lawyer wrote:Chippy, no Tevis rakstītā nākas secināt, ka bez 9-5 ar 250+zs un LPG iekārtas Tu nejustos kā vecis un nevarētu saviem bērniem acīs skatīties?
Nu ko, varu tikai izteikt Tev līdzjūtību
Greger, pilnīgi iespējams, ka tā, vienīgi ar 9-5 un H motoru jau ir skaidrs, ka tas Tevi vairākas reizes atstās uz ceļa un visi remontu izdevumi (turklāt, ne mazie) būs jāsedz pašam, kamēr Dacītei ir garantija uz visu līzes termiņu un ļoti liela iespēja, ka tā tomēr ne reizi neatstās Tevi uz ceļa ar visu ģimeni
Protams, Dacīte ne tuvu nav sapņu auto un galīgi droši vien neder, lai kompensētu kādus trūkumus vai kompleksus
Edij, tas labi, ka Tu mums esi ļoti prātīgs cilvēks, jo apdzīšana ir ļoti bīstams manevrs pats par sevi un jo vairāk jaudas ir cilvja rīcībā, jo lielāka vēlme ar to bezatbildīgi rīkoties
P.S. 9-5 Aero vagons tiešām būtu foršs, stilīgs ģimenes auto, bet līdz tam ir jāizaug - visos aspektos
Tu būtu pārsteigts cik tieši lielas summas līzīgā dacīte apēdīs garantijas laikā un cik uzreiz pēc
Es ar vienu aci sekoju autoparkam no 7 mašīnam kur 3 ir kaskaji un pārējie lodžijas.
Lai ko Tu būtu sadomājies par H motoriem un SAAB kopumā, bet pat ja ņemam rupji, ka vidusmēra lodžija
maksa 15 eur, bet vidusmēra 9-5 tikai 5 eur un ik gadu tas aped apmeram 1-1,5k eur...
Par atstāšanu uz ceļa arī īsti nav SAAb kluba jārunā, jo šī nu nav tā marka kurai ir nosliece uz pēkšņu navi kustībā.
Da i visp- bērniem mācīt knapināšanos jau nu arī nav nekāds ģēnija pasākums! Macīt vajag baudīt dzīvi un nopelnīt baudīšanai.
Ja pats to nevari tad atrod kādu kurš spēs.
Šobrīd kā zini lietoju nu jau 20 gadus senu auto un protams reizēm kad kkas atkal atņirdzās es neviļus aizdomājos par jauna vai mazlietota auto iegadi, bet tad aptaujājis šo jauno un mazlietoto īpašniekus sastopu tikai negatīvas atsauksmes un faktu, ka es servisā dzīvoju retāk, manami retak,
un tīri psihologiski man ir patīkamāk remontēt 9000 nekā piemēram loganu vai getzu kuri uzturēšanas izmaksās pielīdzinami 9k.
Nekad neapgalvoju, ka SAAB ir tā marka kuru izvēlēties ar prātu (ar prātu es ņemtu Volvo S60), bet SAAB viennozīmīgi ir tas auto par kuru
tu cilvek zini kadēļ tu ar viņu brauc un zini, ka ar viņu braukt ir prieks, ir prieks apzināties, ka viņš tev ir un vel lielāks prieks ir kad atgriezies pie viņa pabraukājis kādu brīdi ar avenš veidīgajiem fokusiem un pieķer sevi izjūtam neviltotu līdzjūtību klausoties kā kāds slavē savu pāris gadus veco budžeta klases bezmotorubezskaņasizolācijasbezsaķeresbezkomplektācijas ērmu.
Pabeidzot šo palagu vel tikai piebildīšu- ja netici uz vārda man tad vnk aizstaigā uz dacišhuyndaifiatkia salonu un palūdz uzrēķināt pilnu iegades uzturēšanas aprēķinu uz 5 gadiem JEBKURAM budžeta auto. Konstatēsi, ka aprēķinātais rāda 9-5 Aero ir letāks iegadē+uzturēsanā+apkopē, ar LPG ir ekonomiskāks par mata tiesu nekā 1,5d, noteikti pēc 5 gadi būs aptuveni tik pat vertīgs pēcpardošanas tirgū, kasko utt ir pielīdzinami, zagļu interese ir vienāda, apkopšanas iespējas arī, testa brauciens parādīs, ka bauda no braukšanas budžetniekam ir tuvu 0, un protams pamēģini vnk neaizmirst, ka katru mīļu dienu Tev būs pie viņa janāk un jāsēžas iekša...