Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Mon May 02, 2016 12:17 pm
Ja kāds meklē kabrioletu, tad paekonomēšu Jūsu laiku un pastāstīšu kas un kā ir ar šo jauko eksemplāru:
https://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars ... hcloj.html
Pirmkārt tirgo perekups! Sākotnēji auto tirgoja Saldū, ar citām bildēm, par citu cenu un ar citu aprakstu.
Pakomentēšu sludinājuma tekstu:
"Rūsa ir ļoti minimāla un tā ir tikai dažās, ārēji no acīm paslēpušās vietās.
Vadītāja durvis no iekšpuses, priekšējais apakšējais stūris ir pamatīgi sarūsējis. Rūsas burbuļi uz vadīāja sliekšņa (atverot durvis krīt acīs), pa labam jāmaina slieksnis. Auto ir sists pa purnu. Kreisais lanžerons, pie bampera, ir kādreiz taisīts, metināts un tagad ir izpuvis lupatās. Šajā stūrī bampera sija (alumīnija balka) turās pie lanžerona ar vienu kniedi kapots un spārni ir vietā, a vot lukturi un attiecīgi reste ar bamperu, ir kāds gandrīz centimetrs uz leju. Tas nozīmē, ka purna ģeometrija ir pilnīgi garām. Grīda izskatījās vesela, cik vien var uz asfalta saskatīt.
Tad auto četrus gadus līdz šai dienai stāvēja garāžā un nav ticis kustināts.
Jā, izskatās pastāvējis kādu laiciņu.
Līdz ar to diemžēl radies kārbas defekts - izslīd sajūgs, taču auto ir braucošs.
Auto ir braucošs ar kārbu avārijas režīmā, t.i. uzsāk ar trešo ātrumu, nevis izslīd sajūgs. Kā izplatītākais variants - NSS gļuks
Dzinējs ir ļoti labā stāvoklī. Nu pavisam kriminālo skaņu nav. Bet agregātsiksna zāģē zobsiksnas aizsargu, tātad kkas nav salikts normāli. Dzesēšanas šķidrums no vecuma pazaudēja krāsu, jāmaina noteikti (Bet vairāk, manuprāt, tas liecina par attieksmi pret veselu auto)
Ja jaunais laimīgais saimnieks nekaulēsies, tad līdzi došu no cita izjaukta donora identiskus - motoru visā komplektā, ātrumkārbu, radiatorus suportus un daudz daudz ko citu.
- Saabam uzlikts JAUNS dubultais vasaras-ziemas jumts, pirkts e-bay par 650 eiro.
Jumts ir uzstādīts, bet nav noregulēts. Pagaidām to var salikt tikai manuāli.
Nevar. Vai nu galīgi nepareizi uzlikts, vai jau ir saliekti mehānisma daļas. Tonneau vāka pievadmehānismam izslīd zobrati (kā raksta ārzemju forumos - visdrīzāk jāmaina zobrati, bail iedomāties cik tas maksā..)
- E-bay koka GT koka stūrīte - 220 eiro.
Koka ta ir, a signāls vairāk nestrādā, nekā strādā. Attiecīgi problēmas ar TA večiem
-Lietie diski ir ļoti labā stāvoklī.
-4 el. logi
-Krēsli elektriski, apsildāmi, ar atmiņu
Puse no dekoratīvām podziņam ir pazaudēti. Vadītāja krēslam visas vīles vaļā (Arī jārestaurē ādu, noteikti. Tiesa nezinu, vai eksistē ādas stāvoklis, kuru jau nevar restaurēt. Ja - jā, tad tas varētu būt tieši šīs gadījums..)
-Jauns 74ah akumulators
Ir piskrūvēts ar celtnieku montāžas plāksni un divām garām vītņu tapām"
Izpūtējs ir caurs, diez vai sanāks sametināt, jo ir jau kādas 5-as reizes metināts vienā vietā. Jāmaina caurules daļu. Tāpat arī neturās, jo daudzas gumijas ir aprautas.
Aizmugurējais ABS devējs nestrādā. Kāreiz tas, kurš rāda ātrumu. GM900/9-3 tas mainās tikai ar visu stupicu "sborā". (no 70€ uz augšu par jaunu labu detaļu.
Spidometrs kādreiz mainīts, tāpēc gļuko degvielas līmeņa radītājs.
Kopumā salons ilgi stāvēja nesaskrūvēts, attiecīgi tika pazaudēta stiprinājumu daļa un daļa plastmasas ķepu ir nolauzta.
Rezumē:
Lai auto izietu TA un kaut cik izskatītos un brauktu, kādu nedēļu, vai divas reāli jālabo visus sīkumus, jo to ir ļoooti daudz. Izmaksas uz jumtu "regulēšanu" var sastādīt normālu ciparu.
BET, ja kāds grib restaurācijas projektam paņemt izejmateriālu, tad, varbūt, varētu izskatīt šo variantu, nu protams stipri vēlams lai kāds auto restaurators uzmet aci tam purnam, slieksnim vismaz. Jo kopumā virsbūvei ir tiešām maz rūsas.
https://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars ... hcloj.html
Pirmkārt tirgo perekups! Sākotnēji auto tirgoja Saldū, ar citām bildēm, par citu cenu un ar citu aprakstu.
Pakomentēšu sludinājuma tekstu:
"Rūsa ir ļoti minimāla un tā ir tikai dažās, ārēji no acīm paslēpušās vietās.
Vadītāja durvis no iekšpuses, priekšējais apakšējais stūris ir pamatīgi sarūsējis. Rūsas burbuļi uz vadīāja sliekšņa (atverot durvis krīt acīs), pa labam jāmaina slieksnis. Auto ir sists pa purnu. Kreisais lanžerons, pie bampera, ir kādreiz taisīts, metināts un tagad ir izpuvis lupatās. Šajā stūrī bampera sija (alumīnija balka) turās pie lanžerona ar vienu kniedi kapots un spārni ir vietā, a vot lukturi un attiecīgi reste ar bamperu, ir kāds gandrīz centimetrs uz leju. Tas nozīmē, ka purna ģeometrija ir pilnīgi garām. Grīda izskatījās vesela, cik vien var uz asfalta saskatīt.
Tad auto četrus gadus līdz šai dienai stāvēja garāžā un nav ticis kustināts.
Jā, izskatās pastāvējis kādu laiciņu.
Līdz ar to diemžēl radies kārbas defekts - izslīd sajūgs, taču auto ir braucošs.
Auto ir braucošs ar kārbu avārijas režīmā, t.i. uzsāk ar trešo ātrumu, nevis izslīd sajūgs. Kā izplatītākais variants - NSS gļuks
Dzinējs ir ļoti labā stāvoklī. Nu pavisam kriminālo skaņu nav. Bet agregātsiksna zāģē zobsiksnas aizsargu, tātad kkas nav salikts normāli. Dzesēšanas šķidrums no vecuma pazaudēja krāsu, jāmaina noteikti (Bet vairāk, manuprāt, tas liecina par attieksmi pret veselu auto)
Ja jaunais laimīgais saimnieks nekaulēsies, tad līdzi došu no cita izjaukta donora identiskus - motoru visā komplektā, ātrumkārbu, radiatorus suportus un daudz daudz ko citu.
- Saabam uzlikts JAUNS dubultais vasaras-ziemas jumts, pirkts e-bay par 650 eiro.
Jumts ir uzstādīts, bet nav noregulēts. Pagaidām to var salikt tikai manuāli.
Nevar. Vai nu galīgi nepareizi uzlikts, vai jau ir saliekti mehānisma daļas. Tonneau vāka pievadmehānismam izslīd zobrati (kā raksta ārzemju forumos - visdrīzāk jāmaina zobrati, bail iedomāties cik tas maksā..)
- E-bay koka GT koka stūrīte - 220 eiro.
Koka ta ir, a signāls vairāk nestrādā, nekā strādā. Attiecīgi problēmas ar TA večiem
-Lietie diski ir ļoti labā stāvoklī.
-4 el. logi
-Krēsli elektriski, apsildāmi, ar atmiņu
Puse no dekoratīvām podziņam ir pazaudēti. Vadītāja krēslam visas vīles vaļā (Arī jārestaurē ādu, noteikti. Tiesa nezinu, vai eksistē ādas stāvoklis, kuru jau nevar restaurēt. Ja - jā, tad tas varētu būt tieši šīs gadījums..)
-Jauns 74ah akumulators
Ir piskrūvēts ar celtnieku montāžas plāksni un divām garām vītņu tapām"
Izpūtējs ir caurs, diez vai sanāks sametināt, jo ir jau kādas 5-as reizes metināts vienā vietā. Jāmaina caurules daļu. Tāpat arī neturās, jo daudzas gumijas ir aprautas.
Aizmugurējais ABS devējs nestrādā. Kāreiz tas, kurš rāda ātrumu. GM900/9-3 tas mainās tikai ar visu stupicu "sborā". (no 70€ uz augšu par jaunu labu detaļu.
Spidometrs kādreiz mainīts, tāpēc gļuko degvielas līmeņa radītājs.
Kopumā salons ilgi stāvēja nesaskrūvēts, attiecīgi tika pazaudēta stiprinājumu daļa un daļa plastmasas ķepu ir nolauzta.
Rezumē:
Lai auto izietu TA un kaut cik izskatītos un brauktu, kādu nedēļu, vai divas reāli jālabo visus sīkumus, jo to ir ļoooti daudz. Izmaksas uz jumtu "regulēšanu" var sastādīt normālu ciparu.
BET, ja kāds grib restaurācijas projektam paņemt izejmateriālu, tad, varbūt, varētu izskatīt šo variantu, nu protams stipri vēlams lai kāds auto restaurators uzmet aci tam purnam, slieksnim vismaz. Jo kopumā virsbūvei ir tiešām maz rūsas.