• Troksnis dzinējā - Page 2
Page 2 of 5

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Mon Jan 28, 2008 7:02 pm
by Nīgrais
Iceman wrote:Jāpārbauda šāles versija.
Ja gadījumā šāle ir aprauta un ir jāmaina gan kloķene, gan klanis, tad rodas jautājums vai vispār tur nav jau sadiluši gredzeni un cilindri??? Vai doma par citu dzinēju nesāk kļūt par prātīgu?!?:dry:

Cik Arnij tev velk tas dzinējs tavam vācieša nokautajam saab???
Cik varētu vilkt kloķenes, klaņu un gredzenu maiņa bez darba???

:ohmy: esmu gatavs jau uz ļaunāko :huh:
Esi prātīgs un nestreb karstu, jo rādās, ka Tavas problēmas ir samērā viegli risināmas. Ir zināms, ka gan kloķenei, gan virzuļiem ir remonta izmēri. Tas ļauj domāt, ka, kloķeni var izslīpēt uz remonta izmēru, teiksim +0.25 (nav no svara vai pamatnieku vai klaņu kakliņi).

Piem: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... 5dcb53028e

Tātad jādara sekojoši - jāņem ārā kloķene un jāstiepj pie puišiem, kas nodarbojas ar kloķeņu izslīpēšanu. Tie izdarīs mērījumus un pateiks uz kādu remonta izmēru Tev jāmeklē šāles.
Šo pašu procedūtu var veikt ar bloku, lai noteiktu cilindru darba virsmu izdilumu. Ja būs nepieciešams, tad arī bloku var izslīpēt uz nakamo virzuļu izmēru.
Man puiši kloķenes slīpē pa 30 - 50Ls
Blokus ap 100Ls.
Tādas arī ir aptuvenās cenas.

Kad Tev būs zināmi šie remonta izmēri, vari ķerties pie detaļu sagādes. (ir gadījumi, kad šīs detaļas var meklēt pēc izmēriem un ne vienmēr zem SAAB zīmes)

Jebkurā gadījumā Tev būs vajadzīgi abi blīvju komplekti - augšējais un apakšējais.

Sakarā ar to, ka šāles neaprauj ne no šā, ne no tā, derētu kārtīgi iztīrīt eļļosanas kanālus blokā un arī kloķenē.

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Mon Jan 28, 2008 10:17 pm
by Iceman
Paldies Arnij
Paldies Nīgrais

Kad tikšu klāt pie kloķenes, tad ziņošu par situāciju.

Vēlviens jautājums???
Kādas stundu normas ir vikingos:
1) noraut karteri un konstatēt šāļu, kloķenes un klaņa stāvokli - tad nomainīt šāles un salikt kopā???
2) noraut karteri atklāt šaizi kloķenē tad cik saprotu jāceļ dzinējs ārā un jāveic darbības ar bloku un kloķeni pēc tam salikt kopā???

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Tue Jan 29, 2008 12:38 am
by Arnijs
Noraut karteri un apskatiities shaales un klani, vareetu buut ap ~ 5-6 stundaam, ja nav janjem nost galva. Tikai - tas buus stipri nosaciiti - nomainiit shaales. Var gadiities, ka neko tur uz standarta izmeeriem atpakalj nesaliksi un arii klanja izstiepumu un klokjenes deformaaciju shaadaa veidaa nekonstateesi. Bet - ar to jasaak! 10% gan tikai dotu, ka saies vieniigi ar shaalju mainju, jo visticamaakais, ka dabuusi sliipeet klanju kaklinjus uz 1mo remontizmeeru

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Tue Jan 29, 2008 2:06 am
by Iceman
skaidrs... vēlreiz pateicos par info :unsure:

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Wed Jan 30, 2008 12:28 am
by jurris
Nomaini eļļu un pielej eļļas piedevu, kas tīra kompensātorus.
Tad jau redzēs ko šis teiks.... (pēc pieredzes - parasti apklust un iet kā šujmašīna :woohoo: ).

Man liekas, ja tās būtu šāles, degtu eļļas spiediena lampiņa. Ja grabētu pirksti un klaņi, tas noteikti nebūtu dzirdams tukšgaitā, bet uzdodot strauji gāzi.

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Wed Jan 30, 2008 12:58 am
by Iceman
kautkur lasīju, ka 9-5 eļļas spiediena lampiņa iedegoties tikai kad spiediens ir zemāks par 15% no minimāli nepieciešamā un tad jau esot tiktāl, ka dzinējs jāmaina un kad vienkārši eļļa ir uz minimāli nepieciešamo spiedienu nemaz neredz. Varbūt kāds šo zin iekomentēt precīzāk un varbūt esmu salasījies buļļa mēslus???

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Wed Jan 30, 2008 1:50 am
by Arnijs
Iceman wrote:kautkur lasīju, ka 9-5 eļļas spiediena lampiņa iedegoties tikai kad spiediens ir zemāks par 15% no minimāli nepieciešamā un tad jau esot tiktāl, ka dzinējs jāmaina un kad vienkārši eļļa ir uz minimāli nepieciešamo spiedienu nemaz neredz. Varbūt kāds šo zin iekomentēt precīzāk un varbūt esmu salasījies buļļa mēslus???
Kontrollampina iedegas pie ~ 0.2 - 0.3 atm spiediena. Pie šāda spiediena kvalitatīva eļļošana vairs nav iespējama, jo slodzes rezultātā eļļas plēvīte tiek izspiesta no detaļu saskarošās virsmas. Pie kam - eļļas devējs stāv maģistrālē un - ja sūkņa ražība ir normāla, tad viņa tik lēti nemaz neiedegsies, arī ja būs noplūde dēļ izdiluma.
jurris... Klaņus kāreiz izteiktāk dzird pie nemainīgiem apgriezieniem, jo uzdodot/ noņemot apgriezienus detaļas tiek piespriegotas un iespējamā brīvkustība samazinās.

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Wed Jan 30, 2008 6:16 pm
by jurris
''Sūkņa ražība normāla'' - Parādi man vienu dzinēju, kam ar eļošanu viss ir kārtība un ir aprauta šāle...

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Wed Jan 30, 2008 7:13 pm
by Arnijs
jurris wrote:''Sūkņa ražība normāla'' - Parādi man vienu dzinēju, kam ar eļošanu viss ir kārtība un ir aprauta šāle...
jurris... Suuknja raziiba un elljoshana tomeer ir divi dazaadi jeedzieni. Pirmajaa gadiijumaa buus tikai viena shaize - pats suuknis; otrajaa - krietni vairaak iemeslu un variaaciju.
Un ari taadus motorus vareetu paraadiit. Iemesls - nepiemeerota ellja.

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Thu Feb 07, 2008 3:52 am
by Iceman
kamēr gaidu, kad atbrīvosies vieta manam saabiitim izārstēt saapiiti iedomājos par tādu lietu kā kompresijas nomērīšanu. Esmu iepazinies ar aprakstiem, ka b235 jābūt norma 14bar un min 12bar. Bij arī aprakstīts ko var secināt, ja kompresija kāp lēnu (vārsti, galvas blīve, galva gredzeni) un ko, ja kompresija ir virs normas (carbona klātbūtne). Vai šejienes spečuki gadījumā nezin vēl kādu viltību, ko var ar to verķīti (kompresijas testeris) izdarīt?

Otrs jautājums par akciju vikingos visam kam - tikai ne 9-5 manā situācijā :D vai gadījumā kādas no iespējams man nepieciešamajām detaļām nav vienādas ar 9000 modeli b234 un tādejādi iespēju tās iegādāties ar atlaidi attiecināmu uz 9000 modeli ;) B) :side:

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Thu Feb 07, 2008 4:23 am
by Arnijs
Iceman wrote:kamēr gaidu, kad atbrīvosies vieta manam saabiitim izārstēt saapiiti iedomājos par tādu lietu kā kompresijas nomērīšanu. Esmu iepazinies ar aprakstiem, ka b235 jābūt norma 14bar un min 12bar. Bij arī aprakstīts ko var secināt, ja kompresija kāp lēnu (vārsti, galvas blīve, galva gredzeni) un ko, ja kompresija ir virs normas (carbona klātbūtne). Vai šejienes spečuki gadījumā nezin vēl kādu viltību, ko var ar to verķīti (kompresijas testeris) izdarīt?

Otrs jautājums par akciju vikingos visam kam - tikai ne 9-5 manā situācijā :D vai gadījumā kādas no iespējams man nepieciešamajām detaļām nav vienādas ar 9000 modeli b234 un tādejādi iespēju tās iegādāties ar atlaidi attiecināmu uz 9000 modeli ;) B) :side:
Par kompresijas mērīšanu.... Domāju, ka lielas jēgas no tā nebūs! Tava defekta cēlonis noteikti nebūs saistīts ar kompresiju. Un šāda diagnostika arī tikai nosaka aptuveno virzienu, kādā skatīties, ja ir atkāpes.
Par akciju - pašlaik Tevi tiešām jāapbēdina! Iespējams (bet arī no galvas nezinu), ka vienīgās vienādās detaļas būs šāles un kloķvārpstas blīvslēgs! Bet akcijas, cik zinu, paredzamas arī turpmāk un gan jau kādreiz kaut kas "iekritīs" arī jaunāku auto lietotāju lauciņā! :)

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Thu Feb 07, 2008 4:34 am
by skirem
Vai 9,89 gadus vecs ir "jaunāks" ;) , tāpēc domāju kāpēc bračkam piesola atlaides uz detaļām, bet man nē :(

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Thu Feb 07, 2008 5:00 am
by Ainars
kas taa par akciju? man arii sms atnaaca...

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Thu Feb 07, 2008 5:22 am
by jastr
tās akcijas sakarā mani izbrīnīja 2 lietas:

1. vai dodot vikingam savu tel, lai viņi man var pavēstīt par auto remonta rezultātiem es esmu piekritis spamam no Astras ielas?

2. kapēc mans telefons nerāda dumu numuru, bet izliekās, ka tāds numurs man būtu bijis kontaktos (bet nav)

3. (bonusa lieta) kapēc viņi man saucās kā HUMMER... (mļa) ka jau saab acija, kam tur to kasti vēl reklamēt...

4. (arī bonusa lieta) tā tīri no marketinga viedokļa (vai meºkauditorijas) vai viņi tiešām iedomājas, ka es iešu mainīt eļļu vai pārjaukt piekari pustermiņā tikai tāpēc, ka ir lētāk?? (pie tam nenorādot, cik ļoti lētāk... :D)

Re:Troksnis dzinējā

Posted: Thu Feb 07, 2008 6:18 am
by maily
i togo sha vai taa kad sakas motora remonts tad jebshu sanak turpat 1500 APTUVENI. kAM ARI ES NEVELEJOS TICET sakuma!!!