Toppola


alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Toppola

Post by alnislacis »

ziedoniz wrote:meklētu sev California.
T1 vai T2.. Kurbads bez stila nebrauc.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Toppola

Post by Nils »

alnislacis wrote:
ziedoniz wrote:meklētu sev California.
T1 vai T2.. Kurbads bez stila nebrauc.
Skaisti pateikts! :)
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Toppola

Post by KurBads »

alnislacis wrote:
ziedoniz wrote:meklētu sev California.
T1 vai T2.. Kurbads bez stila nebrauc.
:)



... tikai un vienīgi kaut ko, kas priecētu sidri pārvietojoties. Tāpēc "kaut kāds" VW neder. T1 & T2, nu varbūt vēl kāds pareizi "uztaisīts" agrīno gadu T3.

Pašlaik mani interesējošie auto ir:
- T1/T2
- SAAB 96 līdz kādam 1969.g.
- Land Rover series vai Deffender garā bāze
- Range Rover Classic

... tikai bez tās brezenta būdas:
Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Toppola

Post by lawyer »

Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Toppola

Post by elmo »

lawyer wrote:Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Varētu padomāt ka nevienam SAABam turbīnas nav jāremontē, vai jāmaina! :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Toppola

Post by KurBads »

elmo wrote:
lawyer wrote:Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Varētu padomāt ka nevienam SAABam turbīnas nav jāremontē, vai jāmaina! :)
Kad viens no maniem saab`iem būs electric, tad toč` turbīna jāmaina nebūs nekad.

Nav kādam kāds 96-tais ar nokautu motoru/kārbu vai vispār bez tā, ko varētu adoptēt?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Toppola

Post by elmo »

Domā, ka tālu varētu aizbraukt ar tādu elektrisku toppalu!? :dry:
Nu labākajā gadījumā līdz Siguldai! :)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Toppola

Post by Nils »

Varbūt uzjautā aero f ace?
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... tstart=120
Varbūt šajos laikos ir ar mieru šķirties. :)
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Toppola

Post by KurBads »

nē, elektriskais varētu būt vienkārš pilsētas un ap-pilsētas braucamais/dabas saudzējamais/naudas ietaupāmais ... un mūsdienās elektrisko auto range jau svārstās no 150-300 km robežās, kas ir vairāk nekā pietiekami Latvijas mērogiem un, ja saimniecībā ir otrs auto ar ICE.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Toppola

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote: Nav kādam kāds 96-tais ar nokautu motoru/kārbu vai vispār bez tā, ko varētu adoptēt?
Tu zini, kur vērsties ;)
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Toppola

Post by lawyer »

elmo wrote:
lawyer wrote:Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Varētu padomāt ka nevienam SAABam turbīnas nav jāremontē, vai jāmaina! :)
Bet ne jau pirmajos piecos gados tas viss Saabam notiekās - mēs gan te sastopam Saabus ar turbo problēmām (it īpaši 9-5 2.3t), bet to vidējais vecums parasti ir 10 gadi ;) Turpretim VW šo bēdīgo statistiku veido auto līdz 7 gadu vecumam, vidēji 3-4 gadus veci:cheer:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Toppola

Post by Bārda »

Man te radās tīri praktisks jautājiens - kā tur ir ar to bagāžnieka vāka demontāžu/montāžu? Vai tas nav darbietilpīgs un divu cilvēku darbs? Tieši tā pat Toppolas montāža! Vai tur ir kāds speciāls kits strāvas pievienošanai? Kur paliek atvienotie bagāžnieka vadi? Vienvādsakot manuāli nekur neatradu... Bet tā lieta interesē tīri no mehānikas viedokļa - vienmēr ir paticis kaut ko izjaukt un varbūt gala rezultātā bez detaļu pārpalikumiem arī salikt. Vai mūsu vidū nav kāds esošs vai izbijis Toppolas lietotājs, vai vismaz tāds, kas ir kaut reizi saskāries ar šo patieso brīnumu???:)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Toppola

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:
elmo wrote:
lawyer wrote:Inter alia, VW grupas sātana izgudrojumi pēdējos gados pierāda, ka turbīnu, augstspiediena sūkņu, galvas blīves un degvielas sprauslu izbeigšanās ir to ikdiena ;)
Varētu padomāt ka nevienam SAABam turbīnas nav jāremontē, vai jāmaina! :)
Bet ne jau pirmajos piecos gados tas viss Saabam notiekās - mēs gan te sastopam Saabus ar turbo problēmām (it īpaši 9-5 2.3t), bet to vidējais vecums parasti ir 10 gadi ;) Turpretim VW šo bēdīgo statistiku veido auto līdz 7 gadu vecumam, vidēji 3-4 gadus veci:cheer:
Tā tu domā. Vienkārši šo salīdzinoši jauno Saab īpašniekus īpaši neinteresē tehnisko lietu apspriešana forumā, jo viņus nekas tāds itkā neskar. :) Viss atkarīgs no braukšanas, arī folkšiem nemirst viss nost pats no sevis. Zinu, zinu, ir daļas, kas tā dara, bet tak jebkurai premium segmenta mašīnai kaut kāds klupšanas akmens ir, ne? Es esmu, laikam, par visām markām un to dīlerservisiem visādus suņu murgus dzirdējis, tagad to visu uztveru pilnīgi mierīgi.

P.S. Man patīk, kad cilvēki cepjas, ka viņu 9-5 nomirst CKP vai DI. Tas jau nekas, ka tās detaļas ir ~10gadīgas un darbojas nonstopā? :D Smieklīgi. Kāpēc tad sadalītāja vāciņš, rotors un svečvadi neizraisa tādu sašutumu? Arī tie var nočakarēties tā, ka mašīna neiet. :)
900aero clubsport #8
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Toppola

Post by elmo »

Visu, kas nolietojas nākas mainīt. Bet nu ne jau tādā masveidā kā iepriekšpieminētās sastāvdaļas!
Uznāk pirmais sals un kā izrādās visiem 9-5 nestrādā roķene!Nu to nevar nosaukt nekā savādāk, kā- konstrukcijas brāķis! Kāpēc VW braucēji par tādu lietu nesūdzas!?;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Toppola

Post by Arnijs »

elmo wrote:Visu, kas nolietojas nākas mainīt. Bet nu ne jau tādā masveidā kā iepriekšpieminētās sastāvdaļas!
Uznāk pirmais sals un kā izrādās visiem 9-5 nestrādā roķene!Nu to nevar nosaukt nekā savādāk, kā- konstrukcijas brāķis! Kāpēc VW braucēji par tādu lietu nesūdzas!?;)
VW ir roķene???:woohoo: :laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply