• Klasiskie 900 (2.daļa) - Page 4
Page 4 of 7

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Thu May 26, 2011 11:17 pm
by Nils
Pēc tāda principa es rīt savam fēniksam likšu griestus no donora. :D

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 8:47 am
by Nauris_t16
Vienīgais, ka var pateikt andrisem - veiksmi :D
Lielākā daļa šāda izmēra projekti tiek pamesti.
Un es ceru, ka par auto netika samaksats vairāk par 7000SEK, ņemot vērā, ka motors un kārba ir labi. Skarbā reālitāte, bet šādi, reizēm, der kā ļoti labi donori, lai to visu iestūķētu maznobraukuma karburatornieka bundžā.

Bet nu ja rodas kādi jautājumi, vari droši uzbrukt man ar PM, nedaudz kaut kādas zināšanas ir uzkrājušās :)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 9:47 am
by maris
Nu ko lai saka - vēlu veiksmi :) , jeb - katram pašam jāuzkāpj uz sava grābekļa ...:S
Ja nopietni , tad nepamanīju bildes ar priekšējo daļu ( lonžeroni, pusass tunelis , atsperes stiprinājuma vieta utt )- cerams ka tur viss ir kārtībā B) , lai gan neticās ...:(
Māris
p.S. bet salons atsver daudz :) Kā te jau pieminēja Nauris , tad to pārkrāmēt labā virsbūvē ...:)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 10:54 am
by andrisem
Paldies par novēlējumiem :)
ziedoniz wrote:Un es ceru, ka par auto netika samaksats vairāk par 7000SEK, ņemot vērā, ka motors un kārba ir labi. Skarbā reālitāte, bet šādi, reizēm, der kā ļoti labi donori, lai to visu iestūķētu maznobraukuma karburatornieka bundžā.
Par 7000SEK nereāli atrast T8 Special šādā stāvoklī :) Pārbūvēti un modificēti T8 Special mani neinteresē. Šeit vienīgais mods cik redzu ir pocis izvilkts no APC uz paneļa, kam īpaši jēgu neredzu uz šāda auto. Uz doto brīdi projekta izmaksas ir ~2000Ls. Domāju, ka vēl kādi 3000~4000Ls vismaz aizies noteikti, lai būtu vēlamais rezultāts. Steigas nav un lēnām un rūpīgi jāsasniedz iecerētais :) Naudas un brīvā laika ir tik cik viņi ir, bet pabeigšanas termiņš nav cieti noteikts :) Saprotu, ka vienalga cik labā stāvoklī auto pēctam būs, pat pusi no ieguldītās naudas es pārdodot atpakaļ nedabūšu. Priekš sevis taisu ;)

Bundžas pārlikšana īsti neder, jo gribu saglabāt VIN kodu no T8 Special. Vienīgais durvis, vāks un kādas daļas no cita auto būs.

Šis auto netika iegādāts un netiek taisīts kā lēts transporta līdzeklis, lai pārvietotos ikdienā. Šis ir 900 T8 Special, kas tika saražots ļoti mazā partijā un nebūtu prāta darbs uz ātro to sataisīt tikai, lai būtu braucams. Priekš ikdienas braukāšanas tad jāņem kāds neturbo vai cits biežāk sastopams un lētāk iegādājams modelis, ko nav žēl pārtaisīt, ja nepieciešams.

Noteikti būs daudz jautājumi un griezīšos pēc padoma, kad sāksies darbi ar auto. :)

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 10:55 am
by lawyer
Skatoties bildes, es vēlreiz noņemu cepuri andrisem priekšā un pat paklanos :cheer: B)

Ja ir (un izskatās, ka ir) gribēšana un $$$ to uzcelt, tad jau pēc kāda laika mēs noteikti to redzēsim ielās :)

P.S. Man liekas, ka es vēl ilgi nespēšu šādu pasākumu uzņemties :dry:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 10:59 am
by Nils
Visiem jau nav jāpieiet šitam tik nopietni, lielisks pienmērs, Naura 99. Labā stāvoklī, ne dārgs, ne atrestaurēts, bet smuks un sakopts.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 1:55 pm
by ZingZeng
andrisem wrote:Šodien SAAB 900 T8 Special tika pārdzīts uz pagaidu boksiem, kur tiks izjaukts, lai meistariem vēlāk nogādātu pliku virsbūvi. Pa to laiku jāmēģina būs notīrīt, nokrāsot un savest kārtībā piekari un bremzes. Jaukšanas process arī nebūs īss - jāsaliek pa kastēm un maisiņiem, viss jāsabildē, lai vēlāk var atrast, kur jāliek atpakaļ :)

Dažas bildes pirms darbu sākšanas, kur redzamas arī taisāmās lietas, redzamas te:
http://www.trakie.lv/saab/gallery/1_pir ... _saksanas/

Ja kādam, kas veicis līdzīgas lietas, ir kādi padomi un ieteikumi, ar prieku uzklausīšu :)
Atskatoties uz saviem piedzivojumiem nesena pagatne, secinajums (ieteikums) ir viens - KAUT ES NEKAD NEBUTU TO VISU NEMAZ UZSACIS :(
Alternativa vienigi ir tad, ja ir neierobezoti brivie lidzekli un nenormets laiks, ko var pavadit apsildita darbnica no kuras neviens tevi nemet lauka.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 2:41 pm
by mrpinkeyes
Nu gan jūs kolēģi esat iedvesmotāji!

andrisem un saule lai veicas!

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 3:30 pm
by ZingZeng
Ne, mes esam realisti.

Saule, cik gadus tu reanimeji savu kabri ... 4 vai 5 ?

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 3:47 pm
by Nauris_t16
Nē, es tomēr nevaru pastāvēt klusu - nu nav T8 special pati retākā versija, labi, tas ir special edition, bet nu ne jau tā, ka tas būtu tagad nenormāli jāgodā.
Tā vienkārši bija reālākā iespēja rūpnīcai atbrīvoties no vecajiem T8 motoriem, iestūķējot tos līdz galam nopakotās mašīnās. Paši skandināvi to sauc par "poor mans aero" un tas nekad nebūs augstākā vērtē kā īsts aero, jo tam ir 8 vārstu motors.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 4:37 pm
by andrisem
Nu bet es taču sev ņemu to, kas man patīk :P Nesaprotu Tavu nepatiku pret šo auto - Tev tak ar viņu nebūs jābrauc :D

Ziedoni, saproti, ka katrs cilvēks ir savādāks un katram ir citas vērtības.

Manā vērtību skalā reta saglabāta vai atrestaurēta mašīna ir vērtīgāka, kā parasts T16 ar modifikācijām.

Kā transporta līdzeklis T16 iet labāk par T8, bet tad jau 9-3 Aero iet labāk par c900 T16 un ir vēl labāka, vieglāk modificējama utt. Un mans T8 Special netiek taisīts, lai dedzinātu riepas.

Citam cilvēkam prieku sagādā parasts sakopts auto, citam iepaticies ir retāks modelis, citam auto ir maksimāli lētāks un nepieciešams, lai tik pārvietotos.

Pati retākā versija viņa nav, bet tā nu ir sanācis, ka man viņa ir iepatikusies un pēc ilgiem mēģinājumiem sanācis ir dabūt.

Un nekad neesmu teicis, ka visiem ir jāpatīk mans projekts. Prieks, ka vēl kādam patīk un ceru patiks vēl labāk, kad būs savests kārtībā.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 6:23 pm
by lablaiks
Eu, nu forši! Apsveicu, tagad tik līdz galam izturēt, un sūds, ka tā nav pati retākā versija, galvenais , ka pašam patīk.
Jo kas gan var būt garlaicīgāks par 16 vārstu melnu SAAB 900 og aero ar ādas beņķiem un vaļa asti, un pareizajiem aero ļitakiem :)))
Un vispār cik uz ielām tagad var redzēt klasiskos 900tos?? Pirms 11 gadiem kad nopirku savu pirmo sābu , dienā kādu 2 parasti redzēju, tagad tikai savējo...

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 6:29 pm
by KurBads
pievienojos, ka galvenais it tas, ka pašam patīk un ir apņēmība.

melnam c900 ar bēšu ādas salonu un kitu nav nekādas vainas, bet šis auto būs vienkārši interesants ar to, ka tam ir kaut vai tas sarkanais salons un panelis, un varbūt pat ar to, ka tam ir T8 motors, kas jau varētu būt retāk sastopams nekā T16.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 6:31 pm
by defektivais
lablaiks wrote:Eu, nu forši! Apsveicu, tagad tik līdz galam izturēt, un sūds, ka tā nav pati retākā versija, galvenais , ka pašam patīk.
Jo kas gan var būt garlaicīgāks par 16 vārstu melnu SAAB 900 og aero ar ādas beņķiem un vaļa asti, un pareizajiem aero ļitakiem :)))
Un vispār cik uz ielām tagad var redzēt klasiskos 900tos?? Pirms 11 gadiem kad nopirku savu pirmo sābu , dienā kādu 2 parasti redzēju, tagad tikai savējo...
Pēdējās nedēļas lasot forumu man skiet, ka 900og ir pirktais modelis.
Edijs, andrisem, tas pa 1k Ls no ss.lv, un vel te daži plānot.

Būtu interesanti ja varētu zināt cik kopumā uz šo dienu ir c900 ar TA un nomaksātu nodokli.

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Posted: Fri May 27, 2011 8:12 pm
by mrpinkeyes
[quote="andrisem"].

Kā transporta līdzeklis T16 iet labāk par T8, quote]

Absolūtas muļķības! T8 ir vislabākais ever saabs!!!!