• Elektronika un citi zvēri - Page 3
Page 3 of 4

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Thu Oct 23, 2008 12:25 am
by GuntisG
Edij, vasjad apraksts atbilst jau manis piedzīvotai problēmai, kura tika novērsta nomainot trubiņu pie wastegate vārsta. Tikai ieraudzīt plaisas tai trubiņā nu gan nav viegli. No augša īpaši daudz tur neredz un no apakšas arī.

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Thu Oct 23, 2008 12:28 am
by GuntisG
Aizmirsu vēl piebilst, ka manam auto tā raustīšanās bija neatkarīgi no tā vai auksts vai silts motors. Bet raustījās tikai riktīgi minot grīdā un konsekventi tajā brīdī, kad tahometrs rādījā 1800 - 2000 apgriezienus minūtē.

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Thu Oct 23, 2008 4:56 am
by Nolbergs
ja sūknim būtu kaukas ar ražību tad manliekas tikai pie lieliem apgriezieniem ja filtrs ciet tad arī un tiem sūkņiem mode ir skaļi dūkt pirms nobeidzēs vai arī beznekādām pazīmēm uzreiz izdzist. Ja tev panelī ir turbo dačiks tad noteikti viņam pie tās raustīšanās ir jārāda kaukas neierasts

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Thu Oct 23, 2008 5:03 am
by chippy
GuntisG wrote:Oftopiks, bet, lai vestu uz šrotu, nav jakrāso zaļš. Zaļš jākrāso tad, ja grib iestumt nātrēs.
Bet pirms krāsot zaļu, es klausītu KoreFun un Arnija ieteikumiem. Vēl, lai būtu skaidrāka bilde, ieteiktu papētīt arī elektrisko shēmu.
Zaļš būtu jākrāso lai atdotu govīm :P

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Thu Oct 23, 2008 5:12 am
by chippy
GuntisG wrote:Aizmirsu vēl piebilst, ka manam auto tā raustīšanās bija neatkarīgi no tā vai auksts vai silts motors. Bet raustījās tikai riktīgi minot grīdā un konsekventi tajā brīdī, kad tahometrs rādījā 1800 - 2000 apgriezienus minūtē.
Man 9-5 identiska problēma pie identiskiem apgriezieniem.. Kā to trubiņu civilais varētu atpazīt?

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Thu Oct 23, 2008 5:27 am
by Jancis
chippy wrote:Man 9-5 identiska problēma pie identiskiem apgriezieniem.. Kā to trubiņu civilais varētu atpazīt?
Es ar biju tādu tā kā nelielu noraustīšanos manījis 9-5, jāpaskatās...
Tā trubiņa noteikt ir tā, kas nāk no wastegate uz BPC vārstu, turpat augšā pie turbīnai pienākošā gaisa metāla caurules.

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Thu Oct 23, 2008 10:23 pm
by vasils
GuntisG wrote:Aizmirsu vēl piebilst, ka manam auto tā raustīšanās bija neatkarīgi no tā vai auksts vai silts motors. Bet raustījās tikai riktīgi minot grīdā un konsekventi tajā brīdī, kad tahometrs rādījā 1800 - 2000 apgriezienus minūtē.
GuntiG, pilniigi identiski simtomi.Japanjemaas vienu dienu un jaaatrod tas bojaajums trubuinjaa ,kaut kur tak vijam jaabuut.

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Fri Oct 24, 2008 11:51 pm
by GuntisG
Vasjad, es neapgalvoju, ka tā vaina ir tieši trubiņā. Varbūt arī pašam wastegate vārstam vaina, piemēram, vārsta štoka galā tapa izkritusi.
To šlandziņu atrast nav sarežģīti, jo viens gals ir pie wastegate vārsta, otrs - pie ieplūdes (LPT versijai) vai APC vārsta (HPT versijai). Pats wastegate vārsts ir pieskrūvēts pie turbīnas apkšā. Tikai plaisas atrast, nenoņemot nost, gan būs pagrūti. Varbūt ķipa zobārsta spogulītis komplektā ar labu gaismas avotu var līdzēt.
9000šajiem daļēji var redzēt no augšas, attaisot haubi, bet par 9-5 nezinu.

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Fri Oct 24, 2008 11:57 pm
by GuntisG
chippy wrote:
GuntisG wrote:Oftopiks, bet, lai vestu uz šrotu, nav jakrāso zaļš. Zaļš jākrāso tad, ja grib iestumt nātrēs.
Bet pirms krāsot zaļu, es klausītu KoreFun un Arnija ieteikumiem. Vēl, lai būtu skaidrāka bilde, ieteiktu papētīt arī elektrisko shēmu.
Zaļš būtu jākrāso lai atdotu govīm :P
Tomēr nepiekrītu, jo govs Latvijā jau ir palikusi par ekskluzīvu lietu un visiem nav pieejama, tāpēc es tomēr priekšroku dotu nātrēm - Latvijā tās ir ļoti plaši sastopamas.

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Mon Nov 03, 2008 4:56 pm
by vasils
vasjad wrote:
GuntisG wrote:Aizmirsu vēl piebilst, ka manam auto tā raustīšanās bija neatkarīgi no tā vai auksts vai silts motors. Bet raustījās tikai riktīgi minot grīdā un konsekventi tajā brīdī, kad tahometrs rādījā 1800 - 2000 apgriezienus minūtē.
GuntiG, pilniigi identiski simtomi.Japanjemaas vienu dienu un jaaatrod tas bojaajums trubuinjaa ,kaut kur tak vijam jaabuut.
to guntisG.nu lieta taada ,ka vakar biju nonjeemis to trubinju un konstateeju ,ka ir pliisums ,uzliku pagaidaam to pashu atpakalj un noliku saab mazliet atpuusties ,jo beidzaas apdros. un nav uz sitiena naudas.es domaaju ,ka to trubinju var piemekleet liidziiga biezuma parastu ,nevis mekleet vai pirkt jaunu orogjinaalu.piekluut vinjai ir gruuti ,jaanjem nost lielaa gaisa truba no turbiinas ,lai vispaar kaut ko redzeetu.nu bet liels paldies tev!:)

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Sat Nov 08, 2008 5:22 am
by GuntisG
Aber lūdzu!:)

Mjā, tā nu ir ar veciem autiņiem. Visas gumijotās caurules sāk plaisāt un viena pēc otras nobeidzas.:dry: Bet kam tagad viegli...

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Wed Mar 25, 2009 4:24 am
by vasils
borta kompjuuteraa deg'' anti lock''? ko tas vareetu noziimeet?sakars ar durvju slēdziem , vai bremzeem?:huh:
saab 9000 2,3t.

Re:Elektronika un citi zvēri

Posted: Wed Mar 25, 2009 5:11 pm
by GuntisG
Pa lielam tas ir ar bremzēm - precīzāk ABS. Tālāk, lai konkrēti noskaidrotu, kas īsti par vainu, vajadzētu veikt diagnostiku.
vasils wrote:borta kompjuuteraa deg'' anti lock''? ko tas vareetu noziimeet?sakars ar durvju slēdziem , vai bremzeem?:huh:
saab 9000 2,3t.