• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 4
Page 4 of 58

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sat Feb 19, 2011 8:45 pm
by Luciferz
iERiS wrote:
Luciferz wrote:daargie draugi, kuraa virzienaa mekleet prieksheejo veejstiklu?
OG 900 '87 gads, kupeja(ja tas ko maina)

?
Ja apdrošinātāju nesavāks manu auto, tad varēšu piedāvāt
ok, paldies. Uzsit PM, kad zinaasi, man iisti nedeg.
Starp citu, tajaa stiklu bodee, kuru man ieteica ir jauns pieejams par garshiigu cenu (necereeju).

Kas ar Tavu auto? Cik saprotu, nekas labs, ja?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 21, 2011 9:12 am
by KurBads

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 03, 2011 9:50 am
by defektivais
Vai ir iespējams atjaunt atpakaļ gaitā klabošos suportus? Vai arī vienīgais risinājums ir to nomaiņa uz jauniem?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 03, 2011 9:56 am
by Nauris_t16
defektivais wrote:Vai ir iespējams atjaunt atpakaļ gaitā klabošos suportus? Vai arī vienīgais risinājums ir to nomaiņa uz jauniem?
Vēl neesmu reāli to darījis savam, bet ideja ir par restaurēšanu.
Principā varu sataisīt suportus, tikai rokas bremzes mehānismam ir jāstrādā, jo, ja pareizi atceros, to nevarēja izjaukt.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Apr 03, 2011 10:19 am
by maris
Bet tas ka tie klab taču nekādi netraucē braukšanai B)
Man ir pieredze jau gadus 10 atpakaļ , vēl toreiz E&S servisā Kangalē uzlika jaunus ( nevis restaurētus !!! ) suportus un es priecīgs izbraucu atpakaļgaitā no boksa , nobremzēju un riktīgs sitiens :P Uz ko man uzreiz tika paskaidrots ka tam tā esot jābūt :cheer: No otras puses , atceros , ka tajā pašā servisā viņi kādreiz tos suportus restaurēja ( metināja kaut ko virsū ...), bet arī ar to ir bēdīga pieredze , jo tāds restaurētais suports man vienreiz noķīlēja :(
Tākā , mans secinājums , pieņemam to klabēšanu zināšanai un nepievēºšam tam uzmanību , jo satiksmes drošību tas neietekmē nu nekādi un tā var braukt un braukt ...:)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Apr 04, 2011 9:47 am
by mixeris
Restaurētie suporti neklab!
Ne atpakaļ, ne uz priekšu.

Tā, ka tas visu laiku būtu droši arī nevar teikt, jo vienā momentā dilums var būt tāds, ka viņš var noķīlēt slīpā stāvoklī un tad tev nepiespiedīs bremžu kluci pie diska klāt. Un tad tu vienreiz strauji bremzējot neko nepaspēsi nobremzēt.

Restaurēt mājas apstākļos vienu vai divus suportus nav jēgas. Izdevīgāk ir no Polijas paņemt restaurētos.
Lai novērstu klabēšanu ir jāveic uzmetināšanas darbi un pēc tam jāslīpē.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Apr 04, 2011 10:14 am
by defektivais
mixeris wrote:Restaurētie suporti neklab!
Ne atpakaļ, ne uz priekšu.

Tā, ka tas visu laiku būtu droši arī nevar teikt, jo vienā momentā dilums var būt tāds, ka viņš var noķīlēt slīpā stāvoklī un tad tev nepiespiedīs bremžu kluci pie diska klāt. Un tad tu vienreiz strauji bremzējot neko nepaspēsi nobremzēt.

Restaurēt mājas apstākļos vienu vai divus suportus nav jēgas. Izdevīgāk ir no Polijas paņemt restaurētos.
Lai novērstu klabēšanu ir jāveic uzmetināšanas darbi un pēc tam jāslīpē.
Kā tas ir no Polijas? Ebay vai kāda weblapa? Vel te skatos, ka ss ir kau kādi kantori, kas veic restaurēšanu, piem:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/servi ... abpnd.html

vai ar šiem labāk nesasieties?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Apr 04, 2011 10:19 am
by mixeris
Sazinies ar Normundu viņam bija tur kontakti caur ko var dabūt.
No Polijas vnk ir zināma kvalitāte. Es personīgi visādiem ss kantoriem neuzticētos, jo domāju, ka restaurēts tiek viss izņemot klabēšanas iemeslu.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Apr 04, 2011 10:47 am
by defektivais
mixeris wrote:Sazinies ar Normundu viņam bija tur kontakti caur ko var dabūt.
No Polijas vnk ir zināma kvalitāte. Es personīgi visādiem ss kantoriem neuzticētos, jo domāju, ka restaurēts tiek viss izņemot klabēšanas iemeslu.
ok, paldies par info.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Apr 05, 2011 2:35 pm
by ZingZeng
1993.gada kad reanimejam 99to, tad suportu jautajumu teva darba vieta (Sanitara Transporta Autobaze) mehi atrisinaja vienkarsi - uzmetinaja nodiluso, noslipeja pec geometrijas un tas ari viss. Suporti nokalpoja lidz atkartotai klabesanai kadus gadus piecus.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Apr 05, 2011 4:25 pm
by mixeris
ZingZeng wrote:1993.gada kad reanimejam 99to, tad suportu jautajumu teva darba vieta (Sanitara Transporta Autobaze) mehi atrisinaja vienkarsi - uzmetinaja nodiluso, noslipeja pec geometrijas un tas ari viss. Suporti nokalpoja lidz atkartotai klabesanai kadus gadus piecus.
Tā ir viena no restaurēšanas lietām :)
Bet ir jau vēl arī citas. Saab vecie supporti pēc savas uzbūves nav no tiem populārākajiem un līdz ar to arī tie kas viņus mācētu un varētu atrestaurēt nav daudz. Jo ir vajadzīgs gan restaurēt pašu cilindrīša padarīšanu gan mehanisko daļu pašam supportam.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Apr 05, 2011 5:05 pm
by ZingZeng
Cilindrus restaureja savukart virpotajs :)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun May 08, 2011 8:39 am
by saule
Lai cik tas arī neticami neizklausītos, bet tas auto, ko daži jau bija norakstījuši, pēc piecu gadu klusēšanas ir ierūcies. :)

Vajag stūres reiku un spoguļus. Varbūt kādam kaut kas no minētā ir?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun May 08, 2011 8:58 am
by defektivais
saule wrote:Lai cik tas arī neticami neizklausītos, bet tas auto, ko daži jau bija norakstījuši, pēc piecu gadu klusēšanas ir ierūcies. :)

Vajag stūres reiku un spoguļus. Varbūt kādam kaut kas no minētā ir?
Veco restraurēt vairs nav iespējams?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun May 08, 2011 12:13 pm
by Nils
saule wrote:Lai cik tas arī neticami neizklausītos, bet tas auto, ko daži jau bija norakstījuši, pēc piecu gadu klusēšanas ir ierūcies. :)

Vajag stūres reiku un spoguļus. Varbūt kādam kaut kas no minētā ir?
Spoguļi jau prom, bet stūres reika vēl glabājas, stāvēja uz 87.gada 2.0, 16v.
Ja kas, PM vai zvani tel.26123193.