• Toppola - Page 2
Page 2 of 4

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 12:53 pm
by alnislacis
ziedoniz wrote:meklētu sev California.
T1 vai T2.. Kurbads bez stila nebrauc.

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 12:58 pm
by Nils
alnislacis wrote:
ziedoniz wrote:meklētu sev California.
T1 vai T2.. Kurbads bez stila nebrauc.
Skaisti pateikts! :)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 1:10 pm
by KurBads
alnislacis wrote:
ziedoniz wrote:meklētu sev California.
T1 vai T2.. Kurbads bez stila nebrauc.
:)



... tikai un vienīgi kaut ko, kas priecētu sidri pārvietojoties. Tāpēc "kaut kāds" VW neder. T1 & T2, nu varbūt vēl kāds pareizi "uztaisīts" agrīno gadu T3.

Pašlaik mani interesējošie auto ir:
- T1/T2
- SAAB 96 līdz kādam 1969.g.
- Land Rover series vai Deffender garā bāze
- Range Rover Classic

... tikai bez tās brezenta būdas:
Image

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 2:22 pm
by lawyer
Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 2:49 pm
by elmo
lawyer wrote:Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Varētu padomāt ka nevienam SAABam turbīnas nav jāremontē, vai jāmaina! :)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 2:53 pm
by KurBads
elmo wrote:
lawyer wrote:Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Varētu padomāt ka nevienam SAABam turbīnas nav jāremontē, vai jāmaina! :)
Kad viens no maniem saab`iem būs electric, tad toč` turbīna jāmaina nebūs nekad.

Nav kādam kāds 96-tais ar nokautu motoru/kārbu vai vispār bez tā, ko varētu adoptēt?

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 2:57 pm
by elmo
Domā, ka tālu varētu aizbraukt ar tādu elektrisku toppalu!? :dry:
Nu labākajā gadījumā līdz Siguldai! :)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 2:58 pm
by Nils
Varbūt uzjautā aero f ace?
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... tstart=120
Varbūt šajos laikos ir ar mieru šķirties. :)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 3:00 pm
by KurBads
nē, elektriskais varētu būt vienkārš pilsētas un ap-pilsētas braucamais/dabas saudzējamais/naudas ietaupāmais ... un mūsdienās elektrisko auto range jau svārstās no 150-300 km robežās, kas ir vairāk nekā pietiekami Latvijas mērogiem un, ja saimniecībā ir otrs auto ar ICE.

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 4:20 pm
by Nauris_t16
KurBads wrote: Nav kādam kāds 96-tais ar nokautu motoru/kārbu vai vispār bez tā, ko varētu adoptēt?
Tu zini, kur vērsties ;)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 5:53 pm
by lawyer
elmo wrote:
lawyer wrote:Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Varētu padomāt ka nevienam SAABam turbīnas nav jāremontē, vai jāmaina! :)
Bet ne jau pirmajos piecos gados tas viss Saabam notiekās - mēs gan te sastopam Saabus ar turbo problēmām (it īpaši 9-5 2.3t), bet to vidējais vecums parasti ir 10 gadi ;) Turpretim VW šo bēdīgo statistiku veido auto līdz 7 gadu vecumam, vidēji 3-4 gadus veci:cheer:

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 6:11 pm
by Bārda
Man te radās tīri praktisks jautājiens - kā tur ir ar to bagāžnieka vāka demontāžu/montāžu? Vai tas nav darbietilpīgs un divu cilvēku darbs? Tieši tā pat Toppolas montāža! Vai tur ir kāds speciāls kits strāvas pievienošanai? Kur paliek atvienotie bagāžnieka vadi? Vienvādsakot manuāli nekur neatradu... Bet tā lieta interesē tīri no mehānikas viedokļa - vienmēr ir paticis kaut ko izjaukt un varbūt gala rezultātā bez detaļu pārpalikumiem arī salikt. Vai mūsu vidū nav kāds esošs vai izbijis Toppolas lietotājs, vai vismaz tāds, kas ir kaut reizi saskāries ar šo patieso brīnumu???:)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 6:18 pm
by Nauris_t16
lawyer wrote:
elmo wrote:
lawyer wrote:Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Varētu padomāt ka nevienam SAABam turbīnas nav jāremontē, vai jāmaina! :)
Bet ne jau pirmajos piecos gados tas viss Saabam notiekās - mēs gan te sastopam Saabus ar turbo problēmām (it īpaši 9-5 2.3t), bet to vidējais vecums parasti ir 10 gadi ;) Turpretim VW šo bēdīgo statistiku veido auto līdz 7 gadu vecumam, vidēji 3-4 gadus veci:cheer:
Tā tu domā. Vienkārši šo salīdzinoši jauno Saab īpašniekus īpaši neinteresē tehnisko lietu apspriešana forumā, jo viņus nekas tāds itkā neskar. :) Viss atkarīgs no braukšanas, arī folkšiem nemirst viss nost pats no sevis. Zinu, zinu, ir daļas, kas tā dara, bet tak jebkurai premium segmenta mašīnai kaut kāds klupšanas akmens ir, ne? Es esmu, laikam, par visām markām un to dīlerservisiem visādus suņu murgus dzirdējis, tagad to visu uztveru pilnīgi mierīgi.

P.S. Man patīk, kad cilvēki cepjas, ka viņu 9-5 nomirst CKP vai DI. Tas jau nekas, ka tās detaļas ir ~10gadīgas un darbojas nonstopā? :D Smieklīgi. Kāpēc tad sadalītāja vāciņš, rotors un svečvadi neizraisa tādu sašutumu? Arī tie var nočakarēties tā, ka mašīna neiet. :)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 11:11 pm
by elmo
Visu, kas nolietojas nākas mainīt. Bet nu ne jau tādā masveidā kā iepriekšpieminētās sastāvdaļas!
Uznāk pirmais sals un kā izrādās visiem 9-5 nestrādā roķene!Nu to nevar nosaukt nekā savādāk, kā- konstrukcijas brāķis! Kāpēc VW braucēji par tādu lietu nesūdzas!?;)

Re:Toppola

Posted: Wed Feb 03, 2010 11:19 pm
by Arnijs
elmo wrote:Visu, kas nolietojas nākas mainīt. Bet nu ne jau tādā masveidā kā iepriekšpieminētās sastāvdaļas!
Uznāk pirmais sals un kā izrādās visiem 9-5 nestrādā roķene!Nu to nevar nosaukt nekā savādāk, kā- konstrukcijas brāķis! Kāpēc VW braucēji par tādu lietu nesūdzas!?;)
VW ir roķene???:woohoo: :laugh: