Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Posted: Fri Dec 14, 2012 9:43 am
Man tikko nāca apskaidrība, ka tieši tāda pati problēma būs piemeklējusi manu melno Aero. Atceries, teicu, ka sāka dīvaini uzvesties? Rāva iekšā kļūdu, pedālis ciets, taču pēc restarta viss kārtībā. Līdz brīdim, kad nepalielina apgriezienus. Izklausās identiski tavai problēmai, kaut kā biju šo piemirsis. Tad nu jācer, ka man tas otrs štrunts tiešām kaut kur angārā mētājas. Bļin, bet es par šito vēl divas dienas smaidīju, ejot uz angāru.
Par manu "mocīšanos" gada garumā tu nedaudz pārspīlē un jauc ļaudīm prātus. Problēma jau toreiz nebija gluži TCS'ā, bet tajā, ka Jetronic'a smadzene nespēja pieņemt, ka automāts nomainīs pret manuāli. Un nepilnu gadu es ar šo problēmu braukāju savas muļķības dēļ - uzdodot jautājumus forumā, nevis aizbraucot pie zinošiem ļaudīm (toreiz gan zinošos ļaudis diez ko nepazinu, savukārt Vikingmotoram braucu ar līkumu). Un savā ziņā es biju jau pieradis pie tā, ka pedālis ciets un auto neiet kā nākas. Problēma toreiz tika atrisināta, pārvelkot vadību no Jetronica uz Trionicu.
Kas attiecas tieši uz TCS kļūdām - divas reizes rāva kļūdas beigta kloķenes sensora dēļ, vienreiz droseles dēļ (tika iztīrīta, pēc tam viss kā smērēts), vienreiz gāzes trosītes nekorektās pozīcijas dēļ (pārāk nostiepta pie izslēgta auto, tas tika mehāniski pielabots, pafleksējot kronšteinu). Ok, tagad varam skaitīt kontā arī melnā Aero gāzes pedāļa potenciometru. Enivej - paskatoties atpakaļ, man tas nešķiet nekas traģisks. Kloķenes sensora maiņa un kārtējā "kaķis maisā" sajūta, kad liec citu lietotu, šķiet biedējošāka par specifiskām TCS problēmām.
Par TCS slavēšanu - es braucu itin regulāri gan ar, gan bez, plusus redzu abiem variantiem. Bez TCS sanāk "sportiskāk" un savā ziņā interesantāk, taču jāsaka, ka, piemēram, mainot joslas pāri sniega sanesumiem, nav nekāda vaina, ja TCS pieregulē izspolēšanu un auto netiek samētāts atbildīgākajā momentā. Nav jau tā, ka bez TCS man tas baigi traucētu un es nepaspētu noreaģēt, bet ar TCS sanāk tā plūdenāk. Tāpat arī pilsētā pie maziem ātrumiem, pagriezienos un līkumos - būtībā TCS izdara to pašu, ko bez TCS'a es daru ar rocenes palīdzību, t.i. notur braukšanas trajektoriju tādu, kā man vajag. Katrā ziņā - TCS'am nav ne vainas, kamēr tas strādā.
Par manu "mocīšanos" gada garumā tu nedaudz pārspīlē un jauc ļaudīm prātus. Problēma jau toreiz nebija gluži TCS'ā, bet tajā, ka Jetronic'a smadzene nespēja pieņemt, ka automāts nomainīs pret manuāli. Un nepilnu gadu es ar šo problēmu braukāju savas muļķības dēļ - uzdodot jautājumus forumā, nevis aizbraucot pie zinošiem ļaudīm (toreiz gan zinošos ļaudis diez ko nepazinu, savukārt Vikingmotoram braucu ar līkumu). Un savā ziņā es biju jau pieradis pie tā, ka pedālis ciets un auto neiet kā nākas. Problēma toreiz tika atrisināta, pārvelkot vadību no Jetronica uz Trionicu.
Kas attiecas tieši uz TCS kļūdām - divas reizes rāva kļūdas beigta kloķenes sensora dēļ, vienreiz droseles dēļ (tika iztīrīta, pēc tam viss kā smērēts), vienreiz gāzes trosītes nekorektās pozīcijas dēļ (pārāk nostiepta pie izslēgta auto, tas tika mehāniski pielabots, pafleksējot kronšteinu). Ok, tagad varam skaitīt kontā arī melnā Aero gāzes pedāļa potenciometru. Enivej - paskatoties atpakaļ, man tas nešķiet nekas traģisks. Kloķenes sensora maiņa un kārtējā "kaķis maisā" sajūta, kad liec citu lietotu, šķiet biedējošāka par specifiskām TCS problēmām.
Par TCS slavēšanu - es braucu itin regulāri gan ar, gan bez, plusus redzu abiem variantiem. Bez TCS sanāk "sportiskāk" un savā ziņā interesantāk, taču jāsaka, ka, piemēram, mainot joslas pāri sniega sanesumiem, nav nekāda vaina, ja TCS pieregulē izspolēšanu un auto netiek samētāts atbildīgākajā momentā. Nav jau tā, ka bez TCS man tas baigi traucētu un es nepaspētu noreaģēt, bet ar TCS sanāk tā plūdenāk. Tāpat arī pilsētā pie maziem ātrumiem, pagriezienos un līkumos - būtībā TCS izdara to pašu, ko bez TCS'a es daru ar rocenes palīdzību, t.i. notur braukšanas trajektoriju tādu, kā man vajag. Katrā ziņā - TCS'am nav ne vainas, kamēr tas strādā.