• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 44
Page 44 of 58

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Dec 14, 2014 5:01 pm
by new2
Padomāju - kas svarīgāks - svaigs gaiss vai auksts gaiss un tā kā AC tāpat nefunkcionēja, to radiatoru/dzesētāju izņēmu (pirms tam atskrūvējot gaisa ņēmēja aizvērēju, lai to var izvilkt) un tā vietā ieliku gaisa filtru, kas vietā iegūla tīri labi. Iespējams, ka tur pat varētu kaut kā to radiatoru iebāzt atpakaļ, tipa pirms filtra, un tad viss kārtībā un mani aizrādījumi nevietā.. Tik nez ko tie ārzemnieki saka, ka nav iespējami abi vienlaicīgi?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Dec 15, 2014 2:49 pm
by Nauris_t16
Vai nu iztvaicētājs vai nu salona filtrs, viss ir pareizi, nebūs abi reizē nekad.

Bet kā tu viņu dabūji no turienes laukā? :D Es pirms gada vienam mēģināju un atmetu ar roku, bez motora galvas noņemšanas šķita nereāli nesačakarējot to iztvaicētāju.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Dec 15, 2014 9:45 pm
by new2
Sākumā man ar tā likās, ka neiespējami, bet noskrūvēju to apaļo gaisa pieplūdes vāka sūknīti jeb motoriņu un ar to pietiek, velc ārā to bandūru bišķi kustinot uz sevi.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Mar 27, 2015 9:15 am
by zudushais
Labrīt!

Vai kāds ar ieteikt vienkāršāko veidu kā tikt klāt pie virzienrādītāja releja? Vai tiešām jājauc viss panelis ārā? Jau iepriekš paldies!

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Mar 27, 2015 2:30 pm
by Nauris_t16
zudushais wrote:Labrīt!

Vai kāds ar ieteikt vienkāršāko veidu kā tikt klāt pie virzienrādītāja releja? Vai tiešām jājauc viss panelis ārā? Jau iepriekš paldies!

Ja es pareizi atceros un viņš atrodas zem stūres kreisajā pusē, tad sanāk, ka vajag izņemt viduskonsoli ( no ātrumkloķa uz priekšu ) un noņemt paneļa apakšējo daļu, a.k.a. ceļu sargu. Tas turas klāt tikai ar 3 skrūvēm - viena ir pa vidu, tajā arī ieskrūvējas viduskonsoles augšējais stiprinājums, pārējās divas skrūves ir samorezi no motortelpas puses 10mm seškanša galviņu. Tikt var klāt ar tirkšķatslēgu un garu pagarinātāju.

Aptuveni 10 min darbs :D

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Mar 27, 2015 5:04 pm
by zudushais
ziedoniz wrote:
zudushais wrote:Labrīt!

Vai kāds ar ieteikt vienkāršāko veidu kā tikt klāt pie virzienrādītāja releja? Vai tiešām jājauc viss panelis ārā? Jau iepriekš paldies!

Ja es pareizi atceros un viņš atrodas zem stūres kreisajā pusē, tad sanāk, ka vajag izņemt viduskonsoli ( no ātrumkloķa uz priekšu ) un noņemt paneļa apakšējo daļu, a.k.a. ceļu sargu. Tas turas klāt tikai ar 3 skrūvēm - viena ir pa vidu, tajā arī ieskrūvējas viduskonsoles augšējais stiprinājums, pārējās divas skrūves ir samorezi no motortelpas puses 10mm seškanša galviņu. Tikt var klāt ar tirkšķatslēgu un garu pagarinātāju.

Aptuveni 10 min darbs :D
Paldies!

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 01, 2015 3:13 pm
by HforU
Biju Tallinā apskatīt šo: http://www.nettiauto.com/en/saab/900/7084852" onclick="window.open(this.href);return false;

Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 01, 2015 3:47 pm
by defektivais
HforU wrote:Biju Tallinā apskatīt šo: http://www.nettiauto.com/en/saab/900/7084852" onclick="window.open(this.href);return false;

Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?
Tur rādās Sold :)

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 01, 2015 5:27 pm
by HforU
defektivais wrote:
HforU wrote:
Tur rādās Sold :)

Jā, tā tur rādās! Bet pārdots vēl nav!

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Wed Apr 01, 2015 10:33 pm
by lawyer
HforU wrote:Biju Tallinā apskatīt šo: http://www.nettiauto.com/en/saab/900/7084852" onclick="window.open(this.href);return false;

Pa lielam auto ir rūcošs un braucams. Lielākais pluss - auto nav izrūsējis.
Auto kādreiz bijis sarkans, pārkrāsots diezgan nekvalitatīvi un krāsa vietām nāk nost. Durvīm logu gumijas beigtas.
Kārba automāts, slīd atpakaļgaita. Uz priekšu braucot dzirdami krakšķi. Pieļauju, ka pusasis pirmsnāves stadijā!?
Motors, kārba ļoti netīri, viss vienā eļļā!
Elektriskie logi, krēsli, jumts strādā.
Salona apsildes ventilators strādā tikai max rezīmā.
ASV reģistrācija, bet ir atmuitots un atliek reģistrācija LV.
2200eur. Vai ir vērts ņemties? Viedokļi?
Ja vēlies to nopirkt un ielikt vēl vismaz kādus 5 tūkstošos EUR (varbūt 7, varbūt 10 tūkstošus - kas to lai zina!), tad ņem! :mrgreen:

Protams, ja Tev ir savs autoserviss un pats skrūvē, izmaksas varētu būt mazākas :think:

P.S. Ir iespēja arī pa kādiem 6-7 k EUR dabūt labu kabri tepat uz vietas - lai nebūtu jākāpj uz šī grābekļa :wink:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 02, 2015 12:06 am
by Arnijs
Ko tik nevar uzcelt! Uz tehnisko stāvokli jāskatās vismazāk - to visu var sadarīt par samērā pieticīgiem cipariem. Nav izrūsējis - tas skan labi, bet noteikti jāskatās problemātiskās vietas (ko ārēji vizuāli var arī nepamanit) Nekvalitatīvi pārkrāsots - šis ir vissliktākais teikums visā šajā un izmaksas atjaunot krāsojumu un sačakarētās lietas būs vislielākās visā šajā kopējā stāstā. Ja nav nekas tāds, kas Tevi tiešām atbaida - teiktu, ka nav bezcerīgs variants, bet arī nebūt ne vieglākais ceļš. Lielākais pluss - zemā starta cena un tālāk jau var plānot ilgtermiņā.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 02, 2015 9:56 am
by defektivais
Pēc apraksta tiešām neizklausās nemaz tik briesmīgi, tā ka ņem tik ciet :)
Papildus gan rēķinies ar to, ka ja gribēs šogad piereģistrēt LV, tad būs jāsamaksā ~400 euro, jo auto vēl nav 25 gadi un ir jāmaksā lielais pirmreizējās reģistrācijas nodoklis.
Katrā ziņā šādā auto ir vērts investēt jo cena tikai pieaug. Un kā jau noteikti esi pamanījis, tad puslīdz sakopti eksemplāri sākas no 5k euro.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 02, 2015 12:53 pm
by ifka
Ja auto saali eedis, tad, diemzjeel, ruusas neizbeegt. Es shitaa (aka "nav nemaz ruuseejis") juusmoju par savu 23 gv. fiatu, liidz apskaidriibas briidi paskatiiju tuvaak :wink:

Ruusas vietas uz 900OG, kas aareeji ne vienmeer pamanaamas, bet visai viegli paarbaudaamas:

a) zona ap/zem akumulatora - vnk. paluuko auto apaksju aiz bampera labajaa pusee.
b) labaas puses lonzjerons - no dzineeja telpas un ritenja arkas puses - ap 1/2 asi un augstaak.
c) salona griida pirmajaa rindaa - pietiks, ja pacjamdiisi paklaaju. Ja mitrs, iepeleejis, vai izteikti smako peec makulatuuras, tad veerts skatiit taalaak/dziljaak.
d) daudz citu siiku vietu - aizm. spaarnu kabatas, motora paarsega malas iexpusee utt.

Ja atjaunosi kraasojumu, tad seviskji drankjiigi izcelsies visi greizie moldingi un apskretushaas gumijas. Cabrio taas ir shauri specifiskas un, njemot veeraa, ka saarazjoti tikai 40K+ gab., ljoti gruuti dabuujamas. It iipashi aizm 1/4 loga gumija, kaa arii jumta saanu gumijas, kas bliivee logu no augshas.

Logu bliiveejumu kvalitaati vislabaak paarbaudiit izbraucienaa - virs 70 km/h viss kas lepereejas, vai svilpo dos par sevi zinju. Aatraak par 200 gan nebrauc - tad notiek preteejais - triiceklji it kaa "pieliimeejas" un vairs nevar objektiivi izveerteet.

Jumtu iespeejams uzfrishinaat ar kjiimiju - ja nav sapleests/izdilis, tad beeda maza. Daargs prieks ir jumta hidraulika. Pacel/nolaid vairaakas reizes - skaties vai celjas vienmeerigi un klausies vai ir skanjas efekti (burbuljoshana, gaudoshana, snjaaxana). Ja taa, tad paarbaudi zem aizm seedeklja (4 skruuves) vai nepludo suuknis (jauns ap 1200 USD, e-bajaa lietots, protams, leetaak). Kaa arii pie pacelta jumta (taa saanu malu zonaa, zem dermantiina lupatinjaam) var meegjinaat pazjuureet, vai netek paceelaaja hidrauliskie cilindri (iistie ap 1000+ USD, bet ir maniiti arii alternatiivie). Baidos, ka OEM vairs nebuus dabuujami.

Balstoties uz pers. pieredzi ar konkreeto modeli es atljautos ieteikt - ja peerc, tad uzlabo tikai to kas neljauj paarvietoties, vai kritisks brauxjanas droshiibai. Paar citu nekjer krenkji. Citaadi aiziesi ahuunaa un tici - Lawyer piemineetie 10K nav galeejaa ieguldiijumu robezja. Shim iipashajam exemplaaram man raizes dariitu kaarba. Vecaas kaarbas (laikam ZF3HP +kkas) vairs spec. servisos nenonaak un pieredze liidz ar to zudusi. Tuklaat, lai 900OG noskruuveetu kaarbu jaacelj aaraa dzineejs. Pie neveixmiiga remonta, ak braalji, var shito labo veco "in and out game" izspeeleet vairaakas reizes :wink:

Ja bazjiijies, ka pastaav risks iekrist celshanas nepraataa, tad piedaavaaju ietaupiit laiku, un varbuut, arii naudu. Man te vienaa garazjaa, zem paarklaaja dziivojas sarkans 89g. C900OG. 200K km. ASV versija. Peedeejo reizi pirkts Vaacijaa 2005 gadaa. Kopsh taa laika kustinaats galvenokaart lai paveedinaatos - ap 8K km. Kuplais biidelis, iet lopaa (savas klases ietvaros - ar kuiljiem skrieties nevar). Stuteets ar maniakaalu apseestiibu, taksj liidziigi Riigai nekad nebuus gatavs. Mobilee lixju par 18K. Uz vietas, markas cieniitaajiem, par 15K. Es tam vaagjim ir par resnu un vecu. Turklaat tagad man ir fiats, kas naktiis klusi ruusee.

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Apr 02, 2015 3:29 pm
by Arnijs
Ifka - +1! :)
HforU - ieteiktu sarunāt un apskatīties Ifkas dampi dzīvajā :wink:

Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Apr 03, 2015 12:30 am
by HforU
Arnijs wrote:Ifka - +1! :)
HforU - ieteiktu sarunāt un apskatīties Ifkas dampi dzīvajā :wink:
Laikam tas būtu labākais - apskatīt kādus kabrioletus, lai veidotos priekšstats par niansēm, kurām jāpievērš uzmanība.
Kam vēl ir kaut kas apskates vērts? Ifka? Kurbads? Māris? Normunds?


Un paldies visiem par ieteikumiem! :)
Pagaidām ar Igauni notiek kaulēšanās process! Bet izskatās, ka nākotnē būs nepieciešami arī padomi no zinošiem cilvēkiem! :wink: