• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 85
Page 85 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Jan 29, 2013 4:53 pm
by andrejsb
vau cik smuks braucamais un ļoti veiksmīgas bildes. Až siekala notecēja.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Feb 03, 2013 11:17 am
by Katj_Katj
:):):) Labas rytas! :):):)
Beidzot atracis laiks atgriezties pie lidmašīnas stūres un atkal staties SAABieru rindās. :dance: Gribu 9-3 dīzeli ar facelift. Pagaidām Latvijā redzu 3 variantus. Varbūt kāds jau ir apskatījies tos dabā? Var būt ieteiksiet kam pievērst uzmanību?
Image
Mulsina divas lietas :?:
*pārāk liels nobraukums sudrabotam aparātam (168000/5 gadi), kas patīk visvairāk;
*nevienai no mašīnām nav LV reģistrācijas, kas varētu liecināt par to, ka auto nonācis uz LV pēc avārijas, neskatoties uz servisa grāmatiņu.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Feb 03, 2013 5:03 pm
by edijs
168k piecos gados ir daudz? :) Man sētā ir piecus gadus "jauns" auto, kurš kopš ģimenes pieauguma tiek lietots arvien retāk, pēdējo pusgadu gandrīz vispār tikai stāv. Un tam ir 160k saskrējušies pa šiem gadiem. Ok, ir pa Eiropu nedaudz pabraukāts. Bet 30k gadā nešķiet daudz, ja dzīvo Pierīgā un savus 2k mēnesī var salasīt tīri uz braukāšanu uz Rīgu (manā gadījumā, t.i. 70-100km dienā). Ja kādu dienu divas reizes brauc un vēl šad tad kādu garāku gabalu, tad arī 2.5k mēnesī nav nereāli savākt. Ja dzīvo kaut kur tālāk, piemēram, Siguldā, diendienā braukājot uz darbu Rīgā, tie cipari skrien vēl ātrāk. Un ārpus mūsu valsts robežām tie attālumi mēdz būt lielāki. Mēs te pieraduši pie "Latvija gorod maļenkij". :) Katrā ziņā - tādi 170k vēl nekas nav, ja auto braukts ar mīlestību un neekonomējot uz šķidrumiem un sīkiem remontdarbiem.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Feb 03, 2013 8:44 pm
by Ainars
Varu iepriecinaat tur nav magjiskie 170, bet vismaz 270ooo ;)
Tikai latvijaa cilveki domaa ka 30oookm gadaa ir normaali. Pa baanjiem ar uztiit arii 50-100k km gadaa

[ Post made via iPhone ] Image

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Feb 03, 2013 9:24 pm
by Saabich
Ainars wrote:Varu iepriecinaat tur nav magjiskie 170, bet vismaz 270ooo ;)
Tikai latvijaa cilveki domaa ka 30oookm gadaa ir normaali. Pa baanjiem ar uztiit arii 50-100k km gadaa

[ Post made via iPhone ] Image
Kapēc tavam ir tik mazs noskrējiens?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Feb 03, 2013 9:30 pm
by Katj_Katj
Ainars wrote:Varu iepriecinaat tur nav magjiskie 170, bet vismaz 270ooo ;)
To var parbaudīt SAAB centrā pirmspirkšanas diagnostikas laikā ? :?:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Feb 03, 2013 10:29 pm
by andrejsb
Ta ka ar savu 9-5 biju iemaldījies Vikingos, čaļi teica ka var pārbaudīt informāciju par noskrējienu, ja apkopes and remonti ir veikti pie ofic. dīleriem, bet tas ir maksas pakalpojums, kad prasīju cik maksā un vai var ir vērts, atbildēja kaut kā izvairīgi... Tipa dīzeļiem, esot lieli noskrējieni, benzīniem tas nav tik aktuāli, es arī neuzbāzos.

Tā ka drošākais ir uzzvanīt Vikingiem un paprasīt, vai var, cik tas maksā utt.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Feb 03, 2013 10:40 pm
by Ainars
Saabich wrote:
Ainars wrote:Varu iepriecinaat tur nav magjiskie 170, bet vismaz 270ooo ;)
Tikai latvijaa cilveki domaa ka 30oookm gadaa ir normaali. Pa baanjiem ar uztiit arii 50-100k km gadaa

[ Post made via iPhone ] Image
Kapēc tavam ir tik mazs noskrējiens?
ja var ticeet kjeedes izstiepumam un tas ka pie 170-200k butu jaamaina, tad vajadzetu but reaalam.
+ tas tomeer nav nekaads ekonomiskais diizeljdzineejs
es vel nesen straadaaju ar paris autodzineejiem no DE uc valstiim.. 200-280k km 2gadigiem dizeljiem bij norma pirms attishanas uz 100k ;)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Feb 04, 2013 10:53 am
by lawyer
Es vispār izvairītos no šiem jaunajiem dīzeļiem :?

Kādēļ? Tie ir sačinīti, lai atbilstu EUR 5 atgāzu normām un ir makten sarežģīti - ja kaut kas noplīsīs no tām uzpariktēm (pilna izplūde ar filtriem un zondēm), var nākties nolocīt par jaunu fiņķikļušku četrciparu skaitli :geek: To pašu gadu benzīnnieki nav tā pārmudrīti 8)

Ja gribi būt drošs par noskrējienu, izvēlies auto Vācijā ar servisa grāmatu un brauc pats pakaļ vai sūti kādu citu - tā būs pavisam droši ;) Vai arī skaties uz LV kādreiz pārdotajiem jaunajiem auto ;)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Feb 04, 2013 11:06 am
by Saabich
Tu vēl naivi tici Vācijas servisa grāmatiņām :D Ko turki ir paši sakricelējuši :shock:
Bet par jaunajiem dīzeļiem gan piekrītu par tām izmaksām

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Feb 04, 2013 11:11 am
by elmo
Neredzu jegu dizelim, nobraukti 1200 km no rigas un BMW 330 dizelis streb 7,3 litrus uz simta, tas ir videjais. Pilseta bija 11 litri.
Mans griffins ar 3 litru benzina motoru pa soseju tere to pasu, bet ja rekina, ka brauc ar gazi, tad ir stipri letak ka ar dizeli.
Domaju, ka Aero var ieklauties 6,5 litros uz simta pa soseju.

[ Post made via iPad ] Image

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Feb 04, 2013 1:27 pm
by andrejsb
No dīzeļiem jēga ir vienkārša, 20% - 40% ekonomija. Plus dažiem ir pieeja pie subsidētās soļķas, no tā arī dīzeļu popularitāte. Kā bagāža nāk, ne vienmēr, bet ļoti bieži - lieli nobraukumi, cimperlīgi remonti, problēmas ar piešķilšanu ziemā, dīzeļtarkšķis (common railam ne tik izteikts).

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Feb 04, 2013 1:36 pm
by lawyer
Saabich wrote:Tu vēl naivi tici Vācijas servisa grāmatiņām :D Ko turki ir paši sakricelējuši :shock:
Bet par jaunajiem dīzeļiem gan piekrītu par tām izmaksām
Nespried par citiem pēc sevis :P

Vācijā juridiskas personas neatļaujas tādas lietas darīt, jo ar to var izbeigties viņu bizness ;)

Kas attiecas uz fiziskām personām - tā jau ir cita lieta, bet tā kā šādu pakalpojumu nepiedāvā oficiālie servisi, pārdevējam ir jābūt pamatīgai novirzei no vidējā vācieša, kas ir ļoti likumpaklausīgs cilvēks ;)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Feb 04, 2013 7:50 pm
by alpins
Plauktiņš , var būt vēl nav pārdots :lol: Nu , kurš pirmais :lol:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... bxijx.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Mon Feb 04, 2013 8:41 pm
by edijs
Jūs par to plauktiņu, kas tur priekšā kloķim, esat tā uzvilkušies? Tāds mazs un pepraktisks šķiet. Ko tur likt? Monētas un atslēgas, kas žvadzēs? Maks tur lien vispār? Brilles?


Cita starpā - Romānam par ko pasiekaloties http://www.nettiauto.com/en/saab/9000/5362598" onclick="window.open(this.href);return false; :D