• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 5
Page 5 of 76

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 10:39 am
by edijs
Aizvakar sākās jautrība ar ātrumkloķi.. Sāka arvien grūtāk štepselēties pirmais un otrais robs, uz dienas beigām jau tik traki, ka pilnīgi ar piecirtienu uz savu pusi un tad liek robā. Nu ļooti gribētos ticēt, ka vienkārši tas ātrumkārbas stienis izregulējies. Pasargdies, ja kaut kas ar kārbu.. es to nepārdzīvošu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 11:00 am
by Arnijs
edijs wrote:Aizvakar sākās jautrība ar ātrumkloķi.. Sāka arvien grūtāk štepselēties pirmais un otrais robs, uz dienas beigām jau tik traki, ka pilnīgi ar piecirtienu uz savu pusi un tad liek robā. Nu ļooti gribētos ticēt, ka vienkārši tas ātrumkārbas stienis izregulējies. Pasargdies, ja kaut kas ar kārbu.. es to nepārdzīvošu.
Paskaties, kas ar to savienojumu motortelpā...

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 5:46 pm
by edijs
Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 7:06 pm
by zinitis
edijs wrote:Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.
Bet varbūt vaina ir gumijas spilvenā,blakus stieņa savienojumam?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 8:11 pm
by Arnijs
Zinitis wrote:
edijs wrote:Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.
Bet varbūt vaina ir gumijas spilvenā,blakus stieņa savienojumam?
Tieši to arī biju domājis. Ja apgrūtināti sāk slēgties ātrumi, kas atrodas uz vienas ass, tad pa 90% tie spilventiņi ir atrauti.
Savienojums pats no sevis parasti neizregulējas

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 8:24 pm
by edijs
Tizli tur ar to tikšanu klāt. Bet pataustīju, salīdzināju ar veco kārbu - jā, tiešām būs viens no tiem spilventiņiem atrāvies, par daudz ļurkājās. Tātad mans risinājums ir tikai tāds pagaidu variants, jāmaina to detaļu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 9:19 pm
by zinitis
edijs wrote:Tizli tur ar to tikšanu klāt. Bet pataustīju, salīdzināju ar veco kārbu - jā, tiešām būs viens no tiem spilventiņiem atrāvies, par daudz ļurkājās. Tātad mans risinājums ir tikai tāds pagaidu variants, jāmaina to detaļu.
Ja gribi pagaidus risinājumu(kas var nokalpot pāris gadus),tad aizej pie kāda sava donorauto durvīm un no loga pacēlāja motora kronšteina noskrūvē 2as,pēc iespējas mazāk deformētus gumijas spilvenus,ar 2viem,šiem spilveniem var aizstāt kārbas pārslēdzēja spilvenu(bet tas ir tikai lauka apstākļos,jeb finansu krīzes gadijumā).Nomaiņu var veikt no augšas,bet iespējams būs jāpiesauc māte un citi radinieki...:P

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 9:56 pm
by edijs
Es jau to savienojumu skrūvējot vaļā/ciet vairākkārt vēlējos māmiņai uzzvanīt. :D

Bet tie spilveni jau man ir dabūnami no vecās kārbas (tak šiem jāskrūvējas kaut kā nost). Taču māc aizdomas, ka es nevēlos to pats darīt. Vai arī, ja darīt, tad noteikti TB noskrūvēt. Citādi tur var rokas izmežģīt.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 10, 2011 10:28 pm
by Arnijs
edijs wrote:Es jau to savienojumu skrūvējot vaļā/ciet vairākkārt vēlējos māmiņai uzzvanīt. :D

Bet tie spilveni jau man ir dabūnami no vecās kārbas (tak šiem jāskrūvējas kaut kā nost). Taču māc aizdomas, ka es nevēlos to pats darīt. Vai arī, ja darīt, tad noteikti TB noskrūvēt. Citādi tur var rokas izmežģīt.
Lieliski tur tiek klāt no sāna, bet tad jāizņem podkriļņiks. :D

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Apr 12, 2011 11:11 am
by edijs
Nē nu humors.. Atkal tas draņķis nelec ne lūdzams. Saprotu, ka vajag ar mīlestību, bet šādos brīžos man vairs netur nervi. Tas pats joks, kas man te laiciņu atpakaļ bija - vēlu vakarā vēl brauca, viss kārtībā, no rīta nelec. DI nav pie vainas, sūknis strādā. Spriežot pēc tā, ka pēc vairāku reižu startēšanas pa izpūtēju nāk nesadeguša benzīna smaka, tad laikam jau degvielas padeves problēmas nebūs. Pagājušo reizi pabakstīju aizdedzes releju (t.i. nomainīju). Tad pagriezu labu brīdi, aizgāja. Vai tiešām atkal tas pats būtu noticis.. vai jāmeklē citā virzienā un iepriekšējo reizi tā bija sagadīšanās ar to releja maiņu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Apr 12, 2011 11:22 am
by Nils
edijs wrote:Nē nu humors.. Atkal tas draņķis nelec ne lūdzams. Saprotu, ka vajag ar mīlestību, bet šādos brīžos man vairs netur nervi. Tas pats joks, kas man te laiciņu atpakaļ bija - vēlu vakarā vēl brauca, viss kārtībā, no rīta nelec. DI nav pie vainas, sūknis strādā. Spriežot pēc tā, ka pēc vairāku reižu startēšanas pa izpūtēju nāk nesadeguša benzīna smaka, tad laikam jau degvielas padeves problēmas nebūs. Pagājušo reizi pabakstīju aizdedzes releju (t.i. nomainīju). Tad pagriezu labu brīdi, aizgāja. Vai tiešām atkal tas pats būtu noticis.. vai jāmeklē citā virzienā un iepriekšējo reizi tā bija sagadīšanās ar to releja maiņu.
Man savu zaļo arī reizēm gribās iedzīt sūnainā apvidū un atstāt. :laugh:
Ja domā, ka degvielas padevē, moš inžektori, degvielas spiediena regulators...
Tie tak tev gan jau ir noņemti un nomaiņa neprasa daudz laika.
Jebšu urķē to pašu releju.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Apr 12, 2011 12:54 pm
by edijs
Hmm, kur tas spiediena regulators ir noslēpts? Inžektori nebūs pie vainas - tos jau pagājušo reizi skrūvēju ārā un tur šļācās beņa aumaļām. Un, ja nosprāgtu viens no tiem vai divi - vai tad saabs enivej neizrādītu kādas dzīvības pazīmes? Tāpat ar svecēm - ja viena vai divas būtu beigtas, tad tak lektu tāpat, vismaz taisītos lekt. Bet tagad pilnīgs klusums.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Apr 12, 2011 2:02 pm
by gustavs
Ir risinajums! Sarkana krasa - imola red ;) :laugh: !
i nervi veseli i gimene laimiga.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Apr 12, 2011 10:32 pm
by edijs
Tas noteikti nav lētākais risinājums. :D Labāk pastāsti, kur man onkuli Hôlu satikt.. nav baigais piedāvājums tirgū ar 92./93.gada donoriem.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Fri Apr 15, 2011 8:59 pm
by Nils
Vai ir būtiskas atškirības downpipe, ja salīdzina 2.3T ar td04 un 2.0T ar T25. Teiksim vienkāršāk izsakoties, vai ņemot Td04 no aero ir vērts pagrābt līdzi vēl kaut ko? Izpludes kolektori tak neatšķīrās?