• Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa - Page 85
Page 85 of 96

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 11:35 am
by andrejsb
Draugs kā reize nopirka Multivanu kādu laiku atpakaļ, nopirka dārgi - pacmit pakas, tai pat laikā, diezgan vecu - 2008 gadiņš, ar nelielu nobraukumu (teorētiski) ~ 200K, un lūzt tas dzelzis vienā laidā - visu hadeni pārlasīja, kondiķam trubkas plīsa, starterim pesec atgadījās un citi prieki. Pats nav priecīgs, saka, ka nevar salīdzināt ar savu otru autiņu - 2005 gada Volvo V70 ar ~ 400K nobraukumu. Tāda lūk pieredze ar friču tautasvāģi.

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 12:05 pm
by lawyer
andrejsb wrote:Draugs kā reize nopirka Multivanu kādu laiku atpakaļ, nopirka dārgi - pacmit pakas, tai pat laikā, diezgan vecu - 2008 gadiņš, ar nelielu nobraukumu (teorētiski) ~ 200K, un lūzt tas dzelzis vienā laidā - visu hadeni pārlasīja, kondiķam trubkas plīsa, starterim pesec atgadījās un citi prieki. Pats nav priecīgs, saka, ka nevar salīdzināt ar savu otru autiņu - 2005 gada Volvo V70 ar ~ 400K nobraukumu. Tāda lūk pieredze ar friču tautasvāģi.
Tas tikai parāda, ka tam auto nebija tie 200K km, bet gan kādi 500-600k vai pat miljons km :wink:

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 12:31 pm
by edijs
Diezgan vecu, khem. :D Nē, nu taisnība ir, desmit gadi nav tālu, vecs. Man brīžam metu acis arī uz vecākiem, 2004.-2005.gada. Respektīvi - pārlieku neiespringstot uz gadu, bet primāri skatoties, vai komplektācija ir tas, ko vēlos.

Tad jau zem 10k vispār nav ko skatīties.. Teiksim šādu https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... cdnbi.html Vispār čābīgi ar tām komplektācijām - gribētos melnu ādas salonu, elektriski regulējamu un ar atmiņu vismaz vadītāja beņķi, melnu, manuāli. Kad saliek filtrā vēlamos kritērijus, beigās neko neatrod.

Mjā, un lietots ir lietots.. Par tiem teorētiskajiem 200k ej nu sazini - varbūt tur visi 300k, varbūt pat vairāk. Un nezini jau, kā kopts un ekspluatēts. Motorā un kārbā, diemžēl, neielīdīsi.. Ja vēl būtu reāli tie 200k, tad varētu naivi cerēt, ka motors līdz visiem 400k aizvilks. Automātiskā kārba pie tāda nobraukuma rada lielāku satraukumu.

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 1:40 pm
by saule
Ja grib jāties ar remontiem vairāk kā ar vecu Sābu, tad Multivans T-5 būs īstā izvēle. Ir darbā pieredze.

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 2:12 pm
by ifka
Pievienojos teiktajam. Brauktam VW ar sludinaatiem 200K :):):) (vienalga multivans, vai mazaaks izmeers) automaatiskaa kaarba 99% gadiijumu peec laicinja izspeelee sliktus jokus.

Ari bagaatajaas zemees ljaudis ir saimnieciski un bez 500K uz pulkstenja no auto neskjiras. Tas ko redz ODO ir vnk. "paardoshanas rituaals", pat ja visiem skaidrs ap ko lieta grozaas.

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 2:14 pm
by intervall
Arī mani pagājušo nedēļu pievīla traktor-saabs, pirmo reizi tik traki - maita paņēma izspieda eļļu pa kloķenes saļņiku(kāreiz bija eļļas maiņas laiks), labi ka pārsimt gramu, vēl tiku līdz mājām ar min. līmeni.
Vēl piesmēja visu motortelpu, jo tika uz miroņgalvas un izsvaidīja eļļu. Iepriekš biju ielējis pašu dārgāko, kas servisā bija(atbilstošu) pilnu sintētiku, bet tagad es šim, maitai, atriebos, nomainīju saļņiku un pretī tikai labu comma pussintētiku + vēl stūres reikai un stieņiem iebāzu poliuretānu. Cerams būs paklausīgāks :D

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 3:29 pm
by edijs
ifka wrote:Ari bagaatajaas zemees ljaudis ir saimnieciski un bez 500K uz pulkstenja no auto neskjiras. Tas ko redz ODO ir vnk. "paardoshanas rituaals", pat ja visiem skaidrs ap ko lieta grozaas.
Mjā, 500k izklausās ticami, ja ņem vērā, ka, piemēram, no bagātajām zemēm atdzītiem e60 3/3.5D ir savi 300-350 ripā, kas šeit tiek nomesti uz 180-220. Iespējams, ka tas pusļimons nav arī nekas traģisks un uz pirkšanas brīdi auto vēl ir visnotaļ labā stāvoklī, taču tehnika ir tehnika un nekas nav mūžīgs. Ja pašam plānā vēl kādus 200k piebraukt klāt tuvākos piecos līdz septiņos gados, tad agri vai vēlu kaut kādiem pigoriem ārā jālien.

Par tiem "uzticamajiem" Volvo D5 motoriem. Draugs pirms gadiem astoņiem atdzina no fričiem s60 ar reāliem ~140k ripā. Tagad ir ap 340k, tiek braukts itin dinamiski, ir arī nočipots pirms dažiem gadiem. Motoram pagaidām viss kedā, nekādi remonti nav bijuši un neprasās (ja neskaita, ka pie straujākas paātrināšanās izsit pa kādam melnam mākonītim). Draugs par tirgošanu nedomā, jo rādās, ka šis aparāts vēl brauks un brauks, 500k sasniegs. Tai pat laikā - vai šobrīd pirktu tādu, kam šie paši 340k iekš odo, maksājot par to paprāvu naudas žūksni? Drīzāk, ka nē. Un te nu lūk arī par tiem xc90 dilemma (ja tomēr neatmet šo pilnībā kā variantu par ģimenes auto, vien ar nosacījumu, ka garākiem braucieniem tiek lietots nomā paņemts busiņš) - apšaubu, ka kādam no ss'ā redzamajiem ir uzrādīts reāls nobraukums.

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 4:49 pm
by andrejsb
lawyer wrote:Tas tikai parāda, ka tam auto nebija tie 200K km, bet gan kādi 500-600k vai pat miljons km :wink:
Iespējams, bet iekšas diezgan svaigas. Bet, protams, ka koriģē odo uz vella paraušanu. Jebkurā gadījumā, iepriekšējais saimnieks saprata kurā brīdī ir jāpārdod.

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 4:51 pm
by andrejsb
edijs wrote:Diezgan vecu, khem. :D
Vecu, ņemot vērā cenu! Savulaik V70 viņš pa līdzīgu ciparu nopirka 2 gadīgu, un brauc bēdu nezinādams.
edijs wrote:Automātiskā kārba pie tāda nobraukuma rada lielāku satraukumu.
VW grupas automāti, es uz šādu avantūru neparakstītos.

Bet kāpēc vajag vispār to nejēdzīgo VW? Milzīga bundža, tai pat laikā ja ir visas trīs rindas, vietas bagāžai vispār nepaliek pāri. Pāteriņš, tam dīzelim, labi ja vidēji 10l. Aprikoti nabadzīgi. utt. Protams, nepateicīgs darbs dod padomus auto iegādē, bet kāpēc ne Chrysler voyager vai Grand Voyager, vai T&C (3.3 vai 3.8 litri benža, automāts). Būs ādas beņi, elektriski regulājami ar apkuri, ir pārējie prieki kas VW ir vienam no 20! Vai kas vispār nav, piemēram, no pults atveramas durvis un bagāžnieks. Un cena... Un, ja stress par odo koriģēšanu, tad diez vai vai kāds T&C ar 3.8 litru benžu ir bijis ikdienas šosejas gāžamais...

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 4:53 pm
by lawyer
intervall, malacis :mrgreen: Tā arī pie turbīnas remonta drīz nonāksi :wink: Pussintētiku turbodzinējā :mrgreen:

edij, teorētiski ir mazāka iespēja, ka xc90 dīzeļi būs ar nobraukumu 50k gadā, jo tirdzniecības menedžerus ar tādiem dienesta auto parasti neviens neaplaimo :wink: Domāju, ka daudzi, pērkot lielos auto, dīzeli izvēlas arī tīri psiholoģiski, baidoties no šo lielo auto benzīna dzinēju astronomiska patēriņa, kaut arī ieliekot abas auto versijas iekš xls, dīzelis izmaksās beigās nemaz tik izdevīgāks neizrādās :think:

Un vispār, dīzelim gargabalniekam ir mierīgi jānobrauc 500k km, lielajiem dīzeļiem (nu, sākot ar 5-6 cilindriem un 2.5-3.0 litriem) stabili miljons :whistle: Sūdi ar dīzeļiem sākas, kad tos moka ar daudziem aukstajiem startiem pilsētā - tā arī pa 200k km var pamatīgu izdilumu jau dabūt :shifty:

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 5:00 pm
by andrejsb
ifka wrote:Ari bagaatajaas zemees ljaudis ir saimnieciski un bez 500K uz pulkstenja no auto neskjiras.
Tad jāskatās uz benzīna kapsētām, praktiskie ārzemnieki ar tādiem negāzis ntos 100tus tūkstošus.

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 5:02 pm
by andrejsb
lawyer wrote:teorētiski ir mazāka iespēja, ka xc90 dīzeļi būs ar nobraukumu 50k gadā, jo tirdzniecības menedžerus ar tādiem dienesta auto parasti neviens neaplaimo :wink:
XC90 ar 3,2l vai 4.4l, tādu toč nepirks tirdzniecības menedžerim.

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 8:02 pm
by Martiness
edijs wrote:Diezgan vecu, khem. :D Nē, nu taisnība ir, desmit gadi nav tālu, vecs. Man brīžam metu acis arī uz vecākiem, 2004.-2005.gada. Respektīvi - pārlieku neiespringstot uz gadu, bet primāri skatoties, vai komplektācija ir tas, ko vēlos.

Tad jau zem 10k vispār nav ko skatīties.. Teiksim šādu https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... cdnbi.html Vispār čābīgi ar tām komplektācijām - gribētos melnu ādas salonu, elektriski regulējamu un ar atmiņu vismaz vadītāja beņķi, melnu, manuāli. Kad saliek filtrā vēlamos kritērijus, beigās neko neatrod.

Mjā, un lietots ir lietots.. Par tiem teorētiskajiem 200k ej nu sazini - varbūt tur visi 300k, varbūt pat vairāk. Un nezini jau, kā kopts un ekspluatēts. Motorā un kārbā, diemžēl, neielīdīsi.. Ja vēl būtu reāli tie 200k, tad varētu naivi cerēt, ka motors līdz visiem 400k aizvilks. Automātiskā kārba pie tāda nobraukuma rada lielāku satraukumu.
Nu šim Multivanam 99% nav 214000
Uz tiem nobraukumiem vispār nav jēgas skatīties.
Paziņa velk Latvijā iekša lietotas automašīnas tā uz max 4 gadi vecas, un tur daudziem divgadīgiem kompaktklases auto ir virs 200 000.
SS.lv paskatoties vispār visām automašīnām ir no 160000 - 250000 lai arī cik vecs tas auto būtu!

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 8:21 pm
by intervall
lawyer wrote:intervall, malacis :mrgreen: Tā arī pie turbīnas remonta drīz nonāksi :wink: Pussintētiku turbodzinējā :mrgreen:
Šoreiz es neiespringstu, tas tomēr ir savus + 300K norullējis dīzelis.
Tā jau esmu daudz tajā verķī iebāzis, nekas nenotiks, ja "iebāzīšu" vēl :D

Re: Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Posted: Mon Jul 11, 2016 8:26 pm
by lawyer
intervall wrote:
lawyer wrote:intervall, malacis :mrgreen: Tā arī pie turbīnas remonta drīz nonāksi :wink: Pussintētiku turbodzinējā :mrgreen:
Šoreiz es neiespringstu, tas tomēr ir savus + 300K norullējis dīzelis.
Tā jau esmu daudz tajā verķī iebāzis, nekas nenotiks, ja "iebāzīšu" vēl :D
Tad jau īsti nav par ko sūdzēties 8)