• Dienas prieks - Page 136
Page 136 of 136

Re: Dienas prieks

Posted: Sun Nov 08, 2020 9:27 pm
by elmo
Night_Panel wrote: Sun Nov 08, 2020 12:20 pm Pie kāda nobraukuma jums ir sanācis ravēt ārā egr un kvepiniekus? Pagaidam man 357k orģināls 1.9 110kw motoram unnekas vel nav izravets. Jauda gan šad un tad pagļuko bet viss ok
Kas to lai zin, cik tur tas īstais nobraukums! 🤣
Un tu esi pārliecināts, ka tev tas kvēpinieks vēl ir? Varbūt jau sen iepriekšējais saimnieks jau atbrīvojies. :)

Re: Dienas prieks

Posted: Sun Nov 08, 2020 10:50 pm
by Ainars
Pēc smakas uzreiz var pateikt

Re: Dienas prieks

Posted: Sun Nov 08, 2020 11:17 pm
by Night_Panel
Ir viss vēl savās vietas. Nobraukumu var csdd parbaudit jo jauns latvija pirkts. Un izravet visus sudus arteh piedavaja jau sen pie kartējās apkopes .Pagaidām kamer viss normali iet neiespringstu.

Re: Dienas prieks

Posted: Sun Nov 08, 2020 11:18 pm
by Night_Panel
Paris reizes esmu dedzinājis kvēpinieku

Re: Dienas prieks

Posted: Mon Nov 09, 2020 12:51 pm
by Ainars
Kā tu viņu dedzini?

Re: Dienas prieks

Posted: Mon Nov 09, 2020 3:57 pm
by Night_Panel
Tieši tapat kā šinī video no 1:15 sak kurināt . https://m.youtube.com/watch?v=9n_u5KZ-nk4

Re: Dienas prieks

Posted: Mon Nov 09, 2020 4:19 pm
by Ainars
Piespiedu reģenerācija. Ja braukā tikai pa pilsētu tad laikam vienīgā izeja.

Manējais regenerejas pats ik pēc 800-1000km uz šosejas.

Re: Dienas prieks

Posted: Mon Nov 09, 2020 5:03 pm
by elmo
Ainars wrote: Mon Nov 09, 2020 4:19 pm Piespiedu reģenerācija. Ja braukā tikai pa pilsētu tad laikam vienīgā izeja.

Manējais regenerejas pats ik pēc 800-1000km uz šosejas.
Kā tu to zini? Tev ir info panelī kāda informācija par to kas notiek?
Es ar biju pārliecināts, ka tas draņķis pats reģenerējas, bet redz kā, nenoreģenerējās vienu brīdi un tad, kad sieva paziņoja par manāmu jauda zudumu, vairs nevarēja neko reģenrēt, jo pretspiediens tik liels, ka vairs kompis pat piespiedu kārtā drošības apsvērumu dēļ neļāva izdedzināt!

Pareizi būtu nopirkt kaut kādu kompjūtertooli ar ko to kvēpinieku periodiski piespiedu kārtā padedzināt, lai neaizaug pārāk traki. Un ja neļauj dedzināt, tad pamainīt visus kankarus, kas atbild par sekmīgu izdedzināšanu. Tā teikt periodiski palasīt kļūdas, kas ko, kāpēc.
Tad kad panelī iedegas ziemassvētku eglīte, jau var būt par vēlu un par dārgu. :twisted:

Re: Dienas prieks

Posted: Mon Nov 09, 2020 8:28 pm
by Ainars
elmo wrote: Mon Nov 09, 2020 5:03 pm
Ainars wrote: Mon Nov 09, 2020 4:19 pm Piespiedu reģenerācija. Ja braukā tikai pa pilsētu tad laikam vienīgā izeja.

Manējais regenerejas pats ik pēc 800-1000km uz šosejas.
Kā tu to zini? Tev ir info panelī kāda informācija par to kas notiek?
Es ar biju pārliecināts, ka tas draņķis pats reģenerējas, bet redz kā, nenoreģenerējās vienu brīdi un tad, kad sieva paziņoja par manāmu jauda zudumu, vairs nevarēja neko reģenrēt, jo pretspiediens tik liels, ka vairs kompis pat piespiedu kārtā drošības apsvērumu dēļ neļāva izdedzināt!

Pareizi būtu nopirkt kaut kādu kompjūtertooli ar ko to kvēpinieku periodiski piespiedu kārtā padedzināt, lai neaizaug pārāk traki. Un ja neļauj dedzināt, tad pamainīt visus kankarus, kas atbild par sekmīgu izdedzināšanu. Tā teikt periodiski palasīt kļūdas, kas ko, kāpēc.
Tad kad panelī iedegas ziemassvētku eglīte, jau var būt par vēlu un par dārgu. :twisted:
Žopoi čuju. Parasti tas notiek pēc bākas piepildīšanas. Dažreiz izsit duumu pa izputeju. Ar e-sid varot redzēt kad notiek. Man gan tāda vēl nav.

Re: Dienas prieks

Posted: Wed Nov 11, 2020 10:11 am
by Edgars86
eSID2 rāda cik pilns DPF, attālumu kopš pēdējās reģenerācijas un reģenerācijas statusu. Manējam parasti pēc 300-500 km pēc pārvākšanās uz piepilsētu, dzīvojot pilsētā bija stipri biežāk + vēl limitētā performance biežāk.

Re: Dienas prieks

Posted: Wed Nov 11, 2020 3:57 pm
by saab21
Pēc Jūsu postiem, intereses pēc, braucot pusdienās, paspaidīju E-sidu.
Sanāk ka filtrā 56% ir piedirsti un pēdējā reģenerācija bija pirms 295km. Jautājums tikai vai to kilometrāžu viņš skaita, kamēr nometāspa nullēm: līdz 999km vai 9999km vai 99999km :D:think::think: , jo nu reāli es nekad nekādas reģenerācijas pazīmes neesmu manījis, ne palielinātus apgriezienus, ne dūmus, ne kaut kādas lampiņas panelī. Vai arī tas parasti notiek nemanāmi? :whistle::think:
Un cik ir runāts ar zinošiem vīriem, ja reģenerācijas atkārtojas jau pat 1000 km robēžās, tad ar steigu ir jāmeklē tam cēlonis vai arī lētais/ātrais variants, griezt ārā filtru, kamēr pretspiediens vēl nav sabeidzis citas komponentes.

Re: Dienas prieks

Posted: Wed Nov 11, 2020 4:28 pm
by Doicis
Degvielas patēriņš nedaudz nav bijis lielāks kādu brīdi? Esmu ievērojis apmēram pēc 1000km, manam SAAB palielinās vid degvielas patēriņš. Uz šosejas vienu brīdi uzkāpa lidz 6.8l/100km, pēc kāda laika noslīdēja ap 6.0l/100km. Manā gadījumā lidmašīna vairāk lido ārpus pilsētas, tāpēc varbūt ap 1000km manam kkas tur notiek.

Re: Dienas prieks

Posted: Wed Nov 11, 2020 7:15 pm
by Ainars
saab21 wrote: Wed Nov 11, 2020 3:57 pm Pēc Jūsu postiem, intereses pēc, braucot pusdienās, paspaidīju E-sidu.
Sanāk ka filtrā 56% ir piedirsti un pēdējā reģenerācija bija pirms 295km. Jautājums tikai vai to kilometrāžu viņš skaita, kamēr nometāspa nullēm: līdz 999km vai 9999km vai 99999km :D:think::think: , jo nu reāli es nekad nekādas reģenerācijas pazīmes neesmu manījis, ne palielinātus apgriezienus, ne dūmus, ne kaut kādas lampiņas panelī. Vai arī tas parasti notiek nemanāmi? :whistle::think:
Un cik ir runāts ar zinošiem vīriem, ja reģenerācijas atkārtojas jau pat 1000 km robēžās, tad ar steigu ir jāmeklē tam cēlonis vai arī lētais/ātrais variants, griezt ārā filtru, kamēr pretspiediens vēl nav sabeidzis citas komponentes.
1000km ir normāls cikls. 150km nav normāls, kāds man bija opelim. Tāpēc arī deleteju

Re: Dienas prieks

Posted: Thu Nov 12, 2020 12:27 am
by 4ervi4ok
saab21 wrote: Wed Nov 11, 2020 3:57 pm Pēc Jūsu postiem, intereses pēc, braucot pusdienās, paspaidīju E-sidu.
Sanāk ka filtrā 56% ir piedirsti un pēdējā reģenerācija bija pirms 295km. Jautājums tikai vai to kilometrāžu viņš skaita, kamēr nometāspa nullēm: līdz 999km vai 9999km vai 99999km :D:think::think: , jo nu reāli es nekad nekādas reģenerācijas pazīmes neesmu manījis, ne palielinātus apgriezienus, ne dūmus, ne kaut kādas lampiņas panelī. Vai arī tas parasti notiek nemanāmi? :whistle::think:
Un cik ir runāts ar zinošiem vīriem, ja reģenerācijas atkārtojas jau pat 1000 km robēžās, tad ar steigu ir jāmeklē tam cēlonis vai arī lētais/ātrais variants, griezt ārā filtru, kamēr pretspiediens vēl nav sabeidzis citas komponentes.
Man ar tā bija. Ik pēc 200-300 km taisija. Bet pec 70% zuda jauda un limited performance meta ara.
Nesen aizbrauce izgriezu vinu ara, atsledza egr un uzlika čipu.
Kad izgrieza, pateica ka filtrs bija briesmīga stavokli un tas ir saprotams. Jo bija jau pari 300000 km nobraukts.
Bet tagad baigi dūmo ar melniem dūmiem ka spied pedāl grīda.
Vot tagad domāju vai pec laiciņa atpakaļ likt vai vel pie kāda piebraukt lai pārčipo.

Kads ir izgriezis uz 1.9 ttid, ari dūmo?