• Gāze un Aero. - Page 85
Page 85 of 137

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Oct 05, 2012 10:30 am
by elmo
Es ieteiktu likt tur,kur ved remontēt auto,lai nav jaspele futbols gazinieki vs motoristi.
Un lai nav ta,ka reduktors novietots preti lukturim tā,ka pus auto jaizjauc,lai nomainitu tuvo gaismu lampinu.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Oct 05, 2012 12:10 pm
by andrejsb
Vilcinjsh wrote:Domaju buveties Slokaa pie viena dzeka vaardaa Andis - it kaa apkaart daudziem ir licis un normaals dzeks un arii cenas draudziigas diezgan - pa darbu tikai 80LVL un detaljas japerk pa tieso no to izplatitaja! Takaa neredzu tipisko autonama uzmetienu ar ciparu x2.. :)

K.
Un cik plāno izmaksās viss kopā darbs + iekārtas?

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Oct 05, 2012 1:05 pm
by Arnijs
Vilcinjsh wrote:Domaju buveties Slokaa pie viena dzeka vaardaa Andis - it kaa apkaart daudziem ir licis un normaals dzeks un arii cenas draudziigas diezgan - pa darbu tikai 80LVL un detaljas japerk pa tieso no to izplatitaja! Takaa neredzu tipisko autonama uzmetienu ar ciparu x2.. :)

K.
Viens no Arteh darbiem uz 9-3ss Tiesa - ne par 80Ls darba Image
bet arī ne par Autonama cenu...


Vilcinjsh. Protams, tā ir Tava izvēle, kur, kā, ar kādām komponentēm, kādā cenā un kvalitātē likt. Mēs spiežam uz pēdējo, kas nozīmē to, ka arī Tavam auto viss var izskatīties kā šajā foto. Un lielākais "+" manuprāt ir tas, ka pēc tam nebūs lieka gemoroja pie pamatdarbiem motortelpā un neviens Tev neprasīs +30Ls par termostata nomaiņu un tmldz, tikai tāpēc, ka gāzes vecis nav par šo iespējamo remontu padomājis.
P.S. Iekārtu liekam vidēji 4 dienas, tāpēc tas arī nekad nemaksās 80Ls, bet gan adekvātu summu padarītajam un tā kvalitātei.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Oct 05, 2012 1:31 pm
by lawyer
Euuuu, bet tajā bildē no gāzes verķiem nav ne smakas - vai es vnk akls esmu? :woohoo: Protams, es arī diez ko nepārzinu 9-3ss motortelpu :blush:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Oct 05, 2012 1:51 pm
by andrejsb
Ehmm, ņemot vērā to darba apjomu, kas ir jāveic, 80 ls izskatās aizdomīgi maz...

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Oct 05, 2012 9:16 pm
by elmo
Pēc tam samaksās 180 par pārtaosīšanu! :laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Oct 07, 2012 12:54 pm
by Vilcinjsh
Atgādināšu - jautājums bija par flashlube.. :)

Mans SAABs man godiigi ir nokalpojis 263k km un nedomaaju automašīnā, kuras esošā tirgus vērtība ir ~3k LVL un resurss visticamāk vēl gadi 4, ieguldīt 1k LVL LPG iekārtā. Nu nav tas to vērts - ielikšu kopā nedaudz zem 500 LVL, ieskaitot PVN (pagaidām bez flashlube) un relaksēšos!

Kekss par kuru runāju ir tiešām profesionālis, esmu redzējis vairākas viņa taisītus auto un nekādu šaubu par viņu nav, viņu ieteica cilvēks, kam līdzīga gada auto ir pārlikts. Strādā jau sen un viss notiek legāli caur mikrouzņēmumu.

Šeit drīzāk ir jautājums par PR, jo 8 līdz 10 stundās, ko cilvēks pavada pie mašīnas (katru dienu, cik redzu, ņem pa vienai) var izdarīt ļoti daudz! Un regulēšana notiek tikai nākamajā dienā. Pēc tam pie jebkādām sūdzībām vari braukt un koriģēt uzstādījumus un Tu zini kurš cilvēks Tev lika to aparātu un atbild par to, nevis kaut kāds SIA XXX ar smuku brandname.

Ir licis citus 9-3 SS un tās bildes ne ar ko neatšķirās no šeit esošo firmu PR pārstāvju ieliktajām - tā ir loģika, ielikt reduktoru tā, lai tas netraucē kaut ko mainīt un savilkt vadus pareizi - tā nav īpaša pievienotā vērtība.

Un ko dara "normāls" kantoris ar labu PR - paņem dienā 3 mašīnas uz LPG iekārtas uzstādīšanu, pie darba liek vienu īstu specu, vienu prastu mehāniķi un vienkāršu asistentu un tad 3 dienas perās ar šīm mašīnām. Citu izskaidrojumu neredzu, kamēr vieni šo darbu dara 4 dienas, bet otri 1,5 dienas un rezultāts ir līdzīgs - es ar to nelielītos.

Tā kā "normālās" firmas bosam vajag arī nopelnīt savam džipam, vēl jautājums ir par stundas likmi - protams, pie dīlera tā būs viena, bet jau kuro sezonu remontējos pie cilvēka vārdā Andris un man vairs sapņos nerādās murgi, ka par aizmugurējās piekares savešanu kārtībā man paņems 300LVL kā to izdarīja Vikings.. Domāju ar LPG ir līdzīgs stāsts un šis kungs sev pelna algu, kas tātad ir vienāda ar 80x20darba dienas = 1600 LVL - vai tiešām slikti un nemotivējoši??

Nu nepierunās vairs neviens mani pārmaksāt par šādām lietām smukās firmās, tā ir vienmēr izrādījusies bezjēdzīgi nomesta nauda - ja kādam tas patīk, uz priekšu!

Šo jautājumu tiešām vēlētos slēgt, bet neviens specs neko tā arī nepateica patr flashlube tipu un nepieciešamību tieši SAAB markai, ko varbūt kāds te zin!?

K.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Oct 07, 2012 3:02 pm
by Arnijs
Vilciņš... Atbilde arī būs par "flashlube"... Ne vairāk.
Tu pats sev veiksmīgi esi uz savu jautājumu atbildējis
"Nu nav tas to vērts - ielikšu kopā nedaudz zem 500 LVL, ieskaitot PVN (pagaidām bez flashlube) un relaksēšos!"
Nu nevajag Tev viņu! Nomainīsi par ietaupīto naudu pēc gadiem trim motora galvu un brauksi atlikušo gadu laimīgs!
Par pārējiem jautājumiem pat neredzu jēgu ar Tevi diskutēt. Mums tomēr ir dažādas izpratnes par tehniskām lietām un kvalitāti.
Savējie sapratīs, par ko runāju.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Oct 07, 2012 4:06 pm
by ambulacets
Vispār man arī, kad liku savam sābiņam gāzi pie viena veca, jau no krievu laikiem, gāzinieka, bija jautājums, likt tos vārstu eļļotājus, vai nelikt. Viņš teica, ka var arī iztikt bez.
Bet, varbūt, tomēr vajadzēja? Pēc auto iegādes arī naudas vairs nebija.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Oct 07, 2012 10:07 pm
by chippy
elmo wrote:Pēc tam samaksās 180 par pārtaosīšanu! :laugh:
Pēc pieredzes piekrītu:laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Oct 07, 2012 10:42 pm
by Edy29
ja es tagad liktu gāzes iekārtu,tad to darītu tikai un vienīgi pie Arteh, jo tur veicu ari remontus un apkopes savam Saab.Žēl ka Arnijs sāka likt gāzes iekārtas tikai šovasar.Es savam liku autogāzē, viss jau itkā ok, bet nav tik estētiski kā Arnijs būtu ielicis.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Oct 08, 2012 11:10 am
by Vilcinjsh
Nu, kungi, esmu pārsteigts par šo forumu.. es jautāju vienu konkrētu tehnisku jautājumu, bet atbildē uz to sanemu uzbraucienus par cenu un kvalitāti.. nu ir dažādi servisi ar dažādu attieksmi un dažādiem izcenojumiem - katram sava izvēle, BET ja to atmet..

Vai 2,0 benzīna dzinējam ar LPT un 150zs tehniski ir jēga likt parasto flashlube pilinātāju vai nav!? Vai jāliek impulsa pilinātājs?

Kā mainās vārstu kalpošanas ilgums?

Vai turbīnas spiediens, liekot parasto pilinātāju, eļļu vispār ņem pretī vai spiež to atpakaļ?

Nu ja varat tikai gudri stāstīt par estētismu un dziļi subjektīvu kvalitātes izjūtu, tad laikam neesmu jūsu mērkauditorija..

K.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Oct 08, 2012 11:13 am
by Vilcinjsh
Un kādi efekti bez pilinātāja -galvu jau nomainīji pēc 3 gadiem vai nē..

K.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Oct 08, 2012 11:16 am
by chippy
Vilcinj, neuzmet nu lūpiņu! Tev raksta cilvēks kurš pa lēto (nosacīti) ielika gāzes iekārtu un vēlāk ietaupīto starpību samaksāja par to lai visu pasākumu saved kārtībā, jo nevarēju nomainīt tuvo gaismu lampiņu, un netiku galā ar raustīšanās problēmām, jo tam kantorim bija tik daudz klientu, ka dabūju mēnesi gaidīt rindā ar raustekli, lai pa garantijas laiku to savestu kārtībā....:laugh: Beigās atteicos no garantijas, lai tikai ar mašīnu varētu braukt.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Oct 08, 2012 11:37 am
by eriks1531
Vilcinjsh wrote:
Kā mainās vārstu kalpošanas ilgums?
K.
Nav nevienam šāda veida statistikas. Es nezinu, kā ir ar 9-3 "jaunajiem" Ecotec motoriem, taču man ir zināms, B205 2.0t, kas ir nogājis ~70k bez flashlube, bez saguruma pazīmēm (pašlaik pari 300k). Man pašam ir 2.3t ~25k bez flashlube. Vārsti kalpo ilgi, taču pirms tam vārsti var izslīpēt motora galvu, teorētiski. Praktiski neviens šeit vēl nav kliedzis, ka nokāvis motoru ar gāzi. Anybody ?? ;)

Vēl kāds var padalīties flashlube pieredzē?