Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Wed Jan 15, 2014 12:55 pm
tikai jautājums - kur tu tā masveidā dabūsi tos 20% nupat no salona izbraukušos auto? tā 20% zaudēšana ir tāds baigi nosacīts moments, jo, jā, it kā tā vērtība ir zemāka, bet normālu auto tādu ir ļoti maz. Kurš gan normāli grib pārdot mašīnu, ko nupat jaunu nopircis, apzinoties, ka zaudēs tos 20%? Īpaši ja par kraviniekiem runājam. cik ir nācies ar sādiem saskarties (ja nerunājam par pašu salonu demo mašīnām, bet cik daudz kantoriem ir, teiksim 10 demo kravinieku), ļoti daudzos gadījumos tie -20% auto ir vai nu sisti vai slīkoņi. Pieļauju, ka tevis minētajā transporta firmā droši vien bosiem ir kāds konkrēts kanāls, no kurienes tos gadīgos busus ņemt un pie tā kanāla parasts mirstīgais tā vienkārši klāt netiek. PIemēram, ar kādu līzinga kantori par 1-2 gadīgo oplīzingu mašīnām. Es, piemēram, zinu vienu, kurš kraviniekus ņemt no Beļģijas izsolēm un pie tām arī kurš katrs nemaz klāt nevar tikt.elmo wrote: izbraucot no dīlera salona auto uzreiz pazaudē 20% no sākumcenas, tad iepērkot 50 busus ietaupītais čungurs ir iespaidīgs!