bendzina paterinji

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
vovijs
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 77
Joined: Tue Aug 18, 2009 11:00 pm
Location: Talsu novads

Re:bendzina paterinji

Post by vovijs »

Saab 9-5 2,0T manuālā 1998g...šodien maršruts Talsi-Rīgas autoosta- Talsi...kopā 258km , kompis rāda 6,1 L/1ookm
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:bendzina paterinji

Post by Nauris_t16 »

900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.


P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:bendzina paterinji

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.


P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
interesanti cipari, īpaši jau šosejas režīmā. Un stāsi vai un cik nopietni patēriņu ietekmē RRFPR? Man visu laiku likās, ka tas tikai nodrošina adekvātu dgvielas padevi pie lieliem ieplūdes spiedieniem ...:dry:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:bendzina paterinji

Post by Nauris_t16 »

Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)

P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
900aero clubsport #8
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:bendzina paterinji

Post by zudushais »

ziedoniz wrote:900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.


P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
Sāku apskaust Ziedoniz par viņa auto patēriņu ārpus pilsētas!
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:bendzina paterinji

Post by alnislacis »

ziedoniz wrote:Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)

P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
Un tie pārējie upgrade kā sadalenes? Tās ir tās, kas paredzētas prieks 9000?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:bendzina paterinji

Post by Nauris_t16 »

Jā, tikai tas, ka precīzi nezinu vai T5 sadalenes der 1:1 B202 galvā. Bet ar šo labāk pārvācamies uz savu sadaļu, nav ko šeit piesārņot ;)
900aero clubsport #8
gatich
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Sat Feb 28, 2009 12:24 pm

Re:bendzina paterinji

Post by gatich »

Braucot ar ātrumu 95, vai 120km/h patēriņš nemainās, 2.3 bez tubīnas 92gada, vidējais 10.4 l
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:bendzina paterinji

Post by saule »

Apmēram bāka nedēļā.
SAAB un SUBARU
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:bendzina paterinji

Post by zinitis »

ziedoniz wrote:Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)

P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
Nu tiesam sen esu mocijis vienu regulatoru,bet prasibas no vina bij prieks 9k,2,0T,kur tika apietas visas drosibas sistemas...:)
Nojausu kurs ir Ziedoniz,ja sis regulators ir nonacis vina ipasuma;) ,turpat jau jabut ari sadalenem:) :) :)

Bet ja regulacija nav izmainita,un atmina mani nevil,tad,pie retinajuma tas deva mazaku degvielas spiedienu,bet pie spiediena lielaku...Un no turbinas tad tika nemts aptuveni 1.8bar. spiediens.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:bendzina paterinji

Post by Arnijs »

saule wrote:Apmēram bāka nedēļā.
+1 :laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:bendzina paterinji

Post by zinitis »

Nu ir nacies pieredzet citas mervienibas...
Sudziba- liels degvielas paterins...
Degviela-uzpildita par 10ls...
Nobraukums-nedelas nogale...

P.S Vainigais sapratis:)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:bendzina paterinji

Post by KoreFun »

Interesanta lieta. Pāris nedēļas atpakaļ 13-14 litri, pašlaik ~10. Nez, varbūt kāja smaga dažreiz:blush:
Tehniski nekas nav mainīts.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:bendzina paterinji

Post by Nauris_t16 »

Zinitis wrote:
Nu tiesam sen esu mocijis vienu regulatoru,bet prasibas no vina bij prieks 9k,2,0T,kur tika apietas visas drosibas sistemas...:)
Nojausu kurs ir Ziedoniz,ja sis regulators ir nonacis vina ipasuma;) ,turpat jau jabut ari sadalenem:) :) :)

Bet ja regulacija nav izmainita,un atmina mani nevil,tad,pie retinajuma tas deva mazaku degvielas spiedienu,bet pie spiediena lielaku...Un no turbinas tad tika nemts aptuveni 1.8bar. spiediens.
1.8 bar ar standarta garrett T3??? Un tādā gadījumā nepieciešamo degvielas daudzumu nodrošināja tikai šis regulators, jeb arī vēl bija čips? :huh: Jebkurā gadījumā, man vēl ir, kur augt :D

P.S. pareizi esi sapratis par personībām ;)
900aero clubsport #8
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:bendzina paterinji

Post by zinitis »

ziedoniz wrote:


1.8 bar ar standarta garrett T3??? Un tādā gadījumā nepieciešamo degvielas daudzumu nodrošināja tikai šis regulators, jeb arī vēl bija čips? :huh: Jebkurā gadījumā, man vēl ir, kur augt :)[/quote]

Nu ar to auto visu laiku tika experimentets.
Vienigi ko vareja nosaukt par cipu,bija upgreida DI-APC bloks,
un tad piemeklejot spiediena devejus tika pacelts turbo spiediens,bet degviela kompenseta ar jaudigaku sukni,lielakam sprauslam un so regulatoru,un atkal bij cina ar drosibas sistemam:) Bet si turbina bij pedeja,kad parejie resursi jau bij izsmelti:) Vislabak patika garrets no 9-5 modelisa,si turbina jau kadu 1,5 bar sapumpeja pie kadiem 2k rpm,bet ilgak par gadu netureja sadu apiesanos:laugh:
Post Reply