Page 52 of 57
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Fri Jan 27, 2017 11:13 am
by tranquillo
KoreFun wrote:Nez, nez, man tagad uz T25 pilns būsts (virs 1 bar) parādās pie 3+ k RPM. Kādi 3200, 3300, bet īsti neatceros. Liekas, ka ar stock 15t vajadzētu iegriezties pat biš ātrāk.
Ja man atmiņa nejauc, tad man pilns boost virs 4k parādās. Līdz tiem 4k diez gan gauss. On/off režīmā.
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Fri Jan 27, 2017 11:15 am
by lawyer
tranquillo wrote:
KoreFun wrote:Nez, nez, man tagad uz T25 pilns būsts (virs 1 bar) parādās pie 3+ k RPM. Kādi 3200, 3300, bet īsti neatceros. Liekas, ka ar stock 15t vajadzētu iegriezties pat biš ātrāk.
Ja man atmiņa nejauc, tad man pilns boost virs 4k parādās. Līdz tiem 4k diez gan gauss. On/off režīmā.
Sacīkšu regulējums
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Fri Jan 27, 2017 11:17 am
by tranquillo
lawyer wrote:
tranquillo wrote:
KoreFun wrote:Nez, nez, man tagad uz T25 pilns būsts (virs 1 bar) parādās pie 3+ k RPM. Kādi 3200, 3300, bet īsti neatceros. Liekas, ka ar stock 15t vajadzētu iegriezties pat biš ātrāk.
Ja man atmiņa nejauc, tad man pilns boost virs 4k parādās. Līdz tiem 4k diez gan gauss. On/off režīmā.
Sacīkšu regulējums
Tam es Tev piekrītu
Tā ir Nordic Performance etiķete. Hirsch būtu racionālāks priekš ik dienas braukšanas.
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Fri Jan 27, 2017 11:21 am
by KoreFun
Lieku 90%, ka tas ir Nordic čips "vainīgs" Jo tai turbai ir diezgan maza karstā daļa + vēl tikai 5cm3 exhaust housing, tas viss kāreiz uzlabo spool'u no apakšiem.
Labi, uzlikšu, tad jau redzēs, ko taga minēt
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Fri Jan 27, 2017 12:06 pm
by rzmzr
Man ir (cik zinu) vīlēta T25, un cirtiens sākas ap 2.3k.
Patiesībā, pilsētā vai arī uz šosejas, vienīgais brīdis, kad piedzīvo turbo tressholdu, ir pirmais robs.
Pārējais ir tikai viena downshifta attālumā, praktiski jebkādā situācijā.
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Fri Jan 27, 2017 12:07 pm
by intervall
rzmzr wrote:
Man ir (cik zinu) vīlēta T25, un cirtiens sākas ap 2.3k.
Patiesībā, pilsētā vai arī uz šosejas, vienīgais brīdis, kad piedzīvo turbo tressholdu, ir pirmais robs.
Pārējais ir tikai viena downshifta attālumā, praktiski jebkādā situācijā.
Ko tu uz šosejas dari ar 1. robu?
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Fri Jan 27, 2017 12:08 pm
by rzmzr
Izgriežos no krusta uz šoseju, ar kūpošiem ratiem (ratu)
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Sun Jan 29, 2017 2:35 pm
by Bimmer
rzmzr wrote:Izgriežos no krusta uz šoseju, ar kūpošiem ratiem (ratu)
Tev vajag Rwd asfalta frēzi!
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Sun Jan 29, 2017 5:26 pm
by Jurģis
rzmzr wrote:
Man ir (cik zinu) vīlēta T25, un cirtiens sākas ap 2.3k.
Patiesībā, pilsētā vai arī uz šosejas, vienīgais brīdis, kad piedzīvo turbo tressholdu, ir pirmais robs.
Pārējais ir tikai viena downshifta attālumā, praktiski jebkādā situācijā.
Kas šajā gadījumā ir domāts ar trešholdu?
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Wed Feb 01, 2017 11:27 pm
by KoreFun
Bedzot uz OG ir iespēja dabūt Poly iekšējas bukses stūres stieņiem!
- Ciets vs. Mīksts
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Wed Feb 01, 2017 11:30 pm
by KoreFun
Uz (ne)redzēšanos, T25...
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Wed Feb 01, 2017 11:47 pm
by jankab
Kad D-tilta tests?
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Wed Feb 01, 2017 11:52 pm
by KoreFun
Tā nedrīkst
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Wed Feb 01, 2017 11:52 pm
by elmo
jankab wrote:Kad D-tilta tests?
Jā, kad būs testdraivs?
Pašam nav jābrauc, var pastāvēt malā un paskatīties!
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Posted: Thu Feb 02, 2017 12:19 am
by edijs
Pastāvēt malā un paskatīties, kā kāds cits nokauj jauno turbīnu?