• Kas jauns redzēts mūsu Republikā? - Page 3
Page 3 of 12

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 7:39 pm
by mrpinkeyes
Nu vot man bija 8v HOT oriģinālais bez jebkādiem šķūniņgiem. Ar APC un intercooler. Bija ļoti labs un dinamisks! Kaut kāda sāls tajos 8V motoros laikam ir....

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 7:45 pm
by lablaiks
Nu par to dinamiku pie maziem apgriezieniem nepiekritīšu, personīgā pieredze nevis teorija.
Par kārbām....manam lpt kārba pateica čau pēc gada lietošanas.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 7:56 pm
by mrpinkeyes
lablaik, ar tām kārbām ir tā ka es zinu vismaz 3 eiroauto pirktos 900 og, kuriem kārbas pēc kāda laika bija čau!

Manā gadījumā kārbas totāla restaurācija + pie reizes ķēdes maiņa sasniedza tādas izmaksas, kādas varbūt nav redzējis dažš labs 9-5 īpašnieks.

Tur ir tas jautājums tādiem, kā donalds dax - Vai Tu esi gatavs ieguldīt arī vecākā auto nozīmīgas investīcijas? 9-5 VAI 9-3 tas šķiet racionālāk vai ne?

Karbā ir faktiski bīstamākais mezgls, kas var nojukt. Turbina, ja nebūs nojāta turēs. stūres mehānisms 900tajiem zem 90.g. bija problemātisks, pats mainiju 10. gadus atpakaļ jau maksāja 300 Ls. Varbūt kaut kādi degvielas padeves devēji var gļukot,tie ir nepatīkami un dārgi ( ja atrod īsto vaininieku)
Bet tā lodbalsti, elektriskās ķibeles, buksītes, vizuālie sīkumi kā jau visiem SAABiem.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 8:24 pm
by KurBads
Mr Pink Eyes wrote:Nu vot man bija 8v HOT oriģinālais bez jebkādiem šķūniņgiem. Ar APC un intercooler. Bija ļoti labs un dinamisks! Kaut kāda sāls tajos 8V motoros laikam ir....
manuprāt uz 8T tu vienkārši visizteiktāk izjuti turbīnas efektu, t.i., ka tā iegriezās un iespieda sēdeklī ..., jo "apakša" ar zemaas kompresijas 8v nevarēja būt nekāda iespaidīgā, bet, kad turbīna iepūta pie tiem 2300-2500 rpm uz pilnu klapi, tad arī aizgāja. Noteikti bija izteikta turbobedre.
LPT, ja nekļūdos, visi nāca ar MITSU turbīnā, kas ir mazākas un sāk griezties pie zemākiem apgriezieniem, attiecīgi, tubobedre mazāk jūtama, spiediens zemāks un liekas, ka "aiziet" ātrāk.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 8:43 pm
by lablaiks
man šķiet ,ka vispār kārbas turbo 900 OG ir vājais punkts pie noteikta nobraukuma kad autiņš nonāk mūsu tirgū.Ļoti daudz esmu sastapies ar lietotiem OG ar nojātām vai daļēji nojātām kārbām.Kaut kur pie 200-300k tās arī pasaka čau.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 8:48 pm
by lablaiks
Un vēl par to eiroauto....mašīnas nāk no Šveices, kalnu ceļi ,lielāka slodze arī kārbai, un spidometru viņi kruķī vismaz par 100k , ta kā nobraukums padara savu.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 8:54 pm
by mrpinkeyes
protams ar kārbām ir tā, ka pēc kāda nobraukuma tā pateiks čau! Un diagnostika tur nav nekāda reālā, ja nu vienīgi ātrums lec laukā. Es pirku ar defektu, 1. ātrums leca laukā, līdz ar to auto dabūju relatīvi lētāk, bet nu investments pēcāk visu tāpat izlīdzināja.

Kurbad, varbūt tiešām tas rāviens kombinācijā ar turbobedri radija to lidmašīnas iespaidu. Piemēram braucot ar 900Aero (tiesa blakus) un tjūnētu 900 AeroS , tā braukšana stipri liekas izlīdzinātāka.

Cik esmu papētijis, tad Mitsu turbīnas nāca tikai 900 Aero (no 90.g.), pārējiem Garett.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 9:07 pm
by KurBads
Mr Pink Eyes wrote:
Kurbad, varbūt tiešām tas rāviens kombinācijā ar turbobedri radija to lidmašīnas iespaidu. Piemēram braucot ar 900Aero (tiesa blakus) un tjūnētu 900 AeroS , tā braukšana stipri liekas izlīdzinātāka.

Cik esmu papētijis, tad Mitsu turbīnas nāca tikai 900 Aero (no 90.g.), pārējiem Garett.[/quote]

tieši tā. Garret turbīna sāk griezties krietni vēlāk nekā Mitsu. Attiecīgi, kamēr tu tiec šajos nepieciešamajos apgriezienos, motors nekur tevi nerauj. Bet tad pēkšņi turbo iegriežas un aizrauj mākoņos.

Mitsu (visiem LPT un pēdējo gadu TURBO) ir mazāka un sāk ņemt ātrāk, pie zemākiem apgriezieniem, turbo bedre ir mazāk jūtama.

Pie tam, atšķirība arī starp T8 un 16t vai T ir vārstos. 8v no starta būs kūtrāks nekā 16v.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 9:19 pm
by mrpinkeyes
lpt nav Mitsu, bet Garett!!!!!!!!!!!!!

http://www.turbomotors.lv/?l=2&m=2&marka=142&ma=5

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Tue Mar 04, 2008 9:39 pm
by KurBads
Mr Pink Eyes wrote:lpt nav Mitsu, bet Garett!!!!!!!!!!!!!

http://www.turbomotors.lv/?l=2&m=2&marka=142&ma=5
atvaino, bet tur LPT vispār nav izdalīts. 145hp - T8 motors; 160hp - T16 ar katalizatoru; 175hp - T16 bez katalizatora.

LPT nāca no 91.g. un ar Mitsu.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Wed Mar 05, 2008 12:40 am
by Nauris_t16
KurBads wrote: Un vispār - samērā ideāla kombo varētu būt 8v n-a motors, kam uzlikta turbīna, APC aizsardzība un tas viss noregulēts un drošiem speidieniem, lai neuzietu gaisā. Attiecīgi, labs zemo apgriezienu gals dēļ augstākas kompresijas un turbo atbalsts vēlāk pie 2000+ rpm. Pašam ir arī 8v n-a c900, kuram līmenī šāda kombinācija ir idejas līmenī. Īsti gan neesmu sapratis vai gribās "izbojāt" šī auto 8v i oriģinalitāti.
Vai nebūtu vienkāršāk esošā T8 motorā ielikt inžektornieka virzuļus lai dabūtu kompresiju? Tad atkristu, manuprāt, čakarēšanās ar elektroniku.

Vai tu savu lpt pārtaisīji uz standarta aero jaudu? Atceros, ka interesējies par 9k IC... :huh:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Wed Mar 05, 2008 1:24 am
by Killers
Jā, Patricija joprojām meklē melnu - ar nosacījumu, ka viņam ne vien krāsa melna, bet arī sarūsējis mazāk par manējo... vai ir vērts viņiem par šito piezvanīt?

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Wed Mar 05, 2008 1:37 am
by Luciferz
Jaa, Kungi. Izlasam topika nosaukumu:blink: ....B)

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Wed Mar 05, 2008 2:33 am
by KurBads
ziedoniz wrote:
KurBads wrote: Un vispār - samērā ideāla kombo varētu būt 8v n-a motors, kam uzlikta turbīna, APC aizsardzība un tas viss noregulēts un drošiem speidieniem, lai neuzietu gaisā. Attiecīgi, labs zemo apgriezienu gals dēļ augstākas kompresijas un turbo atbalsts vēlāk pie 2000+ rpm. Pašam ir arī 8v n-a c900, kuram līmenī šāda kombinācija ir idejas līmenī. Īsti gan neesmu sapratis vai gribās "izbojāt" šī auto 8v i oriģinalitāti.
Vai nebūtu vienkāršāk esošā T8 motorā ielikt inžektornieka virzuļus lai dabūtu kompresiju? Tad atkristu, manuprāt, čakarēšanās ar elektroniku.

Vai tu savu lpt pārtaisīji uz standarta aero jaudu? Atceros, ka interesējies par 9k IC... :huh:
manam auto jau bija standarta c900 interkuulers. Es tikai implanētju APC (knock sensoru; spiediena devēju; knock sensoru, APC solenoidu; APC smadzeni).
Nemot vērā, ka manam ir katalizators, tad pēc rūpnīcas parametriem vajadzētu būt 160hp.
Protams, iespējams "uzlabot" pašu APC smadzeni ...

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Posted: Wed Mar 05, 2008 3:26 am
by mrpinkeyes
Ja atgriežamies pie tēmas, tad vai es esmu redz;ejis eLeRā Lucifera auto? Pēc ikonas spriežot Aero?

p.s. Apskatīt vienmēr vērts, jo tas tak ir uz to pusi, ko Tu meklē? Cena arī ir ok, bet par tehnisko stāvokli gan jāpārliecinās uz vietas.