• Aero 9-5 ritošā - Page 5
Page 5 of 7

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Wed Jun 11, 2008 8:58 pm
by Arnijs
Es savukārt tikko aizgāju atpakaļ uz 16`` diskiem un.... ieguvu patīkamāku mīkstāku vadāmību un mīnus1l/100km degvielas patēriņā!!!:silly: 17`` uz 9-3 rullē tikai izskats :evil: un trasē! Viss pārējais garām!:angry: Brīžiem pat nebij saprotams, vai tam auto kaut reizi dzīvē ir taisīta savirze!:woohoo:

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Wed Jun 11, 2008 9:33 pm
by Nīgrais
Arnijs wrote:Es savukārt tikko aizgāju atpakaļ uz 16`` diskiem un.... ieguvu patīkamāku mīkstāku vadāmību un mīnus1l/100km degvielas patēriņā!!!:silly: 17`` uz 9-3 rullē tikai izskats :evil: un trasē! Viss pārējais garām!:angry: Brīžiem pat nebij saprotams, vai tam auto kaut reizi dzīvē ir taisīta savirze!:woohoo:
Tīri hipotētiski:

Ritenis ar mazu diametru 1km-ā apgriežas 1000 reizes.
Ritenis ar lielu diametru 1km- ā apgriežas 500 reizes.
Odometrs domā 1000 reizes ir 1km.
Tatad 500 reizes ir 0.5km.
Kā vienā tā otrā gadījumā izlietots 1 litrs degvielas, jo fiziski ir nobraukts 1km.

Rezultāts:
Ar mazo riteni patēriņš pēc odometra ir 1L/1km
Ar lielo - 1L/0.5km jeb 2L/1km.

Secinājums: Līdz bezgalībai samazinot riteņa diametru degvielas patēriņš asimptotiski tuvojas nullei.

Kas arī bija jāpierāda, jo auto bez riteņiem degvielu netērē.

:woohoo: :woohoo: :woohoo:

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Wed Jun 11, 2008 9:40 pm
by mrpinkeyes
Vikingi man pārprogrammē kompi, kad sezonāli pārmainu R16 uz R17 un otrādi. Tas ir iestata (CERU, KA TĀ NOTIEK) korektus parametrus, lai odo un spido metri nemelotu.

Tapēc Wagonam mainu riteņus Vikingā.

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Wed Jun 11, 2008 10:28 pm
by Arnijs
Nīgrais.... U meņa dokū`menti v porjadke! :P
17`` mizām bij 215/45 - 16`` 205/55.... Īsti diametru pa aploci mērījis neesmu, bet +/- vajag būt tam pašam!
Un degvielas patēriņš samazinājās par ~ 14%...

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Wed Jun 11, 2008 10:43 pm
by Nīgrais
Arnijs wrote:Nīgrais.... U meņa dokū`menti v porjadke! :P
17`` mizām bij 215/45 - 16`` 205/55.... Īsti diametru pa aploci mērījis neesmu, bet +/- vajag būt tam pašam!
Un degvielas patēriņš samazinājās par ~ 14%...
:laugh:
Documents dolžen bitj s pečatju!
:laugh:

Jo platāka kaloša jo lielākas visādas pretestības.:P

Un vispār, nav svarīgi cik tērē, svarīgi, kas par to maksā!
:woohoo:

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Fri Jun 13, 2008 12:36 am
by Eds
Unima wrote:
Eds wrote:man viens kantoris par 120LVL piedāvāja disku komplektu, tieši kādus gribēju.. nu riepas arī it kā ir, bet drīz izbeigsies.

Kā Tev liekas normāla cena ? :dry:
nu ja diski tehniski kaartiibaa un pasham patiik tad cena manupraat ljoti laba. njemot veera, ka dzelzeniekus labus tirgo chut ne pa 20 Ls gabalaa ...

starp citu, busam nobruka kaukas motoraa un uz Liepaaju lidosim ar saabu :)
varbuut sanaaks kaukur satikties :)

vieniigais saabam kaukaats krakshkjis paraadiijies grozot stuuri. iespeejams, ka apora. nu jaameegjina pa fikso sataisiit.
padod ziņu pirms liepājas brauciena, varam satikties ja vien pats būšu liepājā :)

mans sābs arī sāk prasīt uzmanību - vibrē vairāk kā nāktos pie zemiem apriezieniem :) liekas ka vaina motora hidrauliskajā balstā. nav nācies saskarties ?

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Fri Jun 13, 2008 2:42 am
by Unima
Eds wrote:padod ziņu pirms liepājas brauciena, varam satikties ja vien pats būšu liepājā :)
mekleeju Tevi skaipaa, bet Tu neatsaucies ;)

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Fri Jun 13, 2008 3:30 am
by Eds
Unima wrote:
Eds wrote:padod ziņu pirms liepājas brauciena, varam satikties ja vien pats būšu liepājā :)
mekleeju Tevi skaipaa, bet Tu neatsaucies ;)
man nebija skype ieslegts, es gan atradu Tup un turies , :)

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sun Jun 15, 2008 7:01 am
by mrpinkeyes
Tā arī nesapratu, ko man kreisajam pakaļējam ritenim nomainija. Kaut kādas 2 cilindriskas detaļas. Arnijs saka, ka šarnīri tie neesot, bet lodbukses. Tās ir kaut kādas citas bukses nekā parastā? Sorry par tupu jautājumu. Varbūr skirem varētu nomest kaut ko no manuāļa, kas tur par detaļām ir?

Vismaz vairs nekrakšķ, tik vajadzēja savirzi uztaisīt pa jaunu.

p.s. Ko tad Vikingi vairs nestrādā sestdienās?

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sun Jun 15, 2008 7:10 am
by skirem
Mr Pink Eyes wrote:Tā arī nesapratu, ko man kreisajam pakaļējam ritenim nomainija. Kaut kādas 2 cilindriskas detaļas. Arnijs saka, ka šarnīri tie neesot, bet lodbukses. Tās ir kaut kādas citas bukses nekā parastā? Sorry par tupu jautājumu. Varbūr skirem varētu nomest kaut ko no manuāļa, kas tur par detaļām ir?

Vismaz vairs nekrakšķ, tik vajadzēja savirzi uztaisīt pa jaunu.

p.s. Ko tad Vikingi vairs nestrādā sestdienās?
Ja te varētu ielikt normāla izmēra bildi, ieliktu visu aizmigures tiltu un tad varētu prasīt Arnim kuras ir tās bukses. Savādāk tāda bakstīšanas vien sanāk : Image

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sun Jun 15, 2008 7:14 am
by mrpinkeyes
o, paldies! operatīvi ļoti operatīvi. Ja nemaldos 2 un 3 detaļas ir īstās. Kā tās sauc?

p.s. ko futbolu neskaties?

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sun Jun 15, 2008 7:22 am
by skirem
Saucās stipri vienkārši - bushing
Ar vienu aci skatos un klausos :P

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sun Jun 15, 2008 7:31 am
by mrpinkeyes
klintoning nav?

hm bushing, tātad bukses?

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sat Sep 13, 2008 3:45 am
by skirem
1 3 wrote:šitās nav žēlabas, tik tāds jautājums. tas, ka sailentbloki un viena vai divas bukses sastāda 325 Ls būtu vēl "kā-ir-tā-ir". bet ko Vikings tur dara 10 stundas? par šo detaļu nomaiņu plus savirzi man prasa 240 Ls. man visu motoru viņi pārlasīja 12 stundās. ritošās speciālistiem cita kapacitāte nekā motorniekiem??
Par šīm "darba stundām" es jau vairākkārt esmu strīdējies ar Vikingu un mani viņi nespēj pārliecināt/pamatot (tā lai tas izklausītos +/- ticami), bet man domāt viņi ņem par katra mezgla maiņu normstundas un saskaita kopā:ohmy: , tas nekas ka "pa ceļam" tiek izdarītas tās lietas par kurām tiek ņemtas pilnas darba normstundas. Varbūt kāds pārstāvis var nopubliskot šo rēķināšanas kārtību iekš Vikingiem, lai tā sacīt -būtu skaidrība šai jautājumā. Paldies