• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 129
Page 129 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jan 15, 2014 12:55 pm
by Gac
elmo wrote: izbraucot no dīlera salona auto uzreiz pazaudē 20% no sākumcenas, tad iepērkot 50 busus ietaupītais čungurs ir iespaidīgs!
tikai jautājums - kur tu tā masveidā dabūsi tos 20% nupat no salona izbraukušos auto? tā 20% zaudēšana ir tāds baigi nosacīts moments, jo, jā, it kā tā vērtība ir zemāka, bet normālu auto tādu ir ļoti maz. Kurš gan normāli grib pārdot mašīnu, ko nupat jaunu nopircis, apzinoties, ka zaudēs tos 20%? Īpaši ja par kraviniekiem runājam. cik ir nācies ar sādiem saskarties (ja nerunājam par pašu salonu demo mašīnām, bet cik daudz kantoriem ir, teiksim 10 demo kravinieku), ļoti daudzos gadījumos tie -20% auto ir vai nu sisti vai slīkoņi. Pieļauju, ka tevis minētajā transporta firmā droši vien bosiem ir kāds konkrēts kanāls, no kurienes tos gadīgos busus ņemt un pie tā kanāla parasts mirstīgais tā vienkārši klāt netiek. PIemēram, ar kādu līzinga kantori par 1-2 gadīgo oplīzingu mašīnām. Es, piemēram, zinu vienu, kurš kraviniekus ņemt no Beļģijas izsolēm un pie tām arī kurš katrs nemaz klāt nevar tikt.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jan 15, 2014 1:00 pm
by Gac
Par to vērtības kritumu runājot - pirms apm. 7-9 gadiem, kad tirgū ienāca pirmās paaudzes Dacia Logan, Vācijā esot bijis tāds fenomens, ka mazlietotie Logani maksājuši dārgāk kā jauni. Jo pieprasījums esot bijis pamatīgs, jaunus auto esot bijis grūti dabūt - ilgi jāgaida, tāpēc cilvēki kā aptrakuši esot prasījuši lietotus un bijuši gatavi maksāt jaunu cenu.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jan 23, 2014 4:55 pm
by Gac
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bidko.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kādam šis ir pazīstams?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jan 23, 2014 10:20 pm
by Vilcins
Pizdzets mans bijusais saab tirgojas talak ar 12 divniekiem :mrgreen:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ecknj.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jan 23, 2014 10:35 pm
by edijs
Bet tur jau tikai sīkumiņi. :) Riepas, lampiņas un miglinieks, numurzīme, motora apslaucīšana, kaut kādi stiprinājumi motortelpā - štrunts. Jestrāk varētu būt ar "Nav konstrukcijā paredzētā stāvbremze." - tas ir kā, nez? CO=2.33 - daudz, bet vai tad griesti nebija 3? Katrā ziņā, var gadīties, ka neliela regulēšanas vaina, bet tikpat labi arī lielāku sūdu pazīme. "Izturību (hermētiskumu) ietekmējoši degvielas tvertnes bojājumi." - ja jāmaina bāka, tad gluži par sviestmaizi laikam nesanāk.. bet var jau mēģināt aizlīmēt un piekrāsot. :) Jāsarunā apskati ar īpašnieku pie Arteh un pēc tam jau varbūt par latiem 400-500 var tikt pie ziemas gāžamā. :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jan 23, 2014 10:47 pm
by chippy
Tie 3 tik tiešām ir griesti priekš CO2? Zinu, ka 968tajam rādīja 6 ar kaut ko, bet apskatnieks tā arī teica- pievērsim acis, bet kapeikai 12 ar kapeikām un vakar sildot to oranžo miskasti 15min laikā uztaisīju mājas fasādi melnu... :D

[ Post made via Android ] Image

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jan 23, 2014 10:52 pm
by Vilcins
CO par lielu ir tikai gazei,jaregule,pedejo reiz kad gaju TA inspektors pievera acis.
Par stavbremzi,vai tik umniki nav apkniebusi troses,jo trosem nebija galos gumijas pulki zem kuzova kas aizsarga no mitruma ieklusanas un sasalsanas,tatad trosu maina :mrgreen:
Kas ar baku nezinu,mana laika viss bija kartiba.
Ja, un ja kads no sejieniesiem grib pirkt tad dzinejam neilgi pirms pardosanas tika veikt kapitalais remons, gredzeni,sales bloka honesana,gavu slipesana,varstu pieslipesana un visu blivju un blivslegu maina un vel neskaitamas lietas. :whistle:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jan 23, 2014 10:53 pm
by Vilcins
chippy wrote:Tie 3 tik tiešām ir griesti priekš CO2? Zinu, ka 968tajam rādīja 6 ar kaut ko, bet apskatnieks tā arī teica- pievērsim acis, bet kapeikai 12 ar kapeikām un vakar sildot to oranžo miskasti 15min laikā uztaisīju mājas fasādi melnu... :D

[ Post made via Android ] Image
Tas atiecas uz bendzinu,gazei mazaka norma

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Jan 31, 2014 10:47 pm
by edijs
Ja vien ko nejaucu, tad šis te eksemplārs http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bpeon.html" onclick="window.open(this.href);return false; pirms dažām dienām bija iekš ss.lv ar vienu vasarīgu bildi par 426 latiem. :) Perekupi nesnauž! Un, ja par 426 latiem cilvēks sāk domāt, vai tik tur nav kādi zemūdens akmeņi, tad par 914 latiem ar svaigām bildēm, kur neredz izteiktus rūsas caurumus, pirmā sajūta ir "ooo, reku viens labi kopts auto, ar gāzi, par labu cenu!". :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Jan 31, 2014 10:56 pm
by gustavs
Vai arī kā manā gadījumā: ooo, rekur viens atkal sabojis latviešu valodas stundas. Bildes daudz maz..., līdz brīdim, kad ieraugam piezīmi par gāzi un veram ciet :roll::lol: .

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Feb 13, 2014 2:21 pm
by elmo
Šodien pie darba notika Toyota testa braucieni!
Izbraucu ar svaigāko RAV4, 2.0 benzīns Luxury Plus, automāts. Cik nu izmetu loku pa Mūkusalas-Būru_Jelgavas_Akmens_Mūkusalas ielu secināju, ka tas RAV 4 ir kudiš cietāks par veco labo Griffinu. Jā, Griffins pa bedrēm iet mīkstāk, kas to būtu domājis! :roll:
Vidējo patēriņu rādīja 12 litri. Biju gaidījis, ka jaunās tehnoloģijas sniedz labākus rezultātus, bet nu varētu būt, ka pie vainas testētāju smagās kājas! Starp citu, pārdevējs piedāvā iespēju uzreiz ielikt gāzi, un tas jau ir forši, jo sanāk stipri lētāk kā dīzelis, kas jau startā ir par 4k eiro dārgāks.
Par dinamiku runājot, nav tam auto dinamikas, vispār nekādas dinamikas! Ja vēl SAABam kaut kādu starpību starp sport pogu ieslēgtu/izslēgtu var just, tad Toyota tikai skaļāk rēc, bet dinamikā nekādu starpību nejūt. Atļauto braukšanas ātrumu pilsētā protams var pārsniegt un no punkta A uz punktu B var aizbraukt ! :mrgreen: Tomēr ar šito mašiņu es trīs reiz novērtētu situāciju, pirms veiktu kādu apdzīšanas manevru.
Dikti nepatika stūre, jo paceļot to visaugstākajā pozīcijā tā rīvējās gar ceļiem! Tāds pats netikumks bija arī vecam VAZ 2103. :evil: Varbūt, ka bija iespēja krēslu nolaist zemāk, bet ātrumā neatkodu tādu opciju.
Sēdpozīca kā tāda nav slikta, it sevišķi priekš dāmām, jo sēdēšana ir augstu, līdz ar toi arī redzamība visapkārt laba un sniedz pārliecību un drošības sajūtu.
Pozitīvais gan bija tas, ka aiz sevis (vadītāja sēdeklis uz atpakaļu līdz atdurei)varēju brīvi iesēsties un ceļi neskārās klāt krēsla atzevltei! Saabā par to var tikai pasapņot! :mrgreen:
Bagāžnieks vizuāli izskatījās tāds pamazs un gareniski es bērna ratus tur nevarētu ielikt, kā SAABā.

Vai es par tādu būtu gatavs maksāt 34k eiro!? :doh: Laikam tomēr nē!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Feb 13, 2014 3:01 pm
by edijs
Pirms dažām dienām kolēģis par jauno darba auto, nissan kaškaju teica - jēziņ, jāmet krustu pirms katras apdzīšanas.. Un viņš nu galīgi nav skrējējs, kam vajag baigo jaudu. Pirms tam brauca ar 3.3 litru gāzotu vojādžeri un nesūdzējās (un jau tas auto, manuprāt, ne sūda neiet :D). Kolēģis ierēca - ja jau viņa 1.6 benzīns ir tāds nīkulis, tad kāda hrena pēc nissans tagad jaunākos modeļus izlaida ar 1.2 benzīna motoriem? :D Vispār kaut kāds humors, ne motors. Tie 1.6 dīzelīši vēl tādi žiperīgi, kaut ko var izspiest, bet benzīna šujmašīnas rada neizpratni. Pēc tam brauc tā kā šodien uz via baltica - divas fūres, aiz tām kādis pieci sūdmotoru automobīļi, viens otram lien pie pakaļas, lūr garām, nu tik dzīs, bet nē, tomēr noraustās un nedzen. Un pretim kilometra garumā neviens nenāk, fūres pat pabīdās malā, bet nē, tāpat nedzen. :D Un pašam jau štrunts, iemin un aizej garām visam baram, bet goda vārds tirpt kājas skatīties, kā viņi tur viens otram pie dibena ostās.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Feb 13, 2014 4:24 pm
by elmo
Vistrakāk ir tad, kad tu sirsnīgi iemin, lai ietu garām visai kolonnai, bet tad tomēr viens izdomā izlēkt priekšā un ķipa apdzīt to fūri! Bet apdzen ar kādiem +5 km/h! Dzen ar tādu domu, es jau paspēšu apdzīt, bet tas kas aiz mani, tas pats vainīgs! :snooty:

Tie 1,6 dīzeļi un jaunie 1,4 T benzīna motori ir tīri ok, pat Renault 1,6 litru atmosfēriskais ar 120zs ir ok. Bet nu protams jāskatās kādā bundžā to iestumj. Ja kustināt vajag Maximums 1300kg, tad jau iet tīri jestri, bet tāds VOLVO S80 priekš 1,6 jau ir par smagu.

Piemēram Honda Accord ar to pašu 2 litru benzīna motoru vai Honda civic ar 1,8 iet ļoti labi!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Feb 13, 2014 6:04 pm
by edijs
Tā pirmā iemesla dēļ reizēm sanāk negribot veidot trešo rindu.. Glīti nav, skats no malas gan jau itin agresīvs, bet ko darīt, ja tu dzen un viens izlec priekšā? Riskēt, sēžot astē un cerot, ka tad, kad viņš tiks garām fūrei, tev arī pietiks vieta tur ietilpināties? Esmu darījis gana arī tā, taču parasti mazmotors griež atpakaļ savā joslā tieši gar fūres priekšējo stūri un momentā met nost kāju no gāzes nost, nospļaujoties par to, ka varbūt vēl kāds gribētu starp viņa pēcpusi un fūri ielīst.

Skatos kaškaja jaudas parametrus - 158 ņūtoni pie 4400 apgrieziniem... galvu reibinoši. :roll:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Feb 13, 2014 7:16 pm
by alpins
edijs wrote: reizēm sanāk negribot veidot trešo rindu.. Glīti nav, skats no malas gan jau itin agresīvs, bet ko darīt, ja tu dzen un viens izlec priekšā
Uij , diezgan bieži sanāk tāds manevrs , esmu pat mizojis pa pretējās puses ceļa nomali :lol: Vissinteresantākā ir blakussēdētāja reakcija :lol: