• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 50
Page 50 of 58

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 18, 2017 9:58 am
by janelsk
Jā, izskatās tight fit. Universālo iespējams būtu vieglāk iemānīt iekšā.
Un kāds ir reālais ieguvums? Sk, ka uz dyno drošvien neliki, bet tomēr - "uz aci"?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 18, 2017 4:29 pm
by Nauris_t16
Pirms-pēc nepateikšu, jo FMIC uzliku pirms reāli tā sāku braukāt ar to auto. Bet nu no pieredzes, es saku, ka karstākajās vasaras dienās heat soak nav novērots, APC arī spiedienu negrieza nost, stiep tik cik gribi. Ja pareizi atceros, nedaudz pakrita max boost un nācās pieregulēt. Lai gan hz, tas bij sen un nav taisnība :D Man tāpat APC bija aizgriezts F pot uz maksimumu, kas ar šo IC deva 0,9-1,0bar. Bija pietiekami ar vēl pāris bolt-on modiem, kamēr man tas bija aktuāli, labākais 0-100 tika atmērīts uz 6,8sek.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 19, 2017 11:12 am
by lawyer
Nauris_t16 wrote:Pirms-pēc nepateikšu, jo FMIC uzliku pirms reāli tā sāku braukāt ar to auto. Bet nu no pieredzes, es saku, ka karstākajās vasaras dienās heat soak nav novērots, APC arī spiedienu negrieza nost, stiep tik cik gribi. Ja pareizi atceros, nedaudz pakrita max boost un nācās pieregulēt. Lai gan hz, tas bij sen un nav taisnība :D Man tāpat APC bija aizgriezts F pot uz maksimumu, kas ar šo IC deva 0,9-1,0bar. Bija pietiekami ar vēl pāris bolt-on modiem, kamēr man tas bija aktuāli, labākais 0-100 tika atmērīts uz 6,8sek.
Bet tās 6.8 sek. vēl bija pirms T5.5?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 19, 2017 11:47 am
by Nauris_t16
Protams. Ar T5.5 vairs nav tās agresijas un brutalitātes. Man ir minimāli piekoriģēts 9-3 '99 185hp? softs, es ne tuvu neesmu ar to apmierināts. Ir daudz gļuki, kurus man ir slinkums novērst, bet viņi visi ir tieši saistīti ar vadību. Pirms T5.5 tas auto bija ātrāks, bet nu salikt visu jaunu un uztaisīt maptun custom tune es netaisos, man to jaudu tik ļoti nevajag, es māku braukt tāpat.

Toreiz, kad mērīju ieskrējienu (2008), APC bija noregulēts uz tiem 0,9-1,0bar, RRFPR, abbott FMIC, simons ar diviem rezonatoriem, atvērtais gaisa filtrs un kaut kādas maptun sadalenes. Sadalenes vienā brīdī sadila un tagad ir stock turbo vāles. Superīgi gāja apakšas kad pārtaisīju nedaudz sadalītāju un uzgriezu maksimāli agru aizdedzi, to pašu, ko es vienreiz sadarīju tavam sedanam, Lawyer. Es nesaku, ka esmu neapmierināts ar T5.5, vienkārši vajag pieslēgties tam jautājumam un izķert hardware gļukus, lai var normāli noregulēt. Būtībā priekš c900 ir no jauna jātaisa aizdedzes karte, jo tas motors ir spējīgs paciest krieeeeetni agrākus apsteidzes leņķus nekā ir stock T5.5 kartēs. Un tad jau aizies.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Jan 19, 2017 11:51 am
by KoreFun
Ar suites palīzību var pagriezt leņķus ar wizard metodi. T.b. "drošs" veids, ja pats neriskē regulēt leņķus.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Jan 20, 2017 6:03 pm
by janelsk
Nauris_t16 wrote:Protams. Ar T5.5 vairs nav tās agresijas un brutalitātes. Man ir minimāli piekoriģēts 9-3 '99 185hp? softs, es ne tuvu neesmu ar to apmierināts. Ir daudz gļuki, kurus man ir slinkums novērst, bet viņi visi ir tieši saistīti ar vadību. Pirms T5.5 tas auto bija ātrāks, bet nu salikt visu jaunu un uztaisīt maptun custom tune es netaisos, man to jaudu tik ļoti nevajag, es māku braukt tāpat.

Toreiz, kad mērīju ieskrējienu (2008), APC bija noregulēts uz tiem 0,9-1,0bar, RRFPR, abbott FMIC, simons ar diviem rezonatoriem, atvērtais gaisa filtrs un kaut kādas maptun sadalenes. Sadalenes vienā brīdī sadila un tagad ir stock turbo vāles. Superīgi gāja apakšas kad pārtaisīju nedaudz sadalītāju un uzgriezu maksimāli agru aizdedzi, to pašu, ko es vienreiz sadarīju tavam sedanam, Lawyer. Es nesaku, ka esmu neapmierināts ar T5.5, vienkārši vajag pieslēgties tam jautājumam un izķert hardware gļukus, lai var normāli noregulēt. Būtībā priekš c900 ir no jauna jātaisa aizdedzes karte, jo tas motors ir spējīgs paciest krieeeeetni agrākus apsteidzes leņķus nekā ir stock T5.5 kartēs. Un tad jau aizies.
Bet kādi tad ir citi ieguvumi no T5.5, ja zūd brutalitāte un agresija? Ekonomija, motora saudzēšana?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Jan 20, 2017 11:10 pm
by lawyer
Brutalitāti un agresiju var panākt saregulējot un saprogrammējot, ar attiecīgām iekšām arī līdz 360zs un pat vairāk. Bez T5.5 tas praktiski nav programmējams. Vieglāk ir arī diagnosticēt un izķert gļukus :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Feb 05, 2017 5:26 pm
by Nauris_t16
Kam vajadzēja crosspoke centriņus?

http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-900-9000 ... 2518.l4276

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Feb 05, 2017 5:47 pm
by lawyer
Nauris_t16 wrote:Kam vajadzēja crosspoke centriņus?

http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-900-9000 ... 2518.l4276
Tie centri gadījumā nav vienādi 15" un 16" diskiem? :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Feb 05, 2017 6:11 pm
by Nauris_t16
Ir.

Viņiem vienkārši ir divi varianti, šie te, plakanie un otri, ar fake centrālo uzgriezni.

Bet uzpeld viņi vispār diezgan reti, kur nu vēl pilns komplekts uzreiz

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Feb 05, 2017 11:02 pm
by lawyer
Nauris_t16 wrote:Ir.

Viņiem vienkārši ir divi varianti, šie te, plakanie un otri, ar fake centrālo uzgriezni.

Bet uzpeld viņi vispār diezgan reti, kur nu vēl pilns komplekts uzreiz
Tad sanāk, ka man ir abi divi varianti krājumos :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 06, 2017 11:27 am
by defektivais
Nauris_t16 wrote:Kam vajadzēja crosspoke centriņus?

http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-900-9000 ... 2518.l4276
Es meklēju, bet nu šī cena ir kādus 50 euro virs tā ko būtu gatavs par viņiem atdot :(

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 06, 2017 11:40 am
by edijs
Bet to vāciņu vairāk nepaliek. :) Tiesa, cipars skarbs par plastmasas ripulīšiem, pašu disku cenā.. Es savus Cross spoke atdevu brālēnam barterī pret darbu, tobrīd vērtējot uz aptuveni 80 euro. Viņš vāciņus atsevišķi nogrūda pa 40 euro. :shock:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 06, 2017 12:36 pm
by Nauris_t16
Nu es savus 2011.? gadā atdevu pa 130ls, bez pulētām palodzēm.
Vāciņi pa 80e nav disku cenā, tā ir vāciņu cena. Pa vienam vākt būs vēl dārgāk. Un tas ir normāli, ka vāciņi maksā dārgi, vienmēr ir tā, ka ir vairāk disku nekā vāciņu, jo vāciņi lūzt un zūd.

Hz, man jau viņus tāpat nevajag, man vajag diskus no sākuma. Kaut salauztus un nopuvušus, bet vajag.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 06, 2017 1:18 pm
by elmo
Tos centriņus nevar izprintēt?