• Ko tik netā nevar atrast 2.daļa - Page 44
Page 44 of 166

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Wed Oct 05, 2011 6:17 pm
by edijs
Hm, un kā ar šitāda verķa piereģistrēšanu? Tak baigā pārbūve sanāk, stiprību ietekmējoša pie tam. Mūsējie bāleliņi arī ko tādu laistu cauri?

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Wed Oct 05, 2011 9:20 pm
by johnc
Ja šādam mākslas darbam ir kādas ES valsts reģistrācija, tad CSDD ir jālaiž cauri. Latvijā šādu pārbūvi neatļauj.
Daudzi būvētāji tā arī dara - caur pazīstamiem igauņiem vispirms reģistrē mašīnu tur, un pēc tam ieimportē šeit.

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Wed Oct 05, 2011 9:25 pm
by gustavs
jastr wrote:http://www.saabianti.ee/index.php?page=128&amp

Igauņos pikaps uz 900 NG bāzes... :D
Unreal kruta!

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Thu Oct 06, 2011 4:43 pm
by alnislacis
Gustavs wrote:
jastr wrote:http://www.saabianti.ee/index.php?page=128&amp

Igauņos pikaps uz 900 NG bāzes... :D
Unreal kruta!
Yes, please!

Bundža ir :), stavoklis otršķirīgs, jo tunelis uz pakaļu tāpat jātaisa. 94< B234 ar T noteikti SK atrastu, T5 grozītaju netrūkst. 3.0 Omegas kārba.

Image

Un kopš sideways ir top seller autosportā, dodamies popularizēt savu auto marku tur.. :)

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Thu Oct 06, 2011 5:26 pm
by Nils
Cik te puikas uz bmw testējuši, Omegas kārbas neturot, ejot dažas dienas pie šitās griezes. Nu, gan jau, ka no kārbas stāvokļa atkarīgs, bet čoms, kurš uzbūvējis jau vairākus bmw ar Saab motoriem, laikam krāmē virsū e34 kārbas, esot japačakarējās, bet izdarīt varot. Katrā ziņā saab+rwd būtu spēks, ja vēl izravē visu lieko no tāda c900, droši var braukt ar drifteriem plosīties.

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Thu Oct 06, 2011 7:37 pm
by Nauris_t16
Nils wrote:Cik te puikas uz bmw testējuši, Omegas kārbas neturot, ejot dažas dienas pie šitās griezes. Nu, gan jau, ka no kārbas stāvokļa atkarīgs, bet čoms, kurš uzbūvējis jau vairākus bmw ar Saab motoriem, laikam krāmē virsū e34 kārbas, esot japačakarējās, bet izdarīt varot. Katrā ziņā saab+rwd būtu spēks, ja vēl izravē visu lieko no tāda c900, droši var braukt ar drifteriem plosīties.
Aga, vēl tikai piekare no kāda nissan S13-S15 un tad, varbūt, jau kaut ko var mēģināt.

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Thu Oct 06, 2011 8:50 pm
by alnislacis
Mhm.. atceries linku Datsun 510 ar jaguāra kārdāna pusasu pakaļējo tiltu? :D
Ir minējums kādā summā ierakstās reģistrēts c900 rwd?

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Fri Oct 07, 2011 11:49 am
by lawyer
Saab ar RWD vairs nav nekāds Saab :P

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Fri Oct 07, 2011 1:14 pm
by Gregers
lawyer wrote:Saab ar RWD vairs nav nekāds Saab :P
Tev ir pilnīga taisnība- tas ir sapņu SAAB, bet ja būtu AWD 9000 Aero tad varētu saukt par dream edition :laugh:

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Sat Oct 08, 2011 12:35 pm
by Gregers
Flowmasteri tomer ir riktīgi mākslas darbi :)

Image

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Sat Oct 08, 2011 4:11 pm
by Nauris_t16
alnislacis wrote: reģistrēts c900 rwd?
Summas var rēķināt reālām lietām. Šīs divas - nereāli.
Vai arī tu vēlies LV būvētu mašīnu reģistrēt UK un tam uzzināt izmaksas? Es šito birokrātiju nesaprotu, pārāk sarežģīti.


Man labāk patīk kkas vienkāršāks, šitie visi hibrīdi, kur uz caurulēm ir uzstutēta āda no vienas mašīnas, piekare no citas un motors vēl no kaut kā mistiska nelīdz galam piesaista.

Man lūdzu ko vienkāršu, piemēram, nissan laurel, kam jau stockā bija RB25DET, vai, toyotas 2JZ-GTE iestumts iekš Lexus IS-300 (kas skaitās pirmās pakāpes pārbūve CSDD, ja nemaldos - tāpat kā 1,8 žurkā iemest 2,5)

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Sat Oct 08, 2011 8:32 pm
by alnislacis
Hei, šis ir ar pirkstu makoņos domāts..

Jā, domātais c900 rwd ir uz trubām uzstelēts coilovers prieksā un pielasīts tilts aizmigurē, viss ar rāmi sasiets kopā. Bet jautajums atbildēts- LV nesanāks. Paldies.

Protams, dzīvē neviens nešaubās, ka ņemts gatavu rwd vienmēr ir pareizakais. Nez cik vienkārši gan Tev būs atrast Laurel apkārtnē, bet everyones favorite S platformas vēl var atrast neizpurgatā formā.

Vēl gan gaidu saab sāgas noslēgumu. Bet par tālāko domājot mēginu saprast, kas ir reasonably priced rwd modern classic, neiznīcina maku, ērts motors, laba vadāmība un smiles par mile. Idejiski būtu runa par mazo R6 ar spotificētu piekari. Tikai nez vai no Eiropas rietumiem vai Āzijas austrumiem..

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Mon Oct 10, 2011 2:32 pm
by bizenajs
nu, 10.10.2011 12:00
Cilveki, nu savacat savus auto ja nelietojat! Nu vismaz nemetajat pa pilsetu, kur nav vietas, aizvediet uz kadiem laukiem, ja jau taa gribas puudet to auto! Viens tads kadrs arii uz berzupes ielas nosviedis kopsh pavasara savu saabu, ar strikiti atvilcis! Ta iela jau taa shaura un vagis diezgan neakurati nomests.. Beigsies ar to, ka ari apzags!
Ziņo redaktoram! | Vērtējums: Labs komentārs Slikts komentārs

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Tue Oct 11, 2011 10:53 am
by gustavs
Saab rwd cienītaji un drifteri - lūk aparāts par normālu preiskuratnu, trasei http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hockb.html

Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa

Posted: Tue Oct 11, 2011 11:04 am
by alnislacis
Gustavs wrote:Saab rwd cienītaji un drifteri - lūk aparāts par normālu preiskuratnu, trasei http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hockb.html
Šitas ir viens no Nila čomiem? Braukšanai uz riņķi pa pagalmu un dvacāru kabata pa lauku ceļiem?