• Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas. - Page 2
Page 2 of 3

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Tue Dec 08, 2009 10:53 am
by lawyer
Zerocul wrote:Serviā ieteica iztīrīt karteri un ščupu no apakšas un liet jaunu eļļu, būtu jābūt ok! Mēģināšu tā tad arī darīt, tad došu ziņu, vai šāds variants līdzēja!

Kādu eļļu ieteiktu liet iekšā?
Viennozīmīgi sintētiku ;)

Bet 0W30 vai 5W40 utt. - pēc izvēles - nekādas baigās atšķirības jau nebūs ;) Tāpat arī ar markām - Mobil, Motul, Shell, Castrol, Motorex utt. - pfg kuru liesi, atšķirību būtisku nebūs... Vienīgi, Castrol būs dārgāka ;)

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Tue Dec 08, 2009 10:56 am
by savejais
Šoruden savam 1999.gada SAABam uzliku jauno kartera ventilāciju, bet pirms tam 2 ziemas nobraucu ar oriģinālo ventilāciju, bet nekad kaut kādi kondensāti un eļļas krāsas maiņa uz tausta vai eļļā nebija novērojami. Pie tam, vienu ziemu braucu ļoti reti un tikai pa Rīgu.
Bet, ja tosola līmenis nekrītas, tad laikam jau vaina varētu būt divās lietās - neparaiza tipa eļļas sajauktas vai kondensāts, par kuru piemin forumā, jo sadegšanas gaisā ir arī ūdens tvaiki un dūmgāzēm atdziestot zem 50C, tvaiki kondensējas un var nonākt karterī.

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Tue Dec 08, 2009 11:14 am
by kolumbs
Kāds motors?

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Tue Dec 08, 2009 11:23 am
by aikon
Manam saabam arī kādreiz pēc īsiem braucieniem ziemā veidojās puņķi no kondensāta. Palīdzēja kartera ventilācijas uzlabošana.

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Tue Dec 08, 2009 11:51 am
by Imka
Zerocul wrote:Serviā ieteica iztīrīt karteri un ščupu no apakšas un liet jaunu eļļu, būtu jābūt ok! Mēģināšu tā tad arī darīt, tad došu ziņu, vai šāds variants līdzēja!

Kādu eļļu ieteiktu liet iekšā? Viens ieteikums bija ieliet kādu lēto (izlejamo no vietēja benzīntanka) sintētiku 10W-40, nedēļu pabraukāt lai savāc visu herņu, tad atkal liet ārā un liet iekšā normālu, tik nezinu kādu...
95, 2.3T, benzins, 1997.g
Ja tev eļļai pienācis maiņas laiks tad protams eļļa ir jāmaina un jālej pilnā sintētika 0W30, 0W40, 5W40, bet tas neatrisinās problēmu ar kondensāta puņķu rašanos un kartera skalošana šajā gadījumā ir tikai lieki izdevumi, jo eļļā karterī nekādu puņķu nav ....tie veidojas tikai augšpusē pie korķa un tajā trubā kurā atrodas eļļas tausts un loģiski ka izvelkot taustu uz tā ir tie puņķi.

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Tue Dec 08, 2009 1:50 pm
by Zerocul
It kā laiks vēl nav pienācis, tik 5000 nobraukti...

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Tue Dec 08, 2009 7:08 pm
by Diks
lawyer wrote:
Zerocul wrote:Serviā ieteica iztīrīt karteri un ščupu no apakšas un liet jaunu eļļu, būtu jābūt ok! Mēģināšu tā tad arī darīt, tad došu ziņu, vai šāds variants līdzēja!

Kādu eļļu ieteiktu liet iekšā?
Viennozīmīgi sintētiku ;)

Bet 0W30 vai 5W40 utt. - pēc izvēles - nekādas baigās atšķirības jau nebūs ;) Tāpat arī ar markām - Mobil, Motul, Shell, Castrol, Motorex utt. - pfg kuru liesi, atšķirību būtisku nebūs... Vienīgi, Castrol būs dārgāka ;)
Daudz gadus lietoju SHELL, itkā viss ok. Tagad ielēju MOTUL un sajutu starpību - pie SHELL netaisos atgriezties :P

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Wed Dec 09, 2009 10:02 am
by Zerocul
Izskatījās tas viss šādi:
Image

Pati eļļa karterī bija melna kā jau parasti atrabotka, no puņķiem tur nebija ne miņas! Iztīriju kārtīgi tausta cauruli un ta jau redzēs kas notiks! Saab servisā teica, ka būtu jābūt ok!

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Wed Dec 09, 2009 10:04 am
by Zerocul
Image

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Wed Dec 09, 2009 12:07 pm
by Arnijs
Shitas reaali izskataas peec kartera vent. probleemaam

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Wed Dec 09, 2009 1:17 pm
by Zerocul
Arnijs wrote:Shitas reaali izskataas peec kartera vent. probleemaam
Tad iespējams, ka man tas parādīsies atkal? :angry:

Kā to labot?

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Wed Dec 09, 2009 1:31 pm
by Arnijs
Zerocul wrote:
Arnijs wrote:Shitas reaali izskataas peec kartera vent. probleemaam
Tad iespējams, ka man tas parādīsies atkal? :angry:

Kā to labot?
Nomainiit uz jauno komplektu

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Wed Dec 09, 2009 4:25 pm
by Zerocul
Cik ta tāds komplekts nāk un kur? Kas viņā ietilpst?
Pats viņu ar var noaminīt?

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Wed Dec 09, 2009 5:04 pm
by Arnijs
Ietilpst pats komplekts un divas atseviskjas trubas, kaa arii vaarstinjsh. Praktiski pieejams tikai kaa originaaldalja.
Nomainiit - protams, ka var arii pats, ja vien ir paceelaajs (bedre) un nebaidies nedaudz pasmeereeties. Veel ir jaaieveero, ka jaaiztiira arii visi ventilaacijas kanaali, kas var buut aizseereejushi deelj vecaa komplekta (kuri savukaart nav redzami)

Re:Motoreļļa puņķaina un kaut kādas putas.

Posted: Wed Dec 09, 2009 5:19 pm
by Bārda
Zerocul wrote:Cik ta tāds komplekts nāk un kur? Kas viņā ietilpst?
Pats viņu ar var noaminīt?
Es pāris gadus atpakaļ mainīju Vikingos par 60Ls ar visu darbu. Tagad jaunais komplekts maksājot ap 80Ls kopā ar darbu!