• Gāze un Aero. - Page 67
Page 67 of 137

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Apr 07, 2012 11:49 pm
by elmo
Rīga-Roja-Rīga = 7,5 LVL.
Kurš benzīnsaaps tā var? :-)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 10:02 am
by Nauris_t16
skirem wrote:
alpins wrote:Nē nu ne par velti arī tiek uzstādītā papildus eļļošanas sistēmas;) , ko ,noteikti , lielāka dāļa nedara :laugh: http://www.whatcar.lv/jauta-ekspertiem/ ... -ieteicams
Šī izdevuma ekspertiem piedodiet es ticu mazāk par Vasjas teikto ;). Pēc definīcijas nezinu dzinējus kuri pēc noklusējuma paredzēti uz gāzi, tai pat laikā, NL, BE, Vācijā ir gana daudz auto kuri brauc ar gāzi ilgus gadus.
Ir Opel šobrīd, kas no rūpnīcas var tikt aprīkoti gan ar LPG, gan ar CNG, ja nemaldos. Tāpat arī ir dzirdēts arī par renault un ford? (tikai kāpēc tad pie mums jaunajiem fordiem gāzi liek autonams?). Tas viss gan principā ir populārs un izplatīts tikai ap varžēdāju republiku :P

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 11:27 am
by Edy29
Neviens viņus rūpnīcā neaprīko ar gāzes iekārtām,tās iekārtas uzstāda dīleri,gan Ford gan Opel,tāpat arī ir tiem saab kuriem ir Vialle "no rūpnīcas"

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 11:41 am
by elmo
Pirmais iekšdedzes dzinējs tika darbināts ar koka gāzi, bet pirmais dīzelis ar zemesriekstu eļļu, tā kā viss jaunais ir labi aizmirsts vecais. :-)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 1:47 pm
by andrisem
hmm wikipedia par iekšdedzes dzinēju vēsturi saka kautko citu :)

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of ... ion_engine

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 1:58 pm
by elmo
Atsaukties uz wikipedia ir tas pats, kas atsaukties uz vakara ziņām, rakstot zinātnisko darbu. :-)
Kamēr vēl nebija uzsākta komerciāla naftas produktu ieguve tika eksperimentēts ar viskautko, tajā skaitā likopodiju un ogļu pulveri, arī koka gāzi un citiem pa rokai piejamajiem enerģijas avotiem.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 2:00 pm
by andrisem
Ieliec te drošu informācijas avotu, kas pierāda, ka pirmais iekšdedzes dzinējs darbojās ar koka gāzi :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 2:13 pm
by elmo
http://www.pvg.edu.lv/datori/konkursi/2 ... esture.htm
Nu lūdzu, tas pierāda, ka benzīns tika izmantots krietni vēlāk, nevis uzreiz, kā to vēsta tevis pieminētā vikipedija.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 2:26 pm
by andrisem
Nedaudz nepareizi lasi tekstu ;)

"1860. gadā francūzis Etjēns Lenuārs izgudroja pirmo iekšdedzes dzinēju, kurš darbojās uz gāzes."

Tas nozīmē, ka tas onka izgudroja pirmo gāzes dzinēju, nevis pirmo iekšdedzes dzinēju :)

Te vēl, ko palasīties:
http://www.speedace.info/internal_combustion_engine.htm

Un tas dzinējs, kuru izgudroja Jean Joseph Etienne Lenoir, darbojās uz ūdeņraža un gaisa maisījumu.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 2:53 pm
by elmo
Nu es te netaisos ar tevi tagad matus skaldīt, ja esi pārliecināts, ka iekšdedzes dzinējs darbojas tikai ar benzīnu, bet gāzes dzinējs ar gāzi, tad paliec vien pie savas pārliecības. :-)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Apr 08, 2012 2:58 pm
by andrisem
Kur es esmu teicis, ka iekšdedzes dzinējs no pašiem sākumiem ir darbojies uz benzīnu vai "ka iekšdedzes dzinējs darbojas tikai ar benzīnu"? :D

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Apr 09, 2012 12:44 pm
by hofmaks
Nu lūk pēc sveču maiņas iznākums šāds 300km pilsētā uz 38 l gāzes. Vidējais sanāk 12.6 litri. Tagad iespiedu atkal pilnu balonu-brauksim tālāk.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Apr 09, 2012 2:20 pm
by Edy29
hofmann wrote:Nu lūk pēc sveču maiņas iznākums šāds 300km pilsētā uz 38 l gāzes. Vidējais sanāk 12.6 litri. Tagad iespiedu atkal pilnu balonu-brauksim tālāk.

Kādas sveces ieliki NGK vai ko citu?

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Apr 09, 2012 4:20 pm
by elmo
NGK LPG ;)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Apr 09, 2012 7:15 pm
by hofmaks
Tieši tā!