• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 2
Page 2 of 76

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Fri Mar 11, 2011 9:46 pm
by vasils
KoreFun wrote::laugh:
Viss ir normāli. Atver haubi līdz galam un liec iekšā.
nekad nebiju iedomajies ka amortam ir tik liela pretestiba:laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Fri Mar 11, 2011 9:55 pm
by KoreFun
A Tu noņem abus amortiņus un pamēģini paturēt haubi vaļā aiz to vietu, kur stipriunās amortiņš:laugh: :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Mar 12, 2011 4:48 pm
by vasils
KoreFun wrote:A Tu noņem abus amortiņus un pamēģini paturēt haubi vaļā aiz to vietu, kur stipriunās amortiņš:laugh: :laugh:
amorts stradaa.uzliku gaisa,pirms tam biju uzlicis jaunu eljas amortizatoru,kurs iztureja 2 men.:)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Mar 13, 2011 9:01 pm
by vasils
Ir iegadats subvufers un pastiprinatajs.pastiprinatajam vajag plusa vadu vilkt no akja.vajag dabut vadu iekshaa salonaa,zem gridas apshuvuma ,zem slieksna plastmasas un uz bagaznieku prom.shodien nonjemu akvarija vaku un neredzu nevienu vietu,kur vadu ielaist salonaa.vai ir kada smuka vieta 9k ng,kur vadu smuki un izdevigi ielaist salonaa vai ir javeido akvarijtelpaa jauns specials caurumtinsh.padalieties ar padomu.paldies!:)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sun Mar 13, 2011 10:14 pm
by zinitis
vasils wrote:Ir iegadats subvufers un pastiprinatajs.pastiprinatajam vajag plusa vadu vilkt no akja.vajag dabut vadu iekshaa salonaa,zem gridas apshuvuma ,zem slieksna plastmasas un uz bagaznieku prom.shodien nonjemu akvarija vaku un neredzu nevienu vietu,kur vadu ielaist salonaa.vai ir kada smuka vieta 9k ng,kur vadu smuki un izdevigi ielaist salonaa vai ir javeido akvarijtelpaa jauns specials caurumtinsh.padalieties ar padomu.paldies!:)
Akvārijā normālu caurumu nav.
Reālākais ceļš vadam ir gar bremžu pastiprinātāju uz leju.Ja auto ir ar tomātkārbu,tad jābūt brīviem caurumiem,ja nē,tad var atrast kādu eju caur ugunssienu...

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 14, 2011 8:55 am
by johnc
Akvārijā apakšā ir liels gumijas korķis; tajā var smuki izcirst caurumu, un pat ūdens iekšā netecēs ;)
Manējam tieši caur turieni uz aizmuguri izvilkts pamatīgs barošanas kabelis, kurš neko gan nebaro.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 14, 2011 8:52 pm
by vasils
Pasaki ludzu,kuraa rajonaa iznak vads salonaa.?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 14, 2011 9:19 pm
by johnc
Sanāk aptuveni virs vadītāja kājām. No akvārija puses skatoties, tas ir zem ECU virzienā uz leju, mazliet uz centra līnijas pusi.
Ļoti grūti vārdos paskaidrot; būtu siltāks, varētu nofotografēt :(

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 14, 2011 10:30 pm
by zinitis
johnc wrote:Sanāk aptuveni virs vadītāja kājām. No akvārija puses skatoties, tas ir zem ECU virzienā uz leju, mazliet uz centra līnijas pusi.
Ļoti grūti vārdos paskaidrot; būtu siltāks, varētu nofotografēt :(
Par kura gada 9k modeļiem iet runa,arī viņiem bij modifikācijas.
Nešaubos,ka 89.g automātam ir korķis akvārijā,bet jau no 90.g,tas tur vairāk nebūs...Un šādas nianses ir ļoti daudz...

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Mar 14, 2011 10:53 pm
by elmo
Ja nav caurums,- būs caurums:

Image

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 15, 2011 8:12 am
by johnc
Nešaubos,ka 89.g automātam ir korķis akvārijā,bet jau no 90.g,tas tur vairāk nebūs...Un šādas nianses ir ļoti daudz...
Runa ir par 97.gada manuāli.
Protams, modifikācijas ir iespējamas; es tikai informēju par man zināmu variantu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Mar 19, 2011 10:28 pm
by chippy

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 7:08 pm
by Nils
Jautājums speciem, cik veselīgi ir likt lietotu turbinu uz auto, kura ir stāvējusi vairāk kā gadu plauktā?
Vēlams ar pamatojumu. :)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 7:15 pm
by Arnijs
Nils wrote:Jautājums speciem, cik veselīgi ir likt lietotu turbinu uz auto, kura ir stāvējusi vairāk kā gadu plauktā?
Vēlams ar pamatojumu. :)
Tikpat veselīgi, cik sākt braukt ar gadu stāvējušu mašīnu.
Pamatojums? Vajadzība! :)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 24, 2011 7:27 pm
by edijs
Nu jā, bet turba ir maķenīt vienkāršāka uzbūvē, nekā viss auto ar ntajām sastāvdaļām, kas no stāvēšanās ieķerās, saplaisā, aprūsē, utt.

Man šis arī ir aktuāls jautājums, jo stāv viena T25 turba it kā lieka, nebraukta tagad vairāk kā pusgadu. Nils gribēja no manis savākt šamo, bet atteicu - ar domu, lai stāv vien rezervē, ja nu mans mitsu vienu dienu sāk izskatīties bēdīgs un jāremontē. Bet, ja turbai tik tiešām ar ilgāku stāvēšanu krietni palielinās iespējamība pēc tam nosprāgt pie darbības atsākšanas, tad varbūt nav jēga taupīt.