• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 188
Page 188 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Sep 18, 2015 11:17 am
by lawyer
Atceroties labo pieredzi, izmisumā izpētīju šo eksemplāru: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fbxxf.html

No ārpuses viss čih-pih, dzinējs dzīvīgs, pārnesumi īsi un slēdzas labi, salons labā stāvoklī, braucot pa Rīgas ielām arī piekares komforts likās OK, viss darbojas - AC, logi, stereo, nav izgrabējis, bet pēc tam es atvēru kapotu :shock: a tur - pilnīgi kapi :shifty: Laikam bija mainīti spārni, un viss gar salaiduma vietām un glāzēm rūsā, vienai glāzei sānos pat izbiruši caurumi, bet skate beidzas 28.10. :doh: Tādas drausmas es vēl nebiju līdz šim redzējis :?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Sep 18, 2015 11:57 am
by Vilcins
Ko tad tu gribeji, ta tak mazda, paceltu augsa vispar nokristu no katiem. :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Sep 18, 2015 2:32 pm
by OSC
AKCIJA NR.1!

Nopērc "Alfa Motors" Volvo automašīnu un saņem lielizmēra dāvanu bez maksas! :mrgreen:
Image
AKCIJA NR2!
Image
Nopērc Alfa Motors SaaB 9-5 Wagonu ar tikai 174.000 Noskrējienu un saņem dāvanā no***** ātrumkloķi :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Sep 18, 2015 2:41 pm
by Henry
mhm, vēljovairāk tas ir automātkārbas kloķis... :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Sep 18, 2015 3:07 pm
by Gac
Nu, pie tā kloķa es varbūt tik ļoti nepiesietos... man arī patīk braukt, elkoni uz podlahotņika un roku uz automāta kloķa turot... Ja vēl gredzeni rokā, tad, domāju, iespēja nodilumam var būt arī tad, ja auto ir salīdzinoši mazs nobraukums.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Sep 19, 2015 8:16 pm
by Edgars86
No 9-3 2008.g. user manuāļa (par manuālajām kārbām):
It is inadvisable to drive with your hand resting on the gear lever, as this can increase the wear on the gearbox.
:twisted:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Sep 22, 2015 2:17 pm
by lawyer
Šodien biju apskatīt šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... anioo.html

Aplauziens pamatīgs sanāca - vadītāja durvis lupatās, priekšējie spārni pamatīgos burbuļos, rezerves riteņa vieta visa rūsgana, bagāžnieka vāka ailē pa visām malām spraucas ārā rūsiņš - salonā konstruktors kā konstruktors, Aero beņķi gan rullē un koka imitācija arī piestāv tam auto, bet tā virsbūve... tas manā skatījumā ir derīgs tikai kā labs donors :snooty:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Sep 22, 2015 3:13 pm
by andrejsb
Tu, ja nemaldos, meklēji svaigu dīzeļ 9-3NG vai 9-5 vilkati un tagad vecs 9000 ar gāzi, kāpēc tevi tādās galējībās mētā?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Sep 22, 2015 3:28 pm
by edijs
Lawyer, tu gribēji, lai 91.gada bundža ir pilnībā bez rūsas? :mrgreen: Spārnu problēma ir praktiski visiem 9k, tur nu bez variantiem. Vadītāja durvis apakšā iepuvušas ir jau sen. Bet šķiet, tā nav lielākā bēda - vai nu makroflex/špaktele/flakons (šķiet, uz āru tur nekas vēl nav izlīdis, tikai no apakšas un iekšpusē caurumi), vai arī var tās durvis nomainīt. Bagāžniekā neatceros rūsu, tā ka nekas nopietns nevarētu būt vēl iemeties.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Sep 22, 2015 3:42 pm
by lawyer
edijs wrote:Lawyer, tu gribēji, lai 91.gada bundža ir pilnībā bez rūsas? :mrgreen: Spārnu problēma ir praktiski visiem 9k, tur nu bez variantiem. Vadītāja durvis apakšā iepuvušas ir jau sen. Bet šķiet, tā nav lielākā bēda - vai nu makroflex/špaktele/flakons (šķiet, uz āru tur nekas vēl nav izlīdis, tikai no apakšas un iekšpusē caurumi), vai arī var tās durvis nomainīt. Bagāžniekā neatceros rūsu, tā ka nekas nopietns nevarētu būt vēl iemeties.
Edij, Tu laikam sen neesi to auto redzējis :mrgreen:

Mans uzskaitījums jau vēl nebija pilnīgs - rūsa lien ārā arī no sliekšņiem, A statnēm, priekšējo durvju un spārna salaiduma vietām, bet vadītāja durvju apakša izskatās tā ir kā būtu pabijusi kādu laiku zem zemes nevis uz auto - apakšmalas kā tādas nav, ir tikai driskas :shifty:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Sep 22, 2015 3:43 pm
by lawyer
andrejsb wrote:Tu, ja nemaldos, meklēji svaigu dīzeļ 9-3NG vai 9-5 vilkati un tagad vecs 9000 ar gāzi, kāpēc tevi tādās galējībās mētā?
Vēlos paplašināt redzesloku :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Sep 22, 2015 4:49 pm
by andrejsb
Redzesloka paplašināšanai Melnis neinteresē?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Sep 22, 2015 8:52 pm
by zinitis
Nu,no pēdējiem komentiem ,saprotu,ka topā ir konstruktori un frankenšteini....
Šie auto bij vērtība to radītāju acīs,bet ,ja šādu konstroktoru iegādājas ikdienas lietotājs,tad ir 2vi varianti...turpināt konstruktoru vai laist par donoru...
Pirms pērk,ir JĀSAPROT KO PĒRK...
P.s.
Nekā personīga,vienkārši skats no malas...

Runājot par 9k piedāvājumu(augstāk minēto),es laikam pievērstu uzmanību zeltainajam modelim ar Nakamchi audio...
Šis auto nav redzēts dzīvē ,kādus 7us gadus,bet pirms tam bij labs auto...
Iespējams ,ka Elmo var kko pateikt vairāk par šo exemplāru...

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Sep 28, 2015 1:17 am
by donalds_dax
donalds_dax wrote:Sveicieni!

Apsveru aizstāt savu 9-5 aero (2002) ar kaut ko jaunāku (lai arī pārdomāju katru reizi, kad tieku tam pie stūres), un pēc nelielām pārdomām esmu nosliecies uz 9-3 (no 2008) pusi. Tikai netieku gudrs par pareizo dzinēja izvēli. Protams, vēlme ir apvienot patīkamo ar lietderīgo, t.i., samazināt patēriņu, vienlaikus nepazaudējot pārāk daudz hp.

Ja pareizi atminos, savulaik šeit par nepareizu izvēli tika atzīti 1.8t dzinēji, jo tie nav ne sevišķi ekonomiski, ne jaudīgi. Tas nez joprojām ir valdošais viedoklis? It kā jau tie paši 148 hp, kas 1.9 TiD.

Un kas ar tiem 1.9 TTiD? Izskatās optimāla izvēle, bet tiem uzreiz lielāki noskrējieni. Manīju, ka šeit vairākiem tādi ir – vai nav nācies nožēlot izvēli?

Varbūt kādam ir jau viedoklis par kādu no ss.lv piedāvājumā esošajiem?
Nu lūk, pēc pusgadu ilgiem meklējumiem esmu ticis pie sava "jaunā" auto. Tikai diemžēl tas nav SAAB (lai arī, tāpat kā SAAB, tam ir FIAT 1.9 dzinējs), tādēļ pagaidām prieku par jaunieguvumu mazliet aptumšo nodevības sajūta. Kaut kā nepacēlās man roka nopirkt kādu no tiem LV tirgū pieejamajiem 9-3 ar vidējo nobraukumu 300 000 km. Bet, kā saka, "never say never".

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Sep 28, 2015 8:38 am
by mrpinkeyes
donalds_dax

Smuks auto apsveicu! Zinu, ka ir saabisti, kas visu laiku uz alfām cierē :) Exterjers smuks, interjers... nu tiem, kam patīk. Man gan labāk patiktos universāls.

Lai labi ripo!