• SAAB no Zviedrijas - Page 2
Page 2 of 2

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Fri Oct 01, 2010 12:06 pm
by defektivais
v.v wrote::) jā principā viss pieminētais :) un būsim realisti tās lietas birst un ja nav pašam laika ar to ņemties, un nonāc ar problēmu servisā iznākums ir skarbs!
nu ar to tāds vecs dampis liekās interesants, ka tur principā nekā nav 4 riteņi, motors un stūre??!
Nu nav tik traki ar tiem 86 aero, pirms diviem gadiem no igaunijas atvedu tādu un kopējās izmaksas līdz legālai tikšanai uz ceļa bija ap 2500 Ls. No ekstrām nav AC un apsildāmie spoguļi (par šo gan nezinu vai bija tajā gadā pieejami) No ķibelēm - ir nojukuši elektriskie spoguļi un nestrādā sēdekļu apsilde. Bet nu šīs divas problēmas ir risināmas 20 Ls robežās.

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Fri Oct 01, 2010 12:09 pm
by v.v
nu tas laikam ir tas pats ko es ar Igaunijā skatījos! Melns ar tumsi sarkanu ādas salonu! Pārdevējam garāzā vēl sonnet's stāvēja.

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Fri Oct 01, 2010 12:12 pm
by v.v
alnislacis wrote:ok, dafai tagad tā kokreti v.v pasakam, ko darīt.

PERC 96!

IEDOD ZIEDONIM 2.500 LVL UN SAŅEM IKDIENAS 96 ar percpardošanas apkalpošanu.

:D :D :D

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Fri Oct 01, 2010 12:15 pm
by mrpinkeyes
Ja tas būs Tavs pirmais klasiskais saabs tad silti iesaku pirkt tādu, kas ir labā kondīcijā neviss prasa milzīgas investīcijas. Labāk samaksāt vairāk un braukt (lai gan tāpat visadi uzlabojumi būs nepieciešami) nekā samaksāt mazāk un pēc tam censties atdzīvināt mironi. Mums te ir pāris kadru, kas no 0 mēģinājuši celt pussabrukušus auto, dažiem tas pēc megapūlēm ir izdevies, daži to procesu ir atmetuši.

Te var minēt gan turbopīles 900to, gan saules izjaukto kabri gan zz&AN2 sonetu gan 95to utt.

Lai Tev veicās ;)

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Fri Oct 01, 2010 12:19 pm
by defektivais
v.v wrote:nu tas laikam ir tas pats ko es ar Igaunijā skatījos! Melns ar tumsi sarkanu ādas salonu! Pārdevējam garāzā vēl sonnet's stāvēja.
Nu jā, tas ir tas pats. Es biju domājis, ka tu kaut kad nesen esi skatījies.

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Fri Oct 01, 2010 1:08 pm
by v.v
jā starpcitu "dlja teh kto apazdaļi" kā izskatās Ziedoņa SAAB 96 pa 2500ls varbūt ir kaut, kur kluba lapā bildes?

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Fri Oct 01, 2010 2:06 pm
by Nauris_t16
v.v wrote:jā starpcitu "dlja teh kto apazdaļi" kā izskatās Ziedoņa SAAB 96 pa 2500ls varbūt ir kaut, kur kluba lapā bildes?
Nosūtīju tev pm :)

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Sat Oct 02, 2010 10:38 am
by KoreFun
Manuprāt ar el. šprici kā reiz ir mazāk rūpes, neka ar karbūzi, vai meh. šprici.

Ja gribās "lai 4 riteņi, stūre un motors", tad 8v 900i.

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Sat Oct 02, 2010 11:06 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote:Manuprāt ar el. šprici kā reiz ir mazāk rūpes, neka ar karbūzi, vai meh. šprici.

Ja gribās "lai 4 riteņi, stūre un motors", tad 8v 900i.
Redzi karbūzi to vienreiz pārjauc, sabūvē un brauc laimīgs. Aktīvi braucot ~ reizi gadā nu ļoti varbūt, ka kaut kas ir jāpieregulē.

Elektriskā šprice toties - itkā viss ir ideāli, uzticama un iet arī labi BET - ja kaut kas nobrūk, tu nekad nebūsi 100% pārliecināts, kas ir nobrucis un, kad sapratīsi - jābūt gatavam plaši atvērt maku. Itkā tu ar to nebūtu saskāries :)

Jā, labi, es zinu, ka visiem ir bail no šiem karburatoriem, bet pēc kādu 5 uzbūvēšanas, esmu sapratis, ka viņi ir elementāri :D

Re:SAAB no Zviedrijas

Posted: Sat Oct 02, 2010 11:25 am
by KoreFun
Nē, neesmu, el. šproce ir visvienkāršais, kas var būt:D, galvenais neaizmirst visus štekerus saspraust pa vietām:D Nu un jā, lai sadalene ir kārtībā, kura ir arī K-Jetronic`am;)