• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 263
Page 263 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Apr 21, 2017 1:21 pm
by Ainars
Paldies, pirkshu no igaunja..

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Apr 21, 2017 3:01 pm
by Gac
maris wrote:šis auto pirms tam stāvēja Tallinā placī un cipars bija ap štuku :liar: Tas tikai informācijai :whistle:
Ā, šis ir tas pats... biju pamanījis to, kas Igaunijā, pat bija doma aizšaut apskatīt.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Apr 21, 2017 4:17 pm
by Gac

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Apr 21, 2017 11:28 pm
by KoreFun
C900 eksistē kkāda atkarība starp motoru un virsbūvi? Respektīvi varēja pērkot dabūt jebkuru motoru kombinācijā ar jebkuru salonu?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 10:42 am
by Kudinsky
Ir kas vairāk zinām par šo eksemplāru? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fgpog.html
Čoms izrādīja interesi, palūdza apjautāties forumā.
Mani bik mulsina tas nobraukums un TA pauze LV.
Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
15.03.2017 194696
13.03.2017 194652
10.10.2008 109720
01.10.2008 108002
26.06.2007 99309
21.06.2006 70717
19.04.2005 32945

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 6:45 pm
by Ainars
Manam ari ir tada pauze. Atbilde ir, ka bija registrets Belgijaa dazhus gadus. Varbut shim lidzigi.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 7:49 pm
by Kudinsky
Tātad ir ļoti liela varbūtība, ka nobraukums neatbilst patiesajam!? :think:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 8:03 pm
by Ainars
varbutiba ir vienmeer jo attiit pirms apskates var jebkurš, kurš to vēlas

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 8:34 pm
by tranquillo
Kudinsky wrote:Ir kas vairāk zinām par šo eksemplāru? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fgpog.html
Čoms izrādīja interesi, palūdza apjautāties forumā.
Mani bik mulsina tas nobraukums un TA pauze LV.
Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
15.03.2017 194696
13.03.2017 194652
10.10.2008 109720
01.10.2008 108002
26.06.2007 99309
21.06.2006 70717
19.04.2005 32945
Auto bildes skaists un ar manuali. Ilgi stav un nav vel aizgajis. Kaut kas lidz galam gan jau nav. Nopirks un ieliks vel 2k. Ja ta padoma, tad ko forsu par tadu naudu var nopirkt ikdienai? Es jau runaju ieklaujot worst case scenario variantu, no kura visi Saabisti muk pa gabalu. Ja draugs grib, lai brauc skatities. Cena jau prieks fl 9-5 aero ar manuali nav zema metama. Pats iegrabos pa 4k uz veca 9-3, kura 18 menesu laika 5k ielikti un saja gada izskatas vel pienaks klat vismaz 3k :(

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 9:20 pm
by Martiness
tranquillo wrote:
Kudinsky wrote:Ir kas vairāk zinām par šo eksemplāru? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fgpog.html
Čoms izrādīja interesi, palūdza apjautāties forumā.
Mani bik mulsina tas nobraukums un TA pauze LV.
Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
15.03.2017 194696
13.03.2017 194652
10.10.2008 109720
01.10.2008 108002
26.06.2007 99309
21.06.2006 70717
19.04.2005 32945
Auto bildes skaists un ar manuali. Ilgi stav un nav vel aizgajis. Kaut kas lidz galam gan jau nav. Nopirks un ieliks vel 2k. Ja ta padoma, tad ko forsu par tadu naudu var nopirkt ikdienai? Es jau runaju ieklaujot worst case scenario variantu, no kura visi Saabisti muk pa gabalu. Ja draugs grib, lai brauc skatities. Cena jau prieks fl 9-5 aero ar manuali nav zema metama. Pats iegrabos pa 4k uz veca 9-3, kura 18 menesu laika 5k ielikti un saja gada izskatas vel pienaks klat vismaz 3k :(

Da labi 18 mēneši un 5k? Tur tak var kapitālo motoram uztaisīt + visu piekari nomainīt + pārmetināt un pārkrāsot virsbūvi :shifty: Un tagad vel 3k? Tad jautājums Tev to mašīnu tiešām vajag? Jo man aizdoma, ka vel pēc gada viņa vel Tev vismaz 2k paprasīs :lol:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 9:25 pm
by tranquillo
Martiness wrote:
tranquillo wrote:
Kudinsky wrote:Ir kas vairāk zinām par šo eksemplāru? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fgpog.html
Čoms izrādīja interesi, palūdza apjautāties forumā.
Mani bik mulsina tas nobraukums un TA pauze LV.
Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
15.03.2017 194696
13.03.2017 194652
10.10.2008 109720
01.10.2008 108002
26.06.2007 99309
21.06.2006 70717
19.04.2005 32945
Auto bildes skaists un ar manuali. Ilgi stav un nav vel aizgajis. Kaut kas lidz galam gan jau nav. Nopirks un ieliks vel 2k. Ja ta padoma, tad ko forsu par tadu naudu var nopirkt ikdienai? Es jau runaju ieklaujot worst case scenario variantu, no kura visi Saabisti muk pa gabalu. Ja draugs grib, lai brauc skatities. Cena jau prieks fl 9-5 aero ar manuali nav zema metama. Pats iegrabos pa 4k uz veca 9-3, kura 18 menesu laika 5k ielikti un saja gada izskatas vel pienaks klat vismaz 3k :(

Da labi 18 mēneši un 5k? Tur tak var kapitālo motoram uztaisīt + visu piekari nomainīt + pārmetināt un pārkrāsot virsbūvi :shifty: Un tagad vel 3k? Tad jautājums Tev to mašīnu tiešām vajag? Jo man aizdoma, ka vel pēc gada viņa vel Tev vismaz 2k paprasīs :lol:
Diez gan precizi formule. Dzive nav viegla ;)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 10:41 pm
by lawyer
KoreFun wrote:C900 eksistē kkāda atkarība starp motoru un virsbūvi? Respektīvi varēja pērkot dabūt jebkuru motoru kombinācijā ar jebkuru salonu?
Tā gluži laikam vis nebija, ka varēja sakombinēt jebkuru dzinēju ar jebkuru virsbūvi, 2.0i, 2.1i un LPT šķiet varēja dabūt visās virsbūvēs, 2.1i un LPT pat kabrī, bet tur arī tas viss atšķiras pa tirgiem un gadiem, sarežģīti vispār izsekot un saprast :shifty: Nav redzēti T16 4d sedani, savukārt T16 2d sedani šķiet bija speciāli Šveices tirgum :think:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 10:50 pm
by Nauris_t16
KoreFun wrote:C900 eksistē kkāda atkarība starp motoru un virsbūvi? Respektīvi varēja pērkot dabūt jebkuru motoru kombinācijā ar jebkuru salonu?
Nē, nevarēja. Bet pamatā tas ir atkarīgs no tirgus.
Piemēram, aero (T16S) bija sava krāsu gamma, kabrioletam sava un Amerikas spg varēja dabūt katru gadu tikai 2? krāsās. Pie katras krāsas konkrētā gadā ir piesaistītās salonu kombinācijas - zilu salonu varēja dabūt tikai ar zilu krāsu ārpusē :D Aero itkā nāca tikai ādas salons, bet Vācieši varēja dabūt arī bomžedišen ar auduma salonu. Angļi mazā sērijā dabūja 2 durvju aero 3? krāsās. Nav īsti redzēti 5durvnieki ar FPT, parasti tie ir LPT vai N/A. Amerikai vispār nebija LPT, tā vietā bija 2.1 N/A, ar praktiski to pašu jaudu. Daudz un dažādas kombinācijas, agrīnajos gados interesantākas kā feisliftam. Palielam atliek ņemt rokās konkrētā gada un valsts sales booklet un studēt - vienā un tajā pašā gadā var pat atšķirties toņi itkā tai pašai krāsai + pieejamās salonu kombinācijas.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Apr 22, 2017 10:52 pm
by Nauris_t16
lawyer wrote:
KoreFun wrote:C900 eksistē kkāda atkarība starp motoru un virsbūvi? Respektīvi varēja pērkot dabūt jebkuru motoru kombinācijā ar jebkuru salonu?
Tā gluži laikam vis nebija, ka varēja sakombinēt jebkuru dzinēju ar jebkuru virsbūvi, 2.0i, 2.1i un LPT šķiet varēja dabūt visās virsbūvēs, 2.1i un LPT pat kabrī, bet tur arī tas viss atšķiras pa tirgiem un gadiem, sarežģīti vispār izsekot un saprast :shifty: Nav redzēti T16 4d sedani, savukārt T16 2d sedani šķiet bija speciāli Šveices tirgum :think:

Kabrioleti bija arī ar 2.0 N/A, 4d T16 ir - 5d praktiski nav un Šveicei bija tikai 3d aero, kas, pirmo reizi Saab vēsturē arī tiek reāli saukti par aero, ar uzlīmētu uzrakstu pirms aizmuguējās arkas - man tāds bija pāris gadus, var redzēt vecās bildēs.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Apr 27, 2017 9:58 am
by rzmzr
Bwaaa, pšš, tra tatatata pah, ir atradis jaunu īpašnieku. Nekur tālu no apvāršņa nebūs pazudis 8)