Tas no Bauskas redzēts un arī izbraukts. Laiciņu atpakaļ jau te tika apsriests, tobrīd bija ss'ā par 550 euro. Skatījos rudenī ar cerību paņemt pāris slimības lapas pēc kārtas un pabraukt pa ziemu, tad amputēt kārbu (šķiet, bija garā GM, nu jau retums).
Pie apskates secināts: 1) ar gāzi negāja ne lūdzams, saimnieks tobrīd teicās, ka filtra vaina un to viens divi var nomainīt - redz, tomēr izrādījies, ka reduktors; 2) gāze vecā ar visām savām nebūšanām, tā ka, ja reiz maina reduktoru, varbūt pie viena likt ceturto paaudzi, atstājot vien veco balonu; 3) motors pēc skaņām kā jau 350k vai vairāk nobraucis, nekā iepriecinoša; 4) jūtami slīdēja sajūgs (!); 5) bija ierauta limp-mode, panelī tcs/ctrl lampa, zinātāji sapratīs, ka viss slikti.
Saimnieks teica, ka "afigenna iet", bet ar limp-modi, protams, to ne sūda nevarēja just. Teicu, ka bez Arteh apmeklējuma un pieslēgšanās ar kompi es atmetos, jo iemesli tur var būt dažādi.. hola devējs (lejā pie kloķenes, negribu pašrocīgi jel kad vairs mainīt
), bojāts trottle body, utt. Aa, vēl bija viens ABS dačiks beigts un laikam saimnieka paša rokām izravēts (mēģinājis mainīt). Var jau būt, ka TCS sistēma aizgājusi ķīselī dēļ tā un tāpēc arī ierauta limp-mode. Hm.. un, ja tā sāk domāt, vai tik nebija melnā DI kasete uzmesta priekš pilnas laimes.
Vārdu sakot - kapi.
Bet, ja paņemsi izjaukšanai un tur tiešām ir GM garā kārba, piesakos rindā.