Ja auto saali eedis, tad, diemzjeel, ruusas neizbeegt. Es shitaa (aka "nav nemaz ruuseejis") juusmoju par savu 23 gv. fiatu, liidz apskaidriibas briidi paskatiiju tuvaak
Ruusas vietas uz 900OG, kas aareeji ne vienmeer pamanaamas, bet visai viegli paarbaudaamas:
a) zona ap/zem akumulatora - vnk. paluuko auto apaksju aiz bampera labajaa pusee.
b) labaas puses lonzjerons - no dzineeja telpas un ritenja arkas puses - ap 1/2 asi un augstaak.
c) salona griida pirmajaa rindaa - pietiks, ja pacjamdiisi paklaaju. Ja mitrs, iepeleejis, vai izteikti smako peec makulatuuras, tad veerts skatiit taalaak/dziljaak.
d) daudz citu siiku vietu - aizm. spaarnu kabatas, motora paarsega malas iexpusee utt.
Ja atjaunosi kraasojumu, tad seviskji drankjiigi izcelsies visi greizie moldingi un apskretushaas gumijas. Cabrio taas ir shauri specifiskas un, njemot veeraa, ka saarazjoti tikai 40K+ gab., ljoti gruuti dabuujamas. It iipashi aizm 1/4 loga gumija, kaa arii jumta saanu gumijas, kas bliivee logu no augshas.
Logu bliiveejumu kvalitaati vislabaak paarbaudiit izbraucienaa - virs 70 km/h viss kas lepereejas, vai svilpo dos par sevi zinju. Aatraak par 200 gan nebrauc - tad notiek preteejais - triiceklji it kaa "pieliimeejas" un vairs nevar objektiivi izveerteet.
Jumtu iespeejams uzfrishinaat ar kjiimiju - ja nav sapleests/izdilis, tad beeda maza. Daargs prieks ir jumta hidraulika. Pacel/nolaid vairaakas reizes - skaties vai celjas vienmeerigi un klausies vai ir skanjas efekti (burbuljoshana, gaudoshana, snjaaxana). Ja taa, tad paarbaudi zem aizm seedeklja (4 skruuves) vai nepludo suuknis (jauns ap 1200 USD, e-bajaa lietots, protams, leetaak). Kaa arii pie pacelta jumta (taa saanu malu zonaa, zem dermantiina lupatinjaam) var meegjinaat pazjuureet, vai netek paceelaaja hidrauliskie cilindri (iistie ap 1000+ USD, bet ir maniiti arii alternatiivie). Baidos, ka OEM vairs nebuus dabuujami.
Balstoties uz pers. pieredzi ar konkreeto modeli es atljautos ieteikt - ja peerc, tad uzlabo tikai to kas neljauj paarvietoties, vai kritisks brauxjanas droshiibai. Paar citu nekjer krenkji. Citaadi aiziesi ahuunaa un tici - Lawyer piemineetie 10K nav galeejaa ieguldiijumu robezja. Shim iipashajam exemplaaram man raizes dariitu kaarba. Vecaas kaarbas (laikam ZF3HP +kkas) vairs spec. servisos nenonaak un pieredze liidz ar to zudusi. Tuklaat, lai 900OG noskruuveetu kaarbu jaacelj aaraa dzineejs. Pie neveixmiiga remonta, ak braalji, var shito labo veco "in and out game" izspeeleet vairaakas reizes
Ja bazjiijies, ka pastaav risks iekrist celshanas nepraataa, tad piedaavaaju ietaupiit laiku, un varbuut, arii naudu. Man te vienaa garazjaa, zem paarklaaja dziivojas sarkans 89g. C900OG. 200K km. ASV versija. Peedeejo reizi pirkts Vaacijaa 2005 gadaa. Kopsh taa laika kustinaats galvenokaart lai paveedinaatos - ap 8K km. Kuplais biidelis, iet lopaa (savas klases ietvaros - ar kuiljiem skrieties nevar). Stuteets ar maniakaalu apseestiibu, taksj liidziigi Riigai nekad nebuus gatavs. Mobilee lixju par 18K. Uz vietas, markas cieniitaajiem, par 15K. Es tam vaagjim ir par resnu un vecu. Turklaat tagad man ir fiats, kas naktiis klusi ruusee.