsky
Neskaitot it kā novērstās problēmas ar slāpšanu (nomainīju DI un iztīrīju tukšgaitas vārstu) ir parādījusies problēma ar ABS- deg ABS lampiņa. Pirms laba laika ar šo problēmu biju Vikingos, tur iztīrīja kontaktus. Vai ir kādam info kā pareizi to darīt? Vai labāk uzreiz uz Arteh?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 06, 2014 9:25 pm
by Kudinsky
Šovakar sarkanajam Saab pazuda uzlāde- braucot iedegās sarkanā akumulatora lampiņa uz paneļa. Pēdējiem spēkiem cienītā atbrauca līdz mājām un viss, aķis beidzās.
Kas varētu būt par iemeslu pēkšņai uzlādes pazušanai un vai to var atrisināt paša spēkiem?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 06, 2014 9:39 pm
by edijs
Testeri jau grūdi klāt, ģenerators vispār kaut ko vēl dod ārā? Vienreiz man šams atdeva galus itin ātri. Tādu izteiktu pazīmju nebija, ja neskaita to, ka jau ilgāku laiku panelī rādīja 12.8 voltus, ar testeri 13.1-13.2 - katrā ziņā kripatu par maz. Taču tas tā bija jau kādu gadu, tāpēc īpašu uzmanību nepievērsu. Un tad vienu dienu hooops un paliku pusceļā. Tātad, vai pēdējā laikā panelī uzrādītā voltāža nebija mainījusi savus apmērus?

Man cita štelle.. iepriekš nemanīta. Zaļajam bremžu pedālis pārlieku mīksts un ne velna nebremzē. Panelī deg tcs/ctrl, anti-lock nedeg. Limp mode nav, ar gāzes pedāli viss kārtībā, nav ierastais cietais. Sajūta tāda, it kā prasītos atgaisot (ko gan nepieķēros pamēģināt). Bet vai no stāvēšanas var pēkšķi uzrasties mistiski gaisa burbuļi sistēmā? Nekur nekas notecējis nav, bačokā šķidruma līmenis arī nav nokrities.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 06, 2014 9:55 pm
by Kudinsky
Testeri nepaspēju, bet tagad jau nav jēgas, jo autiņu pielaist vairs nevar.
Pirms tam itkā viss normāli bija, bet skaidru ziņu nav.
Un man aizdomas, ka diezvai tās būs oglītes pie vainas. :(

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 06, 2014 10:29 pm
by Diks
edijs wrote: Man cita štelle.. iepriekš nemanīta. Zaļajam bremžu pedālis pārlieku mīksts un ne velna nebremzē. Panelī deg tcs/ctrl, anti-lock nedeg. Limp mode nav, ar gāzes pedāli viss kārtībā, nav ierastais cietais. Sajūta tāda, it kā prasītos atgaisot (ko gan nepieķēros pamēģināt). Bet vai no stāvēšanas var pēkšķi uzrasties mistiski gaisa burbuļi sistēmā? Nekur nekas notecējis nav, bačokā šķidruma līmenis arī nav nokrities.
Rudenī man tika mainīti bremžu kluči. Kad izbraucu uz ielas, priecājos, ka biju pietiekoši uzmanīgs, jo bremžu praktiski nebija. Domāju, ka vienkārši jāpiedilst klučiem. Taču, kad, tuvojoties ziemai, nomainīju vasaras 17" pret ziemas 16", man vienā pusē suports likās aizdomīgi tuvu diskam. Braucot un sākot bremzēt, parādījās sitieni. Izrādījās, ka suportam ārējai atsperei viens gals nebija vietā, kluči nodiluši slīpi un suports sāka dauzīties pret atsvariem diska iekšpusē. Ja nu Tev arī problēma suportā?

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 06, 2014 11:34 pm
by edijs
Pag, tev bija viens beigts suports un rezultātā praktiski nebija bremžu? Bet no bremžu pumpja tak iet atsevišķas trubas.. Priekšā arī kluči normāli, vajadzētu tā kā bremzēties. Vai arī viena suporta dēļ varētu ieraut kaut kādu gļuku, kura dēļ sistēma beidz funkcionēt? Īstenībā, tik draņķīgi bremzē, ka pat mīziens līdz Arteh braukt saviem spēkiem. Eh, laiks kārtot kategoriju, lai varētu ar divasu piekabi kārtējo reizi nosprāgušo Saabu transportēt līdz Arteh bez evakuatora palīdzības.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Apr 07, 2014 11:50 am
by Diks
edijs wrote:Pag, tev bija viens beigts suports un rezultātā praktiski nebija bremžu? Bet no bremžu pumpja tak iet atsevišķas trubas.. Priekšā arī kluči normāli, vajadzētu tā kā bremzēties. Vai arī viena suporta dēļ varētu ieraut kaut kādu gļuku, kura dēļ sistēma beidz funkcionēt? Īstenībā, tik draņķīgi bremzē, ka pat mīziens līdz Arteh braukt saviem spēkiem. Eh, laiks kārtot kategoriju, lai varētu ar divasu piekabi kārtējo reizi nosprāgušo Saabu transportēt līdz Arteh bez evakuatora palīdzības.
Man nebija beigts suports! Vienkārši ārpusē šitā atspere nebija vietā:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 24, 2014 10:50 pm
by Kostja
Man vajag nomainīt eļļas radiatoru ar caurulēm un rodas jautājums vai visiem 2.3 tas ir vienāds? (man ir saab 9000 2.3 turbo, 1994 gads)

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Jun 14, 2014 9:57 pm
by kazha
kā manuāli var benkji pārvietot elektrisko, pa taisno vadus vai var ari mehaniski kaut ka? :lol:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Jun 15, 2014 1:19 am
by Kudinsky
kazha wrote:kā manuāli var benkji pārvietot elektrisko, pa taisno vadus vai var ari mehaniski kaut ka? :lol:
Mehāniski kaut kā! Tur bija kaut kāda pat īpašā atslēga. Kaut kur forumā bija kaut kas minēts. Ja neatrodi, zvani vien Arteh vīriem. Nu kaut kā tā.

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Jun 16, 2014 12:29 pm
by edijs
Ja motoriņi nav nosprāguši, tad jau atliek piemest strāvu pie tā štekera, kur melnais un sarkanais vads un aidā, spaidi pogas vesels.