• Gāze un Aero. - Page 63
Page 63 of 137

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Mar 17, 2012 11:01 pm
by Nīgrais
Nils wrote:Kā mēs zinām, gāzi var izmantot ne tikai ekonomijai, bet arī jaudas celšanai dēļ augstāka oktāna. :evil: Jā, jā, es vienkārši spriedelēju... :laugh:
Jautājums vai ar to spēlēties var tikpat vienkārši kā ar Trionic? Nē, es iesākumā nedomāju softiski, bet gan tā, ka man ir divi ECU (niknais un ekonomiskais) un pie nepieciešamības es to nomainu.
Un vai ArTeh nav doma vērt vaļā gāzes uzstādītāju filiāli, ja reiz ir pieprasījums un jūsu darbam cilvēki uzticas?
Nil, viss ir daudz prastāk! Liekam sarkano virtuves balonu blakus ar ventili uz pēcpusi. Šļauku izvelkam līdz ieplūdes kolektoram. Pamatdozāciju dabon atgriezot ventili cik vaig, nu tipa tukšgaitai. Kad gāzīsi virsū, spiediens balona varsta pusē(aizmugurē) pieaugs(kur ta šis liksies, skat. inerces likumus)Nu vot, i dabūsi arī bagātinājumu pie paātrinājuma.
Šitā sistēma ir Pirmās paaudzes sistēma.
Otrā, kad ir reduktors un izgriezta difuzorveidīga gāzeskomforka ieplūdes kolektorā.
Trešā sistēma ir, kad, tipa, gāzes sprauslas. :laugh: (Nu tipa - piebraucu Statikā uzpumpēt riepu, uzspraudu sprauslu uz ventiļa, un piesprausloju līdz 2.3bar. :laugh: :laugh:
Ticot latvju bāleliņiem-LPG korifejiem tagad jau esot 4 un 5 paaudzes zistēmas... Tipa piesprauslojot to ņi labāk, to ņi ekonomiskāk, to ņi virpuļojot...

Atgriežoties pie tēmas - turbinatoriem sarkanais balons jāliek iespējami augstu, aprēķini rāda, ka vismaz kādu metru virs jumta!
Tā kā, nekādu čakaru ar onanēšanām ap Trionikiem, viss atkarīgs no augstuma! ;)
;)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Mar 17, 2012 11:04 pm
by Nīgrais
Ainars wrote:esi mieriigs.. DI noslepumu nezin par Latvijas prezidents :woohoo:
Vot šaubos... Viņš tomērt tā kā elektroniķus beidzis. A tie, maitas, toč zin kāpēc jājas nost tas bloks.
Naf jau nekādi puķuandri...:laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Mar 17, 2012 11:34 pm
by berzaine
Nils wrote:Kā mēs zinām, gāzi var izmantot ne tikai ekonomijai, bet arī jaudas celšanai dēļ augstāka oktāna. :evil: Jā, jā, es vienkārši spriedelēju... :laugh:
Jautājums vai ar to spēlēties var tikpat vienkārši kā ar Trionic? Nē, es iesākumā nedomāju softiski, bet gan tā, ka man ir divi ECU (niknais un ekonomiskais) un pie nepieciešamības es to nomainu.
Un vai ArTeh nav doma vērt vaļā gāzes uzstādītāju filiāli, ja reiz ir pieprasījums un jūsu darbam cilvēki uzticas?
EU jau domā palielināt nodokļus autogāzei, tā ka labāk neieminies par jaudas celšanu, a to pacels līdz unleaded 97 cenai ka nograbēs vien:angry:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Mar 18, 2012 9:53 am
by elmo
Turpinot par Briskiem:
Benzīna patēriņš samazinājies no 3,6 l/100km uz 2,6l/100 km. :laugh:

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/491805.html

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Mar 18, 2012 1:00 pm
by hofmaks
Es te eksperimenta pēc savam ieliku NGK sveces priekš LPG. Pagrūti gan bija atrast B235R motoram. Strādā bik mīkstāk. Patēriņu vēl neesmu nomērījis. Pēc kādas nedēļas sniegšu atsauksmes.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Mar 18, 2012 1:54 pm
by edijs
Nils wrote:Jautājums vai ar to spēlēties var tikpat vienkārši kā ar Trionic? Nē, es iesākumā nedomāju softiski, bet gan tā, ka man ir divi ECU (niknais un ekonomiskais) un pie nepieciešamības es to nomainu.
Viens kantoris (autogas.lv vai autogaze.lv) man piedāvāja vadu pa 25 lati, ar kuru caur USB varēšu piekonektēt gāzes kompim. Softs esot bezmaksas, parādīšot, kur dabūt un aptuveni ierādīšot, ko tur var regulēt. Regulēšana pie viņiem ir desmit lati, bet, ja bieži maina trionica uzstādījumus, tad viņiem ir ērtāk nopārdot tev vadu, nekā katru reizi pa desmit latiem regulēt. Čalis teica, ka, ja reiz trionica burverstībās kaut necik iebraukts, tad ar gāzes pieregulēšanu problēmu nebūšot.

Otra lieta - kad tu uzliksi gāzi, tev vairs nebūs vajadzība pēc otra, ekonomiski ieregulētā ECU. :D

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Mar 18, 2012 2:02 pm
by Danis
edijs wrote:
Nils wrote:Jautājums vai ar to spēlēties var tikpat vienkārši kā ar Trionic? Nē, es iesākumā nedomāju softiski, bet gan tā, ka man ir divi ECU (niknais un ekonomiskais) un pie nepieciešamības es to nomainu.
Viens kantoris (autogas.lv vai autogaze.lv) man piedāvāja vadu pa 25 lati, ar kuru caur USB varēšu piekonektēt gāzes kompim. Softs esot bezmaksas, parādīšot, kur dabūt un aptuveni ierādīšot, ko tur var regulēt. Regulēšana pie viņiem ir desmit lati, bet, ja bieži maina trionica uzstādījumus, tad viņiem ir ērtāk nopārdot tev vadu, nekā katru reizi pa desmit latiem regulēt. Čalis teica, ka, ja reiz trionica burverstībās kaut necik iebraukts, tad ar gāzes pieregulēšanu problēmu nebūšot.

Otra lieta - kad tu uzliksi gāzi, tev vairs nebūs vajadzība pēc otra, ekonomiski ieregulētā ECU. :D
Puiši, kuri tur kādreiz tur lika gāzi ieteica šo softu:
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... .1.0.1.exe

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Mar 18, 2012 3:04 pm
by elmo
Vai tik šitais softs nenāk kopā ar AC Stag vadu?

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Mar 18, 2012 3:08 pm
by elmo
hofmann wrote:Es te eksperimenta pēc savam ieliku NGK sveces priekš LPG. Pagrūti gan bija atrast B235R motoram. Strādā bik mīkstāk. Patēriņu vēl neesmu nomērījis. Pēc kādas nedēļas sniegšu atsauksmes.
Tad tik sāc apkopot statistiku. Man jau tagad pieradums izveidojies, pēc uzpildes uzreiz telefonā iebakstīt litrus un nobrauktos kilometrus. :laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Mar 19, 2012 9:07 am
by Danis
elmo wrote:Vai tik šitais softs nenāk kopā ar AC Stag vadu?
Par to vai šis softs nāk kopā ar vadu - nezinu. Bet to, ka ar šo soft regulēja mana auto gāzes iekārtu -to gan zinu :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Mar 19, 2012 9:16 am
by elmo
un tev ir kāda iekārta? Polis? Itālis?

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Mar 19, 2012 9:26 am
by Danis
elmo wrote:un tev ir kāda iekārta? Polis? Itālis?
Poļu. Stag4
Bet šķiet līdzi nedeva nekādu disku. (labs laiks gan jau pagājis kopš iekārtas uzlikšanas)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Mar 19, 2012 11:19 am
by eriks1531
Jā, es arī pirms nedēļas pa LR1 rādio dzirdeju, EU plānojot "no nākamā vai aiznākamā gada" celt akcīzi LPG. Par cik tieši neteica. Webā tam nekādu apstiprinājumu nemāku atrast. Pagaidām gāzējam!
berzaine wrote:EU jau domā palielināt nodokļus autogāzei, tā ka labāk neieminies par jaudas celšanu, a to pacels līdz unleaded 97 cenai ka nograbēs vien:angry:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Mar 19, 2012 11:28 am
by edijs
Nu labi, bet cik pacels? Būs plus desmit santīmi? Tāpat būs krietni lētāk par benzīnu. Katrā ziņā - šī runāšana mani no otra auto sagāzēšanas neatturēs, pāris gadu laikā tas jau būs atmaksājies un tad tā gāze var maksāt arī 70 santīmus. :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Mar 24, 2012 10:18 am
by Stamersons
Pagājušo nedēļ pēc regulēšanas tika nobraukti 1360km jauktā režīmā = 3 bākas ar gāzi (3x50l=63.60Ls) un ielieti 10l dārgā šķidruma, ko sauc par benzīnu (10l=~10Ls). Viss kopā 73.60 Ls. Izdalot uz 100 km sanāk 5.40Ls
Rezumējums = 1.5 nedēļu laikā esmu atpelnījis ~75 latus no gāzes iekārtas uzstādīšanas. Pavisam kopā ~150Ls. Nāk vasara varēšu naudu novirzīt Užavnieku iegādē ;-)
Bet protams visiem iesaku labāk braukt ar benzīnu, lai nepieaugtu pieprasījums pēc gāzes.
Gāzējam!!!