• bendzina paterinji - Page 4
Page 4 of 21

Re:bendzina paterinji

Posted: Thu Sep 24, 2009 5:11 pm
by vovijs
Saab 9-5 2,0T manuālā 1998g...šodien maršruts Talsi-Rīgas autoosta- Talsi...kopā 258km , kompis rāda 6,1 L/1ookm

Re:bendzina paterinji

Posted: Thu Sep 24, 2009 11:51 pm
by Nauris_t16
900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.


P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D

Re:bendzina paterinji

Posted: Fri Sep 25, 2009 12:11 am
by KurBads
ziedoniz wrote:900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.


P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
interesanti cipari, īpaši jau šosejas režīmā. Un stāsi vai un cik nopietni patēriņu ietekmē RRFPR? Man visu laiku likās, ka tas tikai nodrošina adekvātu dgvielas padevi pie lieliem ieplūdes spiedieniem ...:dry:

Re:bendzina paterinji

Posted: Fri Sep 25, 2009 12:53 am
by Nauris_t16
Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)

P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D

Re:bendzina paterinji

Posted: Fri Sep 25, 2009 9:29 am
by zudushais
ziedoniz wrote:900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.


P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
Sāku apskaust Ziedoniz par viņa auto patēriņu ārpus pilsētas!

Re:bendzina paterinji

Posted: Fri Sep 25, 2009 9:50 am
by alnislacis
ziedoniz wrote:Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)

P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
Un tie pārējie upgrade kā sadalenes? Tās ir tās, kas paredzētas prieks 9000?

Re:bendzina paterinji

Posted: Fri Sep 25, 2009 11:13 am
by Nauris_t16
Jā, tikai tas, ka precīzi nezinu vai T5 sadalenes der 1:1 B202 galvā. Bet ar šo labāk pārvācamies uz savu sadaļu, nav ko šeit piesārņot ;)

Re:bendzina paterinji

Posted: Sat Sep 26, 2009 10:12 pm
by gatich
Braucot ar ātrumu 95, vai 120km/h patēriņš nemainās, 2.3 bez tubīnas 92gada, vidējais 10.4 l

Re:bendzina paterinji

Posted: Sat Sep 26, 2009 10:14 pm
by saule
Apmēram bāka nedēļā.

Re:bendzina paterinji

Posted: Sat Sep 26, 2009 10:24 pm
by zinitis
ziedoniz wrote:Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)

P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
Nu tiesam sen esu mocijis vienu regulatoru,bet prasibas no vina bij prieks 9k,2,0T,kur tika apietas visas drosibas sistemas...:)
Nojausu kurs ir Ziedoniz,ja sis regulators ir nonacis vina ipasuma;) ,turpat jau jabut ari sadalenem:) :) :)

Bet ja regulacija nav izmainita,un atmina mani nevil,tad,pie retinajuma tas deva mazaku degvielas spiedienu,bet pie spiediena lielaku...Un no turbinas tad tika nemts aptuveni 1.8bar. spiediens.

Re:bendzina paterinji

Posted: Sat Sep 26, 2009 10:47 pm
by Arnijs
saule wrote:Apmēram bāka nedēļā.
+1 :laugh:

Re:bendzina paterinji

Posted: Sat Sep 26, 2009 10:56 pm
by zinitis
Nu ir nacies pieredzet citas mervienibas...
Sudziba- liels degvielas paterins...
Degviela-uzpildita par 10ls...
Nobraukums-nedelas nogale...

P.S Vainigais sapratis:)

Re:bendzina paterinji

Posted: Sat Sep 26, 2009 11:58 pm
by KoreFun
Interesanta lieta. Pāris nedēļas atpakaļ 13-14 litri, pašlaik ~10. Nez, varbūt kāja smaga dažreiz:blush:
Tehniski nekas nav mainīts.

Re:bendzina paterinji

Posted: Sun Sep 27, 2009 12:55 am
by Nauris_t16
Zinitis wrote:
Nu tiesam sen esu mocijis vienu regulatoru,bet prasibas no vina bij prieks 9k,2,0T,kur tika apietas visas drosibas sistemas...:)
Nojausu kurs ir Ziedoniz,ja sis regulators ir nonacis vina ipasuma;) ,turpat jau jabut ari sadalenem:) :) :)

Bet ja regulacija nav izmainita,un atmina mani nevil,tad,pie retinajuma tas deva mazaku degvielas spiedienu,bet pie spiediena lielaku...Un no turbinas tad tika nemts aptuveni 1.8bar. spiediens.
1.8 bar ar standarta garrett T3??? Un tādā gadījumā nepieciešamo degvielas daudzumu nodrošināja tikai šis regulators, jeb arī vēl bija čips? :huh: Jebkurā gadījumā, man vēl ir, kur augt :D

P.S. pareizi esi sapratis par personībām ;)

Re:bendzina paterinji

Posted: Sun Sep 27, 2009 9:41 am
by zinitis
ziedoniz wrote:


1.8 bar ar standarta garrett T3??? Un tādā gadījumā nepieciešamo degvielas daudzumu nodrošināja tikai šis regulators, jeb arī vēl bija čips? :huh: Jebkurā gadījumā, man vēl ir, kur augt :)[/quote]

Nu ar to auto visu laiku tika experimentets.
Vienigi ko vareja nosaukt par cipu,bija upgreida DI-APC bloks,
un tad piemeklejot spiediena devejus tika pacelts turbo spiediens,bet degviela kompenseta ar jaudigaku sukni,lielakam sprauslam un so regulatoru,un atkal bij cina ar drosibas sistemam:) Bet si turbina bij pedeja,kad parejie resursi jau bij izsmelti:) Vislabak patika garrets no 9-5 modelisa,si turbina jau kadu 1,5 bar sapumpeja pie kadiem 2k rpm,bet ilgak par gadu netureja sadu apiesanos:laugh: