• Offtop 2. daļa - Page 62
Page 62 of 119

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Mon Dec 05, 2011 2:52 pm
by elmo
a man tieši patīk Austrāļu angļu valoda, daudz interesantāka par USA angļu valodu!

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Wed Dec 07, 2011 10:07 am
by lawyer

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Wed Dec 07, 2011 3:49 pm
by Sviestc
Tātad šodienas tēma,
Saabisms kā tāds pasaulē.

Iesākumā nokonstatēsim kādas tad ir Saabistu grupas.
Pirmām kārtam visi ļaudis iedalās divās lielās grupās,
aktīvie Saabisti un pasīvie Saabisti.

Tālāk jau katra grupa iedalās vairākās apakšgrupās.
Aktīvo Saabistu grupa iedalās
Trakajos Saabistos,
Mērenajos Saabistos,
Pusparastajos Saabistos
un Parastajos,standarta Saabistos.

Pasīvo Saabistu grupa iedalās
nejaušajos Saabistos,
Par Saab sapņojošajos Saabistos,
Saab nemīlošajos Saabistos
un Krājbankas Saabistos.

Turpinājumā galvenās pazīmes, pēc kurām var atpazīt katrai apakšgrupai atbilstošos indivīdus.

Trakais Saabists ir persona, kurš nekad nenovelk savu eļļaino kombenzonu, kuram ir vismaz 10 Saabi, pusi no kuriem šams ir izjaucis donoros, bet otru pusi nemitīgi remontē,
kombenzona kabatās vienmēr šamam ir līdz Saab ķēde, sarkanais bloks un kartera ventilācijas vārsts.
Dzīvo šams parasti kopmītnē, un visa viņa iedzīve atrodas lombardā.
Jāatzīmē, tomēr, ka nemaz tik traks Šams nav, jo viņa galvenā atškirība no pašas pasīvāko Saabistu grupas-Krājbankas Saabistiem, ir galveno kārt tāda, ka Trakais Saabists neko nespēj uzkrāt, jo visu pa taisno grūž Saabā, bet Krājbankas Saabisti no sākuma drusku pakrāj bankā, un pēc tam jau uzkrāto sagrūž tur pat, lai gan Trakais Saabists, atškirībā no Krajbankas Sābistiem, vismaz reizēm ar to Saabu arī brauc, kas otrajiem gan vēl līdz šim nav izdevies, un diez vai arī sanāks nākotnē....
bet nu atgriezīsimies pie tēmas....
tātad otra apakšgrupa ir
Mērenie Saabisti.
Tie jau ir cilvēki, kuri kombenzonā vairs nestaigā, jo parasti tiem nav vairāk kā 2-3 Saabi.
Šo ļaužu grupa parasti ir materiāli labi nodrošināta, un savus Saabus var atļauties remontēt pie dīlera, vai pie Ārnija ( nevienam citam mērens, sevi cienošs Saabists, savu auto nekādā ziņā neuzticēs)
Šis grupas ļauži var atļauties, piemēram, lai novērstu nelielu svilpoņu salonā, nomainīt Saab virsbūvi ar visiem durvju blīvējumiem,
vai dēļ neliela, paugstināta troķšņa dzinējā, nomainīt dzinēju, kopa ar visu izplūdes gāzu sistēmu, un tas nekas ka orģinālās, šiem remontiem domātas detaļas it nedēļu japagaida no dīlera, tapēc jau mērenajam Saabistam ir vēl divi Saabi, lai tikmēr varētu braukt ar tiem.....


turpinājums sekos.....

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Wed Dec 07, 2011 4:02 pm
by jastr
padali sev zināmos sābistus pa tām klasēm, un pārraksti to penteri vēlreiz :D

btw, ko tu pīpē? :D

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Wed Dec 07, 2011 4:27 pm
by Sviestc
Par tām klasēm tad jau katram pašam ir jāmēģina saprast, kurā tad sevi ierindot,es tak neesmu nekāds dakteris, lai varētu noteikt diagnozi.. :D
pagaidām pat netieku līdz nakošo apakšgrupu formulējumam...
:(

P.S.
A par pīpēšanu.
Tā kā esmu sataisījies atmest, tad vakar nopirku elektronisko cigareti, nu pārejas periodam, lai ir ko zelēt.. :)

Domā ka tā varētu kā iespaidot domu lidojumu:?
:O

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Wed Dec 07, 2011 5:07 pm
by edijs
Tā rādās, ka būs tev kaut kādu makten stipro iesmērējuši. :D

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Wed Dec 07, 2011 5:45 pm
by Yukki
Pieprasu turpinājumu un pēc tam arī šī Doktora grāda cienīgā darba pielikumus, kur jau patiešām praktiskā veidā uzrādīti tipiskākie personāži iz dzīves!:lol:
Sviestsc rullē! Pierādās, ka elektronika pat cigaretēs spēj būt visnotaļ spēcīgas iedarbības viela!:woohoo:

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Wed Dec 07, 2011 11:13 pm
by ifka
Tas bija miilji :) Cepums autoram. Luudzu veel pie iespeejas.

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Thu Dec 08, 2011 12:15 am
by Sviestc
Nu ja jūs tā prasāt, tad turpināsim :)


.... turpinājums
trešā aktīvo Saabistu apakšgrupa ir
Pusparastie Saabisti,
jeb personas, kuras vai nu ir mākslinieki, vai arī tādi sirdī jūtas...
Šai Saabistu apakšgrupai raksturīgi ir tas, ka Saab viņiem ir nevis transporta,bet gan pašapliecināšanās līdzeklis...
Šādu indivīdu dzīves stils rada nepieciešamību atškirties no "pelēkās masas", līdz ar ko, vismaz transporta izvēles jomā, Saab var sniegt viņiem šādu, vēlamo rezultātu..
Nereti šo Saab mīļu apakšgrupas pārstāvjiem rodas problēmas ģimenes dzīvē, jo laulātās Draudzenes, ja arī nav pastiprināti uz Saab orentētas, tad pagrūti izprot garos vakarus, kurus laulenis mēdz pavadīt garāžā pie sava Auto, dziedot tam dziesmiņu
"Guli , mans, mīļotais guli" un veicot tamlīdzīgas manipulācijas....

talāk par
parastajiem, standarta Saabistiem.
Šie Indivīdi jau ir vairāk pietuvināti reālajai dzīvei.
Standarta Saabistam Saabs pirmām kārtām tomēr ir pārvietošanās līdzeklis, un tikai pēc tam tāds kā hobijs.
Standarta Saabists, savu metāla rumaku lūkojot, bija metis skatu vairāku auto marku virzienā, bet izsverot visus par un pret,pakonsultējoties ar paziņām, veicot šadus tādus testa braucienus, tomēr apstājās pie Saab,
dažādu, brīžiem pat racionālu apsvērumu dēļ..
Standarta Saabists nav no tiem, kas ar putām uz lūpām metīsies dažādu auto marku mīlētāju diskusijās pa vidu ar tekstu
"Saab rullē! Saab ir vislabākais".. nebūt nē...
ja kāds viņam pajautā,kāpēc brauc ar Saab,
Šams atrauks
"nu lūk patīk.. patīk uz viss"
un noslēpumaini nosmīnēs bārdā....

turpinājums sekos.....

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Thu Dec 08, 2011 12:21 am
by chippy
Sviestc bija pamodies lai uzlādētu savu e-cigareti vai kā nu to tur sauc.. :D

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Thu Dec 08, 2011 12:26 am
by elmo
Vajag to e-ļuļki uzčipot, lai dabūtu vēl produktīvāku rezultātu!:-)

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Fri Dec 09, 2011 5:42 pm
by gustavs

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Sun Dec 11, 2011 1:11 am
by Nīgrais
Visiem jauku nakti!
Tik esiet uzmanīgi, pilnmēness kā nekā.
;)

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Fri Jan 06, 2012 12:46 pm
by ZingZeng
Tuvojas laiks, kad būs jāmaina auto.

Rudenī biju jau izlēmis, bet tagad sāku atkal šaubīties un svārstīties.

Tātad potenciālā izvēle ir starp:

2007.-2008.g. Ford S-Max, 2.0TDCi, manuālis, 140Zs, paātrinājums līdz 100km/h 10.1 s., patēriņš pēc specifikācijas 6.4 l/100km, 7 sēdvietas.

2007.-2008.g. SAAB 9-5 SportCombi Vector 1.9TDI, manuālis, 150Zs, paātrinājums līdz 100km/h 10.3 s., patēriņš pēc specifikācijas 6.7 l/100km, 5 sēdvietas.

Cenas abiem pretendentiem ir līdzīgas.

Katram auto ir savi plusi un savi mīnusi, tādēļ ir ļoti grūti izšķirties.

Foruma lietotāju domas (pamatotas lūdzu) ?

Re:Offtop 2. daļa

Posted: Fri Jan 06, 2012 1:33 pm
by Gregers
ZingZeng wrote:Tuvojas laiks, kad būs jāmaina auto.

Rudenī biju jau izlēmis, bet tagad sāku atkal šaubīties un svārstīties.

Tātad potenciālā izvēle ir starp:

2007.-2008.g. Ford S-Max, 2.0TDCi, manuālis, 140Zs, paātrinājums līdz 100km/h 10.1 s., patēriņš pēc specifikācijas 6.4 l/100km, 7 sēdvietas.

2007.-2008.g. SAAB 9-5 SportCombi Vector 1.9TDI, manuālis, 150Zs, paātrinājums līdz 100km/h 10.3 s., patēriņš pēc specifikācijas 6.7 l/100km, 5 sēdvietas.

Cenas abiem pretendentiem ir līdzīgas.

Katram auto ir savi plusi un savi mīnusi, tādēļ ir ļoti grūti izšķirties.

Foruma lietotāju domas (pamatotas lūdzu) ?
Izvēle starp papīrgrozu un pelnutrauku... :S
Ja vajag busu tad iepriekšējās pāaudzes Chry voyager ar 3.8 un gāzi, bet ja vajag pajaunu universāli tad Volvo ar D5.
Tevis pieminētie abi ir miskastes. Mazo dzinēju izvēli visp neizprotu! Tagad nerunāju par iespiežšanu krēslos utt, bet kā tādu izvēli- napig! Ekonomijas nav, uz priekšu nekust, resurss minimāls, troksnis šausmīgs :huh: